Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 3. 12h:14' EZ A 500. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 501. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: v 1 1 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
vi 0 6 | viselkedésed: 6 |
vps 10 | VP spórolása: 10 |
kt 114 10 | elkészíted a 114. tárgyat (10 darabot) |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [100,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [100,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy pszi elementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
vpf 10 | VP elővétele: 10 |
v 17 | elmormolod a 17. varázslatot |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [98,19] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a kérődző etra testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a kérődző etra farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a kőkorszaki szaki megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 623 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 3 magszim bél annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
kt 2084 1 | elkészíted a 2084. tárgyat (1 darabot) |
kf 2084 1 | kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat a jobb kezedbe |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
ef 7 502 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
ELMEROMBOLÁS (545. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy csak azokat a teremtményeket lehet igazán eredményesen támadni pszi-képességgel, amelyek rendelkeznek az agyhoz hasonló központi idegrendszerrel. Egy puhatestű, masszaszerű lényt például nem nagyon hatja meg ha az agyát akarod bénítani, vagy agyállományát akarod roncsolni, hisz nincsen agya. Sajnos azonban akad egy bökkenő. Mégpedig, hogy amelyik lény rendelkezik aggyal, az képes azt valamilyen szintű védelemmel is felvértezni az elmemanipulációk ellen. Ez a védelem a legtöbb esetben tudattalan, ösztönös, és a legtöbb esetben könnyen kikapcsolható, legyűrhető. De azért akadnak kivételek. Olyan entitások, amelyek erőteljes hártyákkal, burkokkal, falakkal vértezik fel elméjüket, és a védőrétegek sokaságán az ártó pszi-formulákkal szinte lehetetlen áttörni. A tudati erőd falai közt tanácskozással töltött idő meghozta végre az eredményét. Megszületett a megoldás, az elmerombolás képessége. Ez a tudati képesség a kasztroplanáris térben felgyülemlett, irányítatlan, és felhasználatlan tudati energiákat hasznosítja, egyetlen irányított pörölycsapásba sűrítve azt. Az elmerombolást a támadó pszi-képességeiddel egyidejűleg fogod alkalmazni, TU felhasználása nélkül megcsapolva a tudati teret, és hatására a képesség úgy robban keresztül az ellenfeled mentális védelmén, akárha nem is lenne. [Támadó pszi- képességeid ellen, az ellenfél mentődobás-büntetést kap, amely kb a tapasztalati szinted egyötödének felel meg. A képesség aktiválást, vagy TU elköltését nem igényli, automatikusan működni fog minden pszi-támadásod mellett.] |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY) A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni. |
KŐSZEM (304. TÁRGY) Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 220/85 | Jellem: | gonosz (56) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 107/2 | Pénz: | 189 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 18/34 (+3%) | vágófegyverek: | 14/57 |
ütőfegyverek: | 12/75 (+24%) | lőfegyverek: | 16/50 | dobófegyverek: | 8/8 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
97,78 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/85 | 2. nyomkövetés: | 30/12 (+20%) | 3. lopás: | 4/60 |
4. mászás: | 8/98 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 13/24 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 2/57 |
7. gyógyítás: | 13/82 (+99%) | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 3/42 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 | 11. teológia: | 9/28 (+7%) | 12. taumaturgia: | 4/89 |
13. versengés: | 2/34 | 14. zene: | 1/42 | 15. szörnyismeret: | 10/3 (+20%) |
16. zárnyitás: | 3/21 | 17. vadászat: | 13/80 | 18. bányászat: | 12/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 16 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1419 TU szükséges.) |
Összsúly: 59.64 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
67 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | |||
3 | magszim bél (#103) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | kaktusztüske (#114) | 1 | kőszem (#304) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 7 | víz (#27) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|