114. forduló, 116. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. márc. 29. 4h:18'
EZ A 1023. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
1024. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BOTANICA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,91] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Varázserőd regenerálódik. (+374 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy vízionár nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: ek 40 5 0 t. energia kisütése: 40 5
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 25 TVP-t. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: ef 5 526 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 278. Kapsz 35 VP-t.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-42 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 273.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-32 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-32 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-32 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 5 VP-t.]

v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 263.]

h 1167 5 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag Tralmukksók kedvencét. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Tralmukksók is pont így szerette! 586 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 10 VP-t.]

ek 116 70 58 t. energia kisütése: 116 70 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[103,91] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-9 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [104,90] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 18 VP-t.]

h 2633 használod a 2633. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A fagyelementál nem tudott meglepni. {egyik sebzési módja: 2x 3d7+10.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a fagyelementál jéghideg testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd a fagyelementál nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a fagyelementál egyik csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy elit gárdista! {támadása: 31.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az elit gárdista jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elit gárdista jobb karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod az elit gárdista bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy mestervarázsló! {támadása: 28.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mestervarázsló girhes testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a mestervarázsló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Nem kell sokat melózni, hogy a vágyott kincsre bukkanj, ami egy argumérc! [12 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[104,91] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 93 életpontot sebeztél. Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 vassisakot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a proteinfecske fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [104,92] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 87-96.} Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut ormányát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a törpemammut ormányát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Melyik állat szégyelli magát holta után?
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. Egészséged TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 168. Kapsz 55 VP-t.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Melyik állat szégyelli magát holta után?
[5 pontot használtál fel, van még 163. Kapsz 5 VP-t.]

jlk 1111 jelszó kimondása 1111
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {max. életpontja: 197-209.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a massza nyálas sörényét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza egyik karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 23 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy mesés moa burát! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. A phua-kúp belsejében érzett ősi kultúra nyomokban az elmédbe szivárgott. 978 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 148. Kapsz 15 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[105,93] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy kardfogú fülemüle közeledik feléd! {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Melyik szakma az, melynek űzője munkájáért garanciát vállal az idők végezetéig?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 10 VP-t.]

jlk 2222 jelszó kimondása 2222
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {egyik sebzési módja: 4x 1d10+19.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyálas sörényét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a massza egyik karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fabontót. 2 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bronzpenge (ld. enc.), egy sárga erőöv, egy rézsisak, egy rézpáncél és egy ubuk dobónyíl. Elhagyod a phua-kúpot. A phua-kúp belsejében érzett ősi kultúra nyomokban az elmédbe szivárgott. 978 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 123. Kapsz 15 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-32 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[104,93] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 13.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [103,93] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Két láb van, de ezek csak akkor érintik a földet, ha pihen.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

[43 pontot használtál fel, van még 78. Kapsz 43 VP-t.]

jlk 3333 jelszó kimondása 3333
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! {max. életpontja: 220-310.} Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ez a massza képes szintet szívni.) [15 pontot használtál fel, van még 63. Kapsz 15 VP-t.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[102,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin bal karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy ragyás burástya! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight templomot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Összeakadsz Puszt#val. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mind. igazgyöngyét, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy Yurk, a profi trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. {legmagasabb egyéb szakértelme: vadászat (8).} Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [101,93] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [38 pontot használtál fel, van még 25. Kapsz 38 VP-t.]

szk 155 keresed a 155. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy nukleáris cickányt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-32 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 22. Kapsz 3 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 20.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz bal első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: tpf 25 1 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 26. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 16. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 10 VP-t.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 28, 4.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 137. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 32 (53) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 36 (47) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 84/84 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 523/523 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (42) Varázspont: 1421/257 Pénz: 3239 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 66/21 Pszi pont: 180/112
Eddig összesen 1651 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 916 TP-t kaptál. Jelenleg 2 195 668 TP-d van. A következő szinthez még 104 332 TP szükséges. Trófeáid: Mnebolath, Dögvész, Ek'Hor. A 67. fordulódban 7976 arany került a bankszámládra. 8991 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/51 (+108%) szúrófegyverek: 11/0 vágófegyverek: 27/52 (+1%)
ütőfegyverek: 21/1 lőfegyverek: 24/27 (+6%) dobófegyverek: 17/16 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -23.); stukilövedék (#414) (24 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/98 2. nyomkövetés: 15/68 (+10%) 3. mászás: 8/38 (+130%)
4. csapdakészítés: 26/40 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/25 6. gyógyítás: 24/15
7. titkosírás: 6/44 (+36%) 8. felderítés: 6/58 (+28%) 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 40/25 (+60%) 11. taumaturgia: 80/12 (+56%) 12. versengés: 4/79
13. harcművészetek: 4/72 14. zene: 1/11 15. szörnyismeret: 23/12 (+27%)
16. pszi: 21/22 (+3%) 17. zárnyitás: 7/63 18. vadászat: 11/17 (+20%)
19. bányászat: 19/34 (+18%) 20. testépítés: 14/44 21. főzés: 8/74 (+16%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 12 lehet)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) sebfertőzés (#333, 100 VP)
oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 42 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (999,80) áldomás (#6) (994,24) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998)
ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> 21. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> 18. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 23, 25, 32, 53, 54.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián.
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri bányászverseny
Megölt szörnyek: 36. Szerzett pont: 3906. Beállított erő: 0 Összpont: 13606

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3270 TU szükséges.)
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 fülemüle agyar (#267) 2 gyíkfű (#201)
1 gyöngymangó (#135) 1 lajhár csont (#236) 1 madártoll (#112)
1 nyílpuska lövedék (#547) 10 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29) 9 spiritusz (#170)
2 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranygyűrű (#193) 1 argumérc (#2632) 2 bronzpenge (#126)
1 fabontó (#106) 2 gromak bőr (#268) 7 kaja (#2)
3 karbin plazma (#199) 1 moa burát (#384) 2 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72)
1 rinóbőr (#651) 1 sárga erőöv (#276) 1 ubuk dobónyíl (#138)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 1 vassisak (#160)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106
89
90
91
92
93
94
95
(101,93) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), nukleáris cickány (#155), szürke rinocérosz (#346)
(102,91) vízionárok (#66)
(102,94) márványtorony (#175), 21. jellempróba, Raia oltár, nyuhaj karbin (#110), ragyás burástya (#111), manaelementál (#290), Puszta (1961. kalandozó)
(103,91) tüskés harci gromak (#156)
(103,93) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(104,90) tüskés harci gromak (#156), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, érclelőhely, fagyelementál (#644), elit gárdista (#266), mestervarázsló (#267)
(104,91) uzbányok (#102), márványtorony (#175), Elenios oltár, csodabazár (#1404), nyuhaj karbin (#110), proteinfecske (#139)
(104,92) törpemammut (#115), Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372), 41. jellempróba, oltár, massza (#217)
(104,93) márványtorony (#175), Dornodon oltár, 36. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(105,93) kardfogú fülemüle (#146), phua-kúp (#372), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek