113. forduló, 115. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 27. 15h:05'
EZ A 538. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
539. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,49] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+88 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

* 1. KP: le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: kf 278 0 0 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a rejtőköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 111 108 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod az ubuk dobónyílat, majd előkészíted a hosszú íjat.
Az a tárgy nem használható ehhez a fegyverhez lövedékként. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

fvh 11 34 felt. varázslat haszn. 11
Harci varázslataidat használni fogod minden 11. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [9 pontot használtál fel, van még 280.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[86,50] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy sebesült kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek keletre.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [87,50] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített khór darázs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs bal szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre.
Követed az északkeletre vezető elf nyomokat: [88,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [87,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a nektoraf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a nektoraf testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Követed a délnyugatra vezető elf nyomokat: [86,50] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. [50 pontot használtál fel, van még 220.]

jlk 2325 jelszó kimondása 2325
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a massza lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a massza egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 lapockacsontot. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű, egy ezüsthegyű nyíl, egy nagy vaskulcs (ld. enc.), egy bronzpenge (ld. enc.) és egy rövid íj. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 205.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[87,51] A terep továbbra is ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [88,52] Fák, mindenütt csak fák.

északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [89,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A távolban sakálok üvöltenek.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt járt Gheniyo Görge, a tolvaj! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt zan indukátort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. [30 pontot használtál fel, van még 175.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

be 611 20 2 bemész a 611. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 169.]

* 2. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [10 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. BP: le 278 0 0 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 119.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a nektoraf. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios hittérítője vagy. Ez a 114. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 29 Menekülés: 35 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 17 Életpont: 226/226 Jellem: jó (162) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 194/142 Pénz: 73 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 433 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 296 TP-t kaptál. Jelenleg 106 644 TP-d van. A következő szinthez még 13 356 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, quwarg harcos, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: * 19 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); sallank nyíl (#129) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,53 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1338 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (-2) 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 23
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 12 (+2) 11. taumaturgia: 9 12. versengés: 4
13. harcművészetek: 3 14. zene: 3 15. szörnyismeret: 3
16. vadászat: 16 17. bányászat: 4 18. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
követed a 2. fajt (max. 4 lépésig) főként délre
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 1)

Összsúly: 79.52 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpenge (#126) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 rövid íj (#107)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89 90
48
49
50
51
52
53
54
(86,50) kardfogú fülemüle (#146), phua-kúp (#372), massza (#217)
(87,49) nekrofun (#173), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nektoraf (#355)
(87,50) khór darázs (#348), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(87,51) Fairlight rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kardfogú fülemüle (#146)
(88,49) uzbányok (#102), mély kút (#93), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(89,53) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Fairlight oltár, zan indukátor (#288), Chara-din rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek