112. forduló, 114. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 26. 9h:23'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,46] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 göcsörtös bunkó (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 aurach fogat (189 arany kikiáltási áron), 1 tankány karmot (29 arany kikiáltási áron), 1 rézsisakot (24 arany kikiáltási áron), 1 tüskecsapdát (29 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 grifftojás (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 aurach fog (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 rőtmanó kacagányt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 aurach fog (eladási ár: 189 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany), 1 tüskecsapda (eladási ár: 29 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 tankány karom (eladási ár: 29 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 119 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 927 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

fl 5378 50 lopsz az 5378. kalandozótól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+53 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 195.]

id 92 10 idomítod a 92. szörnyet 10 pontért
Megkezdődik a púpos burástya tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 6 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 60 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[90,45] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot sebeztél. [+6% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. [+3% tau] Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [89,44] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 166.]

be 44 bemész a 44. titkos labirintusba
Ráakadsz a sejtelmes pókkeltető bejáratára. Az ajtóra egy hatalmas, fekete pók van rajzolva. Nekifeszülsz a berozsdásodott ajtónak, és betolod. A járatban sötét félhomály van. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Ahogy belépsz, megcsapja az orrodat a rothadás bűze. Vajon még mindig élnek itt pókok? [5 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 3 4 6 mozogsz 3 4 6
Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT] Eszel valamit. (-1 kaja.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Egy hatalmas pókfészekben vagy! Ajjaj! [3. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mutáns pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kisebb kamrába, amely a 4. pontnál van. Üresnek tűnik... [4. PONT] Egy mérges pók lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Átvizsgálod a 6. pont tömlöcét is. [6. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mérges pók! {egyik sebzési módja: 1x 1d4+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges pók bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[42 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 11 905 12 mozogsz 11 905 12
Nyomulsz tovább a szűk folyosón. [11. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT] A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs, 1 kavadu iszák és 1 uzbány csőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
[17 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 903 16 15 mozogsz 903 16 15
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Körülnézel a folyosó végében. [16. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT]
Megnézed, hogy van-e valami érdekez a zsákutcában. [15. PONT] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
[27 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 19 900 21 mozogsz 19 900 21
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT]
Továbbmész. A folyosó falát szürkésen csillogó nyálka borítja. [18. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Amikor belépsz a kisebb terembe, a lábad alatt öklömnyi pókok szaladnak szét! [19. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szőrös pók testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bekanyarodsz. [20. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A falon itt mindenütt kisebb-nagyobb pókok nyüzsögnek. Őrjítő! Csak hozzád ne érjenek! [21. PONT] Egy mutáns pókot pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. [+6% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. [+3% tau] A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


[39 pontot használtál fel, van még 36.]

lm 22 24 903 mozogsz 22 24 903
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belesel az apró kamrába. [22. PONT] Egy hamupókot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a hamupók szürke testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a hamupók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hamupók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Tovább kanyarodik a folyosó. [23. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Hatalmas szobába lépsz be - ez valamilyen óriás-példány ketrece kell, hogy legyen. Valóban jó gondolat volt idejönni? [24. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns pók! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. [+6% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval megütöd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mutáns pók testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. [+3% tau] A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz két különös tárgyat is: az egyik kocka alakú, és kis drótok lógnak ki belőle. Ez lehet a xanvizátor. A másik egy sárga rúd, végén halványan villogó fénnyel. Ez lesz a telekurbattyú! Gondosan elcsomagolod őket. (bár enc. nincs róluk, és a tárgylistádon sem fognak szerepelni.)
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [18 pontot használtál fel, van még 18.]

lm 13 14 9 mozogsz 13 14 9
Tovább kutatsz a pókkeltető nyugati szárnyában. [17. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 900 7 1 mozogsz 900 7 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 277 kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 160 5378 1 átadod a 160. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 222 5378 1 átadod a 222. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

aa 117 162 158 átadod a 117. tárgyat a 162. tárgyat a 158. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 4, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 254 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Papi hited: 83. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 23 Életpont: 233/186 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 193/9 Pénz: 1498 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/6 Pszi pont: 14/8 EFejl: 19
Eddig összesen 557 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2125 TP-t kaptál. Jelenleg 97613 TP-d van. A következő szinthez még 22387 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, nukleáris cickány, kérődző etra. A 76. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1330 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 3/53 (+24%) ütőfegyverek: 19/20 (+10%) dobófegyverek: 19/94 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/89 (+200%) 2. nyomkövetés: 19/101 (+8%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 4/1 5. csapdakészítés: 10/3 (-5%) 6. csapdaészlelés: 4/36 (+32%)
7. gyógyítás: 35/62 (+40%) 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 5/71
10. szörnyidomítás: 4/24 (+5%) 11. teológia: 6/56 (+8%) 12. taumaturgia: 16/30 (+33%)
13. szerencsejáték: 1/87 14. versengés: 1/23 15. szörnyismeret: 5/104
16. pszi: 2/12 (+5%) 17. vadászat: 8/72 (-300%) 18. bányászat: 18/41 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az 5378. karaktertől (5378) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ragyás burástya (#111)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> 50. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 13 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
111 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 gyenge méreg (#26)
1 kavadu iszák (#25) 2 rézdarab (#70) 13 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,44) a 44. labirintus bejárata, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, mutáns pók (#117), mérges pók (#20), szőrös pók (#100), hamupók (#40)
(90,45) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, kérődző etra (#368)

Üzenet küldése a karakternek