111. forduló, 113. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. máj. 9. 8h:31'
EZ A 968. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
969. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,32] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+228 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] [+3% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 267.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 266.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 264.]

hu 1224 hulladék: 1224
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku tájolót. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

hh 1629 504 használod az 1629. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy éber kakukk varázslat! Kakukk! Kakukk! Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 263.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: acélpengőke (140,61)-> (3 ap), arany karperec (98,20)-> (26 ap), láncing (140,61)-> (100 ap), moa burát (140,61)-> (12 ap), moa jádekő (140,61)-> (16 ap), ryuku tájoló (140,61)-> (300 ap), összesen 457 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! (Önanalízis: +11% főzés.) 895 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 255.]

h 1387 74 58 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137
31
32
33

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 245.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,32] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kinyered egy manakristály energiáját. (+523 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 kábító nyilacska. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-4 támadás, -4 védekezés.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó mutáns patkány egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány foltos szőrét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns patkány testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! A támadód egy hegyi góliát. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a hegyi góliát bal oldalát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát jobb lábát. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 7 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 ezüsttollú nyilat. [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (140,61)-> 120 arany, -2 ÉP] A sötétség alakot ölt: egy félelmetes darázsfelhő készül letépni fejedet.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a darázsfelhő feléd eső részét. (7 támadással 221 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? 55 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? 59 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 300, gyógyulás: 0, összesen: -300 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 manifeszt.nyúlványt. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+616 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a massza farkát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A massza csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a massza a farkával, de elhibázta! A massza farkával melletted a levegőbe suhint. A massza megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (98,20)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. [acélpengőke ládikóba-> (140,61)-> 3 arany, -2 ÉP] 8 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó, egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP], egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy arany és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (140,61)-> 24 arany, -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [135,31] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 kábító nyilacska. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-4 támadás, -4 védekezés.) A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [135,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy gyilkos mókus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+3% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 194.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 7 2 1 mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre
[134,29] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-12 támadás, -12 védekezés.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Szemed még épphogy próbál alkalmazkodni a kintihez képest megváltozott fényviszonyokhoz, és máris az akció közepén találod magad. A támadód egy darázsfelhő. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a darázsfelhő nagyját. (7 támadással 216 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? 62 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel súrolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? 56 életpontot vesztettél. A darázsfelhő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 darázsfarok [darázsfarok ládikóba-> (140,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 6 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Ellenfeled, egy hordóagyú mameluk, figyelmeztetés nélkül támad rád!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk testét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Mancsával a hordóagyú mameluk végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 8 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy quwarg parafenomén mar beléd!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 ezüsttollú nyilat. [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (140,61)-> 120 arany, -2 ÉP] Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a massza nyálkás pracliját. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza egyik karját. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mancsával a massza megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. [ormánygőte csont ládikóba-> (140,61)-> 3 arany, -2 ÉP] 6 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs, 2 vasérc, egy mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (140,61)-> 16 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+475 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.

(Továbbmész...) [135,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 kábító nyilacska. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-4 támadás, -4 védekezés.) A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [136,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gumifát. Találsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. (Önanalízis: +12% titkosírás.) Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Belépve, dögletes bűz fogad. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy hordóagyú mameluk mar beléd!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (9 támadással 524 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 8 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 vámpírfogat. A sötétség alakot ölt: egy félelmetes hegyi góliát készül letépni fejedet.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát testét. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 7 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 5 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy hegyi góliát!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 109 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bokáját. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát oszlopos lábát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 7 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a massza kocsonyás testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) A massza feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A massza megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A massza ollója centiméterekre tőled záródik össze. A massza karma a fejed mellett suhan el! A massza vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 8 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (140,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (98,20)-> 6 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP], egy díszes rézpajzs, egy aranytű, 7 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anna Bella orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [76 pontot használtál fel, van még 118.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[135,27] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [135,26] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [134,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. (Önanalízis: +12% titkosírás.) HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Szemed még épphogy próbál alkalmazkodni a kintihez képest megváltozott fényviszonyokhoz, és máris az akció közepén találod magad. Hmm, egy adószedő! Erre tényleg nem számítottál itt!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod az adószedő testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az adószedő testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Az adószedő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az adószedő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 19 aranyat. 10 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 2 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (99,19)-> 20 arany, -2 ÉP] Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy darázsfelhő mar beléd!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a darázsfelhő nagyját. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. 57 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+543 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 72.]

ef 27 520 energia fejlesztése 27
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-44 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 16, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól Ghalla nagymestere helyett a világegyetem nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Papi hited: 72. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 38 (61) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (26) Támadás: 92 (95) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 (32) Védekezés: 113 (119) Menekülés: 30 % Életkor: 33/49 év
Egészség: 16 (37) Életpont: 772/728 Jellem: jó (155) Tul. pont: 17
Szerencse: 17 (43) Varázspont: 841/80 Pénz: 34032 arany Kép. pont: 39
Tudatpont: 60/37 Pszi pont: 185/294
Eddig összesen 1618 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 109 699 TP-t kaptál. Jelenleg 5 106 038 TP-d van. A következő szinthez még 393 962 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, hidra, ongóliant hadúr. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 31/26 (+10%) szúrófegyverek: 15/62 dobófegyverek: *28/100 (+9%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/89 2. nyomkövetés: 15/15 (+10%) 3. mászás: 13/44
4. csapdakészítés: 25/86 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/33 (-600%) 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 7/79 (+48%) 8. felderítés: 8/5 9. szörnyidomítás: 2/23
10. teológia: 14/93 (+7%) 11. taumaturgia: 60/19 (+54%) 12. szerencsejáték: 5/68
13. versengés: 2/9 14. harcművészetek: 27/24 15. zene: 2/64
16. szörnyismeret: 11/8 17. pszi: 21/34 (+2%) 18. vadászat: 2/29
19. bányászat: 4/5 20. testépítés: 2/24 21. főzés: 13/90 (+11%)
22. csapatmunka: 4/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) éber kakukk (#3) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 212. Szerzett pont: 32330. Beállított erő: 0 Összpont: 143900

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 97 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4562 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 arany karperec (#194) 12 kábító nyilacska (#1590)
2 kaja (#2) 2 láncing (#222) 1 manakristály (#500)
1 moa burát (#384) 1 moa jádekő (#382) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sallank karom (#128) 3 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
958 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 moa ékkő (#2718) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 vámpírfog (#1221) 5 vasérc (#152) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
(134,25) gumifa (#38), adószedő (#234), darázsfelhő (#763), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 46. jellempróba
(134,29) quwarg harcos (#201), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), darázsfelhő (#763), hordóagyú mameluk (#254), quwarg parafenomén (#248), massza (#217), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(135,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 46. jellempróba
(135,29) kérődző etra (#368), 40. jellempróba, oltár
(135,30) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kardfogú fülemüle (#146)
(135,31) kérődző etra (#368), 48. jellempróba, oltár
(136,28) gumifa (#38), hordóagyú mameluk (#254), hegyi góliát (#244), massza (#217), phua-kúp (#372), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, karmos tankány (#137)
(136,32) arató csattanat (#144), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mutáns patkány (#373), hegyi góliát (#244), darázsfelhő (#763), massza (#217), phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek