114. forduló, 116. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 27. 15h:09'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,44] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy manifesztátor nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 255.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 854 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 28 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[84,44] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban sakálok üvöltenek. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy bíborgörény. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a bíborgörény testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a bíborgörény bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bíborgörény állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bíborgörény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [84,45] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Musashi Kenjiróval. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy epokitféreg trófea, egy földsárkány trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. {ereje: 26.} 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[18 pontot használtál fel, van még 212.]

a 230 5378 1 átadod a 230. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyűt Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

a 160 5378 1 átadod a 160. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vassisakot Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

a 36 5378 2 átadod a 36. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 fáklyát Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

a 273 5378 1 átadod a 273. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szuper dobóhálót Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

a 42 5378 1 átadod a 42. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 távcsövet Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

a 70 5378 1 átadod a 70. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rézdarabot Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

aa 222 162 158 átadod a 222. tárgyat a 162. tárgyat a 158. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 láncinget Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 2 borostyán függőt Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüst karkötőt Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

aa 117 74 184 átadod a 117. tárgyat a 74. tárgyat a 184. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst nyakláncot Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 2 csontkulcsot Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst kulcsot Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

aa 337 75 183 átadod a 337. tárgyat a 75. tárgyat a 183. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 piranha zsákvédőt Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 3 rézkulcsot Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 2 vaskulcsot Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

a 72 1367 1 átadod a 72. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rézsisakot Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

aa 714 165 212 átadod a 714. tárgyat a 165. tárgyat a 212. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 rőtmanó kacagányt Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 dorony tüdőt Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

aa 205 56 119 átadod a 205. tárgyat az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 14 mákrózsa virágot Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 púderkövet Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

aa 650 14 172 átadod a 650. tárgyat a 14. tárgyat a 172. tárgyat
Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. Ok, sikeresen átadtál 32 sünmedve tüskét Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 3 téfea-agyat Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[83,45] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy liumbe. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a liumbe testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Vasalt bunkóval többször eltalálod a liumbe testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,44] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mutáns pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [82,44] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy liumbe lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny mérgező gázt lehel! A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a liumbe vaskos szárát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a liumbe testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápol, de mindhiába. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a liumbe testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a liumbe testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 188.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[81,45] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,44] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [79,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 65 életpontot! Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 mozogsz nyugatra
[78,44] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, göndör hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Leah követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy északi aurach trófea és egy sóhajtó dorony trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
[8 pontot használtál fel, van még 156.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 126.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 66.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 14, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a púpos burástya. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Papi hited: 88. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 23 Életpont: 235/157 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (17) Varázspont: 193/116 Pénz: 1498 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/6 Pszi pont: 14/8 EFejl: 21
Eddig összesen 568 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1707 TP-t kaptál. Jelenleg 100616 TP-d van. A következő szinthez még 19384 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, nukleáris cickány, kérődző etra. A 76. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1330 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 3/93 (+16%) ütőfegyverek: 19/42 (+12%) dobófegyverek: *19/100

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/89 2. nyomkövetés: 20/39 (+32%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 4/1 5. csapdakészítés: 10/13 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/46
7. gyógyítás: 35/102 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 5/71
10. szörnyidomítás: 4/24 11. teológia: 6/72 (+8%) 12. taumaturgia: 16/63
13. szerencsejáték: 1/87 14. versengés: 1/23 15. szörnyismeret: 6/12 (+8%)
16. pszi: 2/22 (+5%) 17. vadászat: 11/72 18. bányászat: 18/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az 5378. karaktertől (5378) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ragyás burástya (#111)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> 50. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borostyán függő (#162) 2 csontkulcs (#74) 1 dorony tüdő (#212)
2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 fáklya (#36) 4 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205)
1 láncing (#222) 1 lánckesztyű (#230) 14 mákrózsa virág (#56)
1 mászókampó (#165) 1 piranha zsákvédő (#337) 1 púderkő (#119)
1 rézdarab (#70) 3 rézkulcs (#75) 1 rézsisak (#72)
1 rőtmanó kacagány (#714) 32 sünmedve tüske (#14) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 3 téfea-agy (#172) 2 vaskulcs (#183)
1 vassisak (#160) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 tinta (#101) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,44) vérszomjas csüldő (#114), Fairlight oltár, egy elf férfi
(79,44) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(80,44) phua-kúp (#372), tintacsiga (#74)
(81,45) trikornisok (#104), Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(82,44) liumbe (#349)
(83,44) mutáns pók (#117)
(83,45) liumbe (#349)
(84,44) bíborgörények (#84), egy ismeretlen isten rúnaköve
(84,45) nekrofun (#173), oltár, Musashi Kenjiró (1367. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek