114. forduló, 116. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:48'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat legkorábbana 116. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kígyóbőr övet (49 arany kikiáltási áron), 2 szent jogart (149 arany kikiáltási áron), 1 szuperkötelet (24 arany kikiáltási áron), 4 szvó-ektoplazmát (119 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy óriás patkány fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 268.]

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 2404 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 248.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 218.]

dd 11 12 7 eldobod a 11. tárgyat a 12. tárgyat a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 csontkést. Elhajítasz 3 csontszuronyt. Elhajítasz 2 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

dd 57 72 48 eldobod az 57. tárgyat a 72. tárgyat a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 1 rézsisakot. Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

dd 16 130 eldobod a 16. tárgyat a 130. tárgyat
Elhajítasz 1 bordacsontot. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

t 42 1 támadod a 42. szörnyet
FT 42 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

fm 50 feltételes mászás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[73,32] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 255 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,32] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sullár fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával végigvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 smirglilevelet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.

(Továbbmész...) [75,32] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [72 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[76,32] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga vékony szarvát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe sötétről feketére változott. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [77,31] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [78,30] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 5 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 108.]

m 3 mozogsz délkeletre
[79,31] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 100.]

be 38 bemész a 38. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 3 5 6 mozogsz 3 5 6
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontkés. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 bőrpáncélt. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar! Fegyvere egy csontszurony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 13 12 903 mozogsz 13 12 903
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontkés. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar! Fegyvere egy csontszurony. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 2 aranyat. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 ezüst kulcsot, 1 bőrpáncélt és 1 bakkura csizmát. Itt raboskodik Kankalin. Gyorsan kiszabadítod, mire hálásan a nyakadba borul. Biztosítod, hogy Lord Kovács már nagyon aggódik érte. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [36 pontot használtál fel, van még 29.]

lm 11 900 9 mozogsz 11 900 9
Az út véget ér - egy zsákutca! [11. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 14.]

lm 903 10 900 mozogsz 903 10 900
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 24 arany, 1 arany karperec (ld. enc.) és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [9 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 5 6 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 256 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 238/171 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 87/11 Pénz: 2358 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/5 EFejl: 16
Eddig összesen 636 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3579 TP-t kaptál. Jelenleg 89839 TP-d van. A következő szinthez még 30161 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, Jerome, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/88 (+27%) vágófegyverek: 17/23 (+10%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 19/47 (+15%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/7 2. nyomkövetés: 19/78 3. mászás: 5/45 (+15%)
4. csapdakészítés: 8/50 (+9%) 5. csapdaészlelés: 5/52 (+27%) 6. gyógyítás: 32/75
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 3/49
10. teológia: 4/29 (+8%) 11. szerencsejáték: 1/21 12. versengés: 2/75 (+16%)
13. harcművészetek: 19/0 14. szörnyismeret: 8/74 (+18%) 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 15/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), móleon (#68), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
Túlélő Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

Összsúly: 91.05 kg Megterheltség: 146%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57)
1 csontszurony (#12) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 rézsisak (#72) 2 spiritusz (#170)
8 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 bakkura csizma (#96)
2 bőrpáncél (#51) 1 csontkés (#11) 1 ezüst kulcs (#184)
8 gyöngymangó (#135) 1 smirglilevél (#29) 1 sullár hólyag (#168)
5 sünmedve tüske (#14) 1 távcső (#42) 1 téfea-agy (#172)
4 tinta (#101) 5 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,32) vadtroll (#70), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98)
(74,32) sullárok (#101), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 36. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(75,32) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 21. jellempróba
(76,32) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tintacsiga (#74)
(77,31) 42. jellempróba
(78,30) mély kút (#93), százfogú (#53)
(79,31) a 38. labirintus bejárata, 47. jellempróba, varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108)

Üzenet küldése a karakternek