Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 5. 9h:10' EZ A 500. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 501. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: v 1 1 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
vi 0 6 | viselkedésed: 6 |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
hu 128 | hulladék: 128 |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a légirozmár fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mellkasodba bök a légirozmár néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a légirozmár, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 7, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [107,26] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nektoraf fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a nektoraf testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nektoraf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Messze hajítod a vacak kis ragyás burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku gárdista trófeát. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [109,25] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
kt 205 1 | elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot) |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [111,27] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [112,27] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [114,27] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
e 40 | élelemszerzés |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
ef 3 502 | energia fejlesztése 3 |
e 30 | élelemszerzés |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen (vagy ha nincs rajta pszi-acéltorony), akkor a rettegése miatt öttel lecsökken a védelme. A védelem csökkenés a papi hatalmad növekedésével nő egészen -20 védelemig. Elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy varányszem. |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY) A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni. |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
VASPÁNT (1241. TÁRGY) A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 20 (22) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 223/110 | Jellem: | gonosz (62) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 113/1 | Pénz: | 278 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 18/42 (+5%) | vágófegyverek: | 14/57 |
ütőfegyverek: | 13/21 (+22%) | lőfegyverek: | 16/50 | dobófegyverek: | 8/8 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
114,85 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/7 | 2. nyomkövetés: | 30/67 (+6%) | 3. lopás: | 4/60 |
4. mászás: | 9/1 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 13/44 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 2/57 |
7. gyógyítás: | 14/59 (+33%) | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 3/42 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 | 11. teológia: | 9/46 (+11%) | 12. taumaturgia: | 4/89 |
13. versengés: | 2/43 | 14. zene: | 1/42 | 15. szörnyismeret: | 10/23 (+20%) |
16. zárnyitás: | 3/21 | 17. vadászat: | 14/24 | 18. bányászat: | 12/49 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 16 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1382 TU szükséges.) |
Összsúly: 56.32 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | víz (#27) | 6 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | óndarab (#85) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | ugh méreg (#166) |
105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | |
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|