Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 8. 0h:20' EZ A 136. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 137. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
kno 13 2 | képesség-növelés 13 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál bazalttestét. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bazaltelementál fejét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a bazaltelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 93, gyógyulás: 57, összesen: -36 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a vadász tatu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [93,48] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [93,49] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Találsz egy nekrofunt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a sünmedve tüskés hátát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál bal oldalát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a bazaltelementál fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
jlk 2117 | jelszó kimondása 2117 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza jobb középső lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a massza nyúlánk csőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,52] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 498 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 95.]
be 578 1 | bemész az 578. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 198 1 | megveszed a 198. tárgyat 1 |
ea 26 10 | eladod a 26. tárgyat 10 |
ve 95 1 | megveszed a 95. tárgyat 1 |
kt 96 | elkészíted a 96. tárgyat |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 9 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért |
SZIKLAZUHATAG Azok, akik a Sziklaököl helyett inkább a Kobraharapás hívei, úgy tartják, hogy sok kis ütés pótolhat, sőt nagyobb kárt okozhat, mint egy nagy. A Sziklazuhatag a kí-energiát villámgyors, kisebb ütések sorozatában süti ki. Használója kettővel több támadást adhat le, mint egyébként. |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
LICITÁLÁS Hoppá! Micsoda lehetőség! Hogy értékes tárgyakat lehet vásárolni? Pont ez hiányzott eddig a Túlélők Földjéről! Persze nyilvánvaló, hogy nem te leszel az egyetlen, akinek az érdeklődését felkelti ez a lehetőség. S mivel a tárgyakból egy alkalommal csupán egy-egy darab kerül eladásra, versenyezned - licitálnod - kell a többi kalandozóval. Az árverezésre kerülő tárgyak listáját, és a licit végső határidejét megtudhatod, ha bemész valamelyik városházára vagy helytartói hivatalba (és a Ghalla Newsban is rendszeresen szerepelni fog).Ha valamelyik tárgy felkelti az érdeklődésedet, és szeretnéd megvenni, akkor tehetsz rá ajánlatot a LIC <sorszám> <összeg> paranccsal. Első paraméterként azt a sorszámot kell megadnod, ahányadikként a kívánt tétel szerepel a listán. Másodjára pedig azt az összeget írd, amennyit ajánlasz érte. A végső vásárló az lesz, aki a legnagyobb összeget ajánlotta, és a licitálás lejártakor ez az összeg a rendelkezésére is áll (aranyban) nála, vagy valamelyik Fairlight Bankban. Egy karakter egy aukció keretében csak egy tárgyra tehet ajánlatot, de ezt menet közben bármikor felülbírálhatja egy újabb LIC parancs kiadásával. Azt, hogy mennyi az eddigi legmagasabb licit, nem fogja tudni senki sem megmondani, neked kell megbecsülnöd, mekkora összeget ajánlasz föl. LÁSSUNK NÉHÁNY PÉLDÁT! Az árverezési listán az alábbi dolgok szerepelnek: 1) 10 pular kristály; 2) egy rövid kard; 3) egy mandibulakasza; 4) egy ingyenes teleport Qvillbe (csak odafelé); 5) egy idomított ezoterikus mardel (neve Samu, és Borax híres szörnykertjében nevelkedett). Mivel nagyon szükséged van a rövid kardra, kiadsz egy LIC 2 30 parancsot. Telik-múlik az idő, és mivel a határidő még nem telt le, aranyaid pedig szépen felszaporodtak, megemeled az ajánlatodat a LIC 2 100 paranccsal, bízva abban, hogy más nem ajánlott ennél többet. Újabb pár nap múlva nagy szerencse ér: találsz egy rövid kardot. Ezután vágyaid tárgyát már inkább egy jóképű mandibulakasza képezi, így gyorsan kiadod a LIC 3 200 parancsot, hátha sikerül azt megszerezned. De sajnos a szerencse mégsincs mindig veled: egy disznó árnymanó az egyik éjszaka megszabadított vagyonod felétől, s mivel másra is kell még a pénz, úgy döntesz nem veszel részt az árverésen: kiadod az üres LIC parancsot. |
KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
Erő: | 26 (42) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 20 (33) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 18 (29) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/165 év |
Egészség: | 15 (26) | Életpont: | 424/420 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (35) | Varázspont: | 456/0 | Pénz: | 287 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 152/54 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/7 (+4%) | szúrófegyverek: | 18/2 (+2%) | vágófegyverek: | 16/2 (+21%) |
lőfegyverek: | 15/18 (+6%) | dobófegyverek: | 17/22 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 593 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/56 | 2. nyomkövetés: | 16/34 (+13%) | 3. mászás: | 4/27 |
4. csapdakészítés: | 24/93 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/93 | 6. gyógyítás: | 28/16 |
7. titkosírás: | 2/49 (+11%) | 8. felderítés: | 3/23 | 9. szörnyidomítás: | 7/36 |
10. teológia: | 10/53 (+7%) | 11. taumaturgia: | 11/96 (+3%) | 12. versengés: | 5/16 |
13. harcművészetek: | 23/10 (+200%) | 14. zene: | 6/50 | 15. szörnyismeret: | 7/94 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 2/45 | 18. vadászat: | 2/13 |
19. bányászat: | 13/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
púpos burástya (#92) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 211. Szerzett pont: 32125. Beállított erő: 0 Összpont: 32125 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2597 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | * | méregfog (#1553) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | |||||
Lövedékek | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 7 | mérgezett tüske (#23) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | bumeráng (#249) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | rézsisak (#72) | 2 | * | vassisak (#160) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | rothasztó talizmán (#815) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | réz papi karkötő (#307) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 49] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 14] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 36] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 77] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 4 | csontkulcs (#74) | 6 | + | deus ex machina (#1) | |
1 | dobóháló (#221) | 2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 8 | krónika (#1725) | |||
2 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | mászókampó (#165) | 3 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 12 | titanitdukát (#1480) | |||
2 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 3 | antilopbőr (#48) | |||
9 | argumérc (#2632) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 16 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
4 | evaporőr háj (#105) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
27 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
8 | kőszem (#304) | 3 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
36 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 3 | nektoraf faggyú (#667) | 8 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 9 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 4 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
6 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 90.92 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bakkura bőr (#95) | 10 | gyenge méreg (#26) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 8 | kerek kő (#19) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | ubuk tüske (#131) | 7 | vadász tatu bőr (#15) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ugh méreg (#166) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|