Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 30. 9h:06' EZ A 122. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 123. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Ellenfeled megveti a lábát, és hosszú íjjal Rád lő. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod Ryu Rover bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 sallank nyíl. Pár lövedéke átjárja a bal lábadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Ryu Rover testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod Ryu Rover testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel Ryu Rover többször eltalálja a bal válladat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd Ryu Rover testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted Ryu Rover testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel Ryu Rover párszor keményen megüti a jobb lábadat. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
cir 23 | vándorcirkusz látogatása 23 |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 137 219 | elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [72,60] Még mindig a városban vagy.
a 135 3338 1 | átadod a 135. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot) |
ep 400 100 2 | építed a 400. tárgyat 100 pontért |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 48 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 882 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
lángcsóva (#31) 25 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért. |
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
be 683 | bemész a 683. épületbe |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
Erő: | 26 (30) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 211/79 | Jellem: | jó (139) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 | Varázspont: | 91/5 | Pénz: | 909 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/5 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 3/74 |
ütőfegyverek: | 19/68 (+15%) | lőfegyverek: | 16/56 (+12%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/89 | 2. nyomkövetés: | 13/2 | 3. mászás: | 6/56 |
4. csapdakészítés: | 8/59 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/66 | 6. gyógyítás: | 36/35 |
7. titkosírás: | 2/0 | 8. felderítés: | 3/13 | 9. szörnyidomítás: | 5/14 |
10. teológia: | 8/41 (+23%) | 11. taumaturgia: | 2/88 (+12%) | 12. versengés: | 2/19 (+32%) |
13. zene: | 1/52 | 14. szörnyismeret: | 7/54 | 15. zárnyitás: | 2/80 |
16. vadászat: | 11/96 | 17. bányászat: | 12/4 | 18. testépítés: | 8/16 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 85.63 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
45 | arany (#50) | 5 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 9 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | spiritusz (#170) | 1 | víz (#27) |