Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 7. 23h:04' EZ A 136. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 137. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 5. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
ea 101 20 | eladod a 101. tárgyat 20 |
ea 225 2 | eladod a 225. tárgyat 2 |
ea 64 1 | eladod a 64. tárgyat 1 |
ea 94 5 | eladod a 94. tárgyat 5 |
ea 1577 1 | eladod az 1577. tárgyat 1 |
ea 166 20 | eladod a 166. tárgyat 20 |
ea 396 40 | eladod a 396. tárgyat 40 |
ve 131 10 | megveszed a 131. tárgyat 10 |
ve 153 10 | megveszed a 153. tárgyat 10 |
ve 434 1 | megveszed a 434. tárgyat 1 |
ve 249 6 | megveszed a 249. tárgyat 6 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 597 | bemész az 597. épületbe |
izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, |
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,50] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos nyakát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a sünmedve testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,48] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [93,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász tatu nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a vadász tatu testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nektoraf jobb karját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 33 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
Erő: | 25 (41) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 20 (33) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 18 (29) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/162 év |
Egészség: | 15 (26) | Életpont: | 421/441 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (35) | Varázspont: | 446/22 | Pénz: | 270 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 127/29 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/89 | szúrófegyverek: | 17/95 (+3%) | vágófegyverek: | 15/60 (+24%) |
lőfegyverek: | 15/6 | dobófegyverek: | 16/86 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 543 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/39 | 2. nyomkövetés: | 15/91 (+5%) | 3. mászás: | 4/27 |
4. csapdakészítés: | 24/76 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 1/93 | 6. gyógyítás: | 28/16 |
7. titkosírás: | 2/38 | 8. felderítés: | 3/23 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 7/36 |
10. teológia: | 10/33 (+12%) | 11. taumaturgia: | 11/92 | 12. versengés: | 5/16 |
13. harcművészetek: | 21/10 | 14. zene: | 6/50 | 15. szörnyismeret: | 7/67 |
16. pszi: | 16/18 (+13%) | 17. zárnyitás: | 2/45 | 18. vadászat: | 2/13 |
19. bányászat: | 13/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) (8,10) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
púpos burástya (#92) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5) |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 210. Szerzett pont: 31920. Beállított erő: 0 Összpont: 31920 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2597 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | * | méregfog (#1553) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | |||||
Lövedékek | ||||||||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 7 | mérgezett tüske (#23) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | bumeráng (#249) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | rézsisak (#72) | 2 | * | vassisak (#160) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | rothasztó talizmán (#815) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | réz papi karkötő (#307) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 39] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 16 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 46] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 80] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 4 | csontkulcs (#74) | 6 | + | deus ex machina (#1) | |
1 | dobóháló (#221) | 2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
16 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 8 | krónika (#1725) | |||
2 | leviatán hólyag (#2182) | 3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 12 | titanitdukát (#1480) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 3 | antilopbőr (#48) | |||
9 | argumérc (#2632) | 3 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
4 | evaporőr háj (#105) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
28 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
8 | kőszem (#304) | 3 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
33 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 3 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 7 | vadász tatu bőr (#15) | |||
4 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 9 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 96.85 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
38 | álompor (#396) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontszablya (#64) | |||
6 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | |||
20 | tinta (#101) | 20 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
109 | arany (#50) | 1 | bányászcsákány (#434) | 6 | bumeráng (#249) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | sünmedve tüske (#14) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|