| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. márc. 19. 4h:13' EZ A 1022. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 1023. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 2 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
| * 1. KP: tps 25 0 0 | TVP spórolása: 25 pontért |
| * 2. KP: ek 40 5 0 | t. energia kisütése: 40 5 |
| * 3. KP: ef 5 526 0 | energia fejlesztése 5 |
| * 4. KP: le 373 0 0 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| * 5. KP: kf 1541 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
| tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
| kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
| bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
| bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
| bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
| bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
| tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
| bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
| tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
| v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
| tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
| vps 50 | VP spórolása: 50 |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [99,92] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dombi yeti. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a dombi yeti bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [98,92] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fémbontó szójer közeledik. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst gyűrű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| h 2633 | használod a 2633. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ekharion fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 39 aranyat. 3 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és egy ezüst karkötő. 3 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
| m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a drasmólyom fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 175 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 stukilövedék. Párszor kipécézted a smaragdgólem testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a smaragdgólem testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [98,91] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 87-94.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzkulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [99,91] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. {támadása: 7.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 2633 | használod a 2633. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 16 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az elit gárdista testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az elit gárdista testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod az elit gárdista bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, az elit gárdista újra meg újra lecsap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 3 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a kronokukac fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvagdalod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Bronzhegyű lándzsával eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,90] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a drasmólyom fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,91] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vízionár. {egyik sebzési módja: 2x 1d8+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a vízionár fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a vízionár testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
| vpf 50 | VP elővétele: 50 |
| v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
| 89 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 90 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 91 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 92 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 93 | |
|
|
|
|
|
|
|
[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " (Feltételes vásárlás:) 20 db nyílvessző 40 aranyért; 7 db rézdarab 14 aranyért; 1 db lajhár csont 6 aranyért; 3 db amniosz 6 aranyért;
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
| ea 111 1 | eladod a 111. tárgyat 1 |
| ve 182 1 | megveszed a 182. tárgyat 1 |
| ff 28 182 1526 | felt. fegyverváltás: 28 182 1526 |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a ragyás burástya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nektoraf bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a nektoraf fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. A ryuku gárdista vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku karvédő és 1 ryuku szablya. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| szk 66 155 152 | keresed a 66. szörnyet a 155. szörnyet a 152. szörnyet |
| * 1. BP: tpf 25 1 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
| * 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY) Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról. |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal. |
| VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
| Erő: | 32 (52) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 36 (47) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 22 (33) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/84 év |
| Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 518/518 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 21 (42) | Varázspont: | 1358/234 | Pénz: | 3192 arany | Kép. pont: | 23 |
| Tudatpont: | 66/20 | Pszi pont: | 180/36 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/90 (+66%) | szúrófegyverek: | 11/0 (+96%) | vágófegyverek: | 27/49 (+3%) |
| ütőfegyverek: | 21/1 | lőfegyverek: | 24/14 (+7%) | dobófegyverek: | 16/89 (+30%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -13.); nyílvessző (#108) (14 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -23.); stukilövedék (#414) (24 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 102,91 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105 |
| Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2/86 | 2. nyomkövetés: | 15/58 (+65%) | 3. mászás: | 6/83 (+24%) |
| 4. csapdakészítés: | 26/28 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/25 | 6. gyógyítás: | 24/15 |
| 7. titkosírás: | 6/8 | 8. felderítés: | 6/30 | 9. szörnyidomítás: | 5/78 |
| 10. teológia: | 39/17 (+36%) | 11. taumaturgia: | 78/92 (+76%) | 12. versengés: | 4/59 (+20%) |
| 13. harcművészetek: | 4/72 | 14. zene: | 1/11 | 15. szörnyismeret: | 22/58 (+22%) |
| 16. pszi: | 21/10 (+5%) | 17. zárnyitás: | 7/63 | 18. vadászat: | 10/97 (+100%) |
| 19. bányászat: | 18/56 (+72%) | 20. testépítés: | 14/44 | 21. főzés: | 8/58 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot ) |
| mászol max. 300 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 12 lehet) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó (#96) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | sebfertőzés (#333, 100 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 42 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (999,80) | áldomás (#6) (995,24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 21. szintű lényekre | |
| lángcsóva (#31) | >> | 18. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 21, 22, 23, 25, 32, 53, 54. |
| HŐSTETTEID | ||
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián. | ||
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri bányászverseny | ||
| Megölt szörnyek: 27. Szerzett pont: 2869. Beállított erő: 0 Összpont: 12569 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 40 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4095 TU szükséges.) |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | csontpálca (#329) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
| 4 | fabontó (#106) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | fémrúd (#104) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | hosszú íj (#111) | 2 | jégszív (#282) | |||
| 6 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 4 | kőszem (#304) | |||
| 4 | magszim bél (#103) | 1 | mandibulapenge (#125) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
| 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 3 | stukilövedék (#414) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
| 2 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 3 | víz (#27) | |||
| 2 | sáfránykő (#979) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 337 | arany (#50) | 3 | amniosz (#203) | 1 | argumérc (#2632) | |||
| 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
| 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | lajhár csont (#236) | 3 | madártoll (#112) | |||
| 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
| 5 | óndarab (#85) | 7 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||
| 1 | ryuku szablya (#695) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | tinta (#101) | |||
| 5 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 2 | vízionár szem (#102) | |||
| 1 | zöld üveg (#82) | |||||||
| 101 | 102 | 103 | |
| 90 | |
|
|
| 91 | |
|
|
| 92 | |
|
|