111. forduló, 113. forduló, Holdfény Katerina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 4. 15h:04'
EZ A 1059. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
1060. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3820
SZÁMLA : XXXX

HOLDFÉNY KATERINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,4] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+167 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 284.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
EK 3 3820 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

cir 6 vándorcirkusz látogatása 6
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[120,5] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 22 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [121,6] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy bávatag golombár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [122,7] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálmadár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [118 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 108 13 elkészíted a 108. tárgyat (13 darabot)
Legyártottál 13 nyílvesszőt. [52 pontot használtál fel, van még 114.]

szk 149 219 keresed a 149. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szőrös bozsót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[123,7] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [124,7] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 94.]

kt 351 6 elkészíted a 351. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 tolmokov-koktélt. [30 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[125,8] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az arató csattanat fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,8] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 635 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,7] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szőrös bozsó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös bozsó fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrös bozsó fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szőrös bozsó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 34.]

v 96 93 54 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

be 584 bemész az 584. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

m 1 mozogsz északkeletre
[128,6] A terep továbbra is sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 24.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

ve 108 20 megveszed a 108. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

ve 246 1 megveszed a 246. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

ve 94 10 megveszed a 94. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

m 1 mozogsz északkeletre
[129,5] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 14.]

id 149 60 idomítod a 149. szörnyet 14 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
GYK 182 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
Sajnálom, de nincs ilyen befejezési parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: gyk 138 1 0 gyakorolsz a 138. tárggyal 1 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 7, 18.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Holdfény Katerina, egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 16 Merészség: 5/4 Magasság: 155 cm
IQ: 18 (24) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 19 (25) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 417/299 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 2
Szerencse: 25 (41) Varázspont: 335/140 Pénz: 623 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 10/10
Eddig összesen 485 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 359 TP-t kaptál. Jelenleg 137 434 TP-d van. A következő szinthez még 42 566 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, kardszárnyú pocok, quwarg királynő. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 111. fordulódban 12788 arany került a bankszámládra. 12788 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/38 szúrófegyverek: 19/33 (+16%) vágófegyverek: 2/11
ütőfegyverek: 9/2 (+10%) lőfegyverek: 11/51 (+24%) dobófegyverek: 17/52

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127)
Óvatosság (labirintusokban): 0
129,5 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/35 (+11%) 2. nyomkövetés: 27/24 3. mászás: 6/19
4. csapdakészítés: 10/74 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/87 6. gyógyítás: 9/45
7. titkosírás: 2/20 8. felderítés: 3/33 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 15/85 (+3%) 11. taumaturgia: 9/93 12. szerencsejáték: 3/67
13. versengés: 2/34 14. zene: 1/10 15. szörnyismeret: 5/22
16. zárnyitás: 1/10 17. vadászat: 7/49 18. bányászat: 6/64 (+17%)
19. főzés: 2/4 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba, küldetés (6)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
troll (#5), kneopatikus mollusk (#209), süvítő rája (#113), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 92.08 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 madártoll (#112) 30 spiritusz (#170) 8 víz (#27)
6 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 27 nyílvessző (#108)
6 tolmokov-koktél (#351) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130
3
4
5
6
7
8
9
(120,5) vérfürdető magszim (#148), Chara-din oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(121,6) bávatag golombár (#165)
(122,7) halálmadár (#351)
(123,7) 22. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(124,7) Fairlight rúnaköve, 36. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(125,8) arató csattanatok (#144), 36. jellempróba
(126,8) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, 44. jellempróba, érclelőhely
(127,7) szőrös bozsók (#149)
(128,6) Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,5) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek