112. forduló, 114. forduló, Idegzsába összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 10h:39'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX

IDEGZSÁBA KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,48] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 3. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 2 mozogsz keletre
[87,48] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

[9 pontot használtál fel, van még 220.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Az oltárhoz vezeted az ijedt ragyás burástyát. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 190.]

ek 122 214 t. energia kisütése: 122 214
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 170.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[86,47] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 4 pirkit úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Elszántan a másikra rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel néhányszor megcsapod az epokitféreg jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az epokitféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 36, gyógyulás: 13, összesen: -23 ÉP}

Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [85,45] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő mutáns pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 143.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[85,44] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [85,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kérődző etra testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+50 életerő.) Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [84,42] Továbbra is síkságon vagy. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 65.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[83,41] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,40] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+48 életerő.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,40] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [64 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

id 214 999 idomítod a 214. szörnyet 1 pontért
Hozzálátsz a quwarg nagymester neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 184 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 24 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a quwarg nagymester. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 254 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a forduló végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Idegzsába, egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 15 Merészség: 7/4 Magasság: 153 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 Életpont: 234/153 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 198/1 Pénz: 107 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 16/12 EFejl: 1
Eddig összesen 402 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3015 TP-t kaptál. Jelenleg 90746 TP-d van. A következő szinthez még 29254 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, arató csattanat, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/99 (+9%) szúrófegyverek: 8/99 (+20%) vágófegyverek: 10/84 (+8%)
ütőfegyverek: 1/61 dobófegyverek: 10/58

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 88 időszaki: 38

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/25 2. nyomkövetés: 18/91 3. lopás: 2/3
4. mászás: 3/64 (+8%) 5. csapdakészítés: 7/47 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/54
7. gyógyítás: 36/69 (+60%) 8. szörnyidomítás: 7/81 (+1%) 9. teológia: 14/59 (+11%)
10. taumaturgia: 8/96 (+2%) 11. versengés: 2/19 12. harcművészetek: 16/53
13. szörnyismeret: 6/21 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 3/11
16. bányászat: 3/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 79% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg nagymester (#214) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 59.91 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 5 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
4 pirkit (#153) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128) 11 sünmedve tüske (#14)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(81,40) mély kút (#93), Dornodon oltár, 48. jellempróba, alpesi tehén (#91)
(82,40) quwarg harcos (#201)
(83,41) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), süvítő rája (#113), gyilkos sallank (#85)
(85,43) mély kút (#93), 49. jellempróba, kérődző etra (#368)
(85,44) sünmedvék (#33)
(85,45) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, mutáns pók (#117)
(85,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve, 49. jellempróba, sünmedvék (#33)
(86,47) epokitféreg (#147)
(87,48) Tharr oltár, 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek