Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 6. 9h:06' EZ A 185. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 186. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
fog 103 274 | elfogod a 103. szörnyet a 274. tárggyal |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a csontlepke testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [69,63] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fabontó szójer került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával felnyársalod a fabontó szójer testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,62] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku kopjával megdöföd az óriás csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku kopjával megdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus nyakát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [66,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával felnyársalod a csontlepke bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [65,59] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy szőrös pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 14 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [63,57] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [62,56] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 103 60 | idomítod a 103. szörnyet 60 pontért |
ef 4 513 | energia fejlesztése 4 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 345 | keresed a 345. szörnyet |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
Erő: | 16 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 21 (28) | Támadás: | 39 (40) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 19 (31) | Védekezés: | 30 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 454/269 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (34) | Varázspont: | 350/167 | Pénz: | 33281 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 23/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/34 (+6%) | szúrófegyverek: | *19/101 (+21%) | vágófegyverek: | 12/10 |
ütőfegyverek: | 15/69 | lőfegyverek: | 12/35 (+28%) | dobófegyverek: | 13/64 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << ryuku szablya (#695) << Brod buzogánya (#1735) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -9.); nyílvessző (#108) (10 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
62,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/92 (+90%) | 2. nyomkövetés: | 20/31 (+37%) | 3. mászás: | 9/20 |
4. csapdakészítés: | 9/43 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 2/44 | 6. gyógyítás: | 8/7 |
7. titkosírás: | 2/82 | 8. felderítés: | 3/84 | 9. szörnyidomítás: | 8/25 (+22%) |
10. teológia: | 6/79 (+11%) | 11. taumaturgia: | 7/92 (+35%) | 12. harcművészetek: | 23/0 |
13. zene: | 3/20 | 14. szörnyismeret: | 7/26 (+20%) | 15. pszi: | 3/0 (+4%) |
16. zárnyitás: | 1/37 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 12/62 |
19. főzés: | 6/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 465 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27990. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 42 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 175.00 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | éjkő (#2369) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
4 | drótszőr (#37) | 3 | fabontó (#106) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
5 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | ugh méreg (#166) |
61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|