110. forduló, 112. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 3. 12h:20'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

d 107 1 eldobod a 107. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

d 182 1 eldobod a 182. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

flh 10 188 felt. lőfegyver haszn. 10 a 188. tárggyal
FLH 10 188 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

ef 5 503 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 212.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 210.]

v 15 205 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kazmár gyökér. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

be 547 bemész az 547. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [210 tapasztalati pontot kaptál.] - Itt van a negyedik ektoplazma, ha minden igaz, egy élő szintszívóban! Ne rettenj meg a feladattól, ha visszatérsz a négy darab ektoplazmával (akár itt szerzed meg, akár máshol) akkor tied a varázslatos védőgyűrű! - látod, hogy ez a térkép, az előző hárommal ellentétben, egy romvárost ábrázol.

4
3 12
10
2
11
1
6 5
13 15
14
7
16
8 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 36. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 9 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 200.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[70,16] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank jobb vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [70,17] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [71,18] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tesh alligátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a tesh alligátor bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tesh alligátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tesh alligátor bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tesh alligátor bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 elf csont (ld. enc.). Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 173.]

be 36 bemész a 36. titkos labirintusba
Megtalálod a mocsár mélyén rejtőző sötét romot, ahol a szintszívó rejtőzik. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Belépsz az ősi romok közé. Mindenhonnan a halál, a sötétség lehelete árad. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 3 4 12 mozogsz 3 4 12
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Beóvakodsz egy összedőlt házikó szétrohadt ajtaján. Odabent csend fogad. [3. PONT] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ez a penészes falú épület valaha szolgák hadaitól nyüzsgött. Most azonban nincs itt semmi. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Benézel a házba, amely valaha katonáknak adhatott szállást. [12. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bordacsont, 1 lapockacsont, 12 tigroszlán fog és 1 vas dobónyíl. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 16 14 9 mozogsz 16 14 9
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Rossz előérzeted van, ahogy belépsz a parányi kamrába. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szintszívó fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 aranyláncot.
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT]
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
Előreóvakodsz a penészes falak között. [9. PONT]
[63 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 8 7 6 mozogsz 8 7 6
Megkerülöd a romot, és megvizsgálod a falat. Furcsa, kibetűzhetetlen írást látsz rajta. [8. PONT]
Eléred a város délnyugati részén magasodó névtelen romot - egy névtelen harcos síremléke. [7. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Bepillantasz az apró kamrába. [6. PONT] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


[21 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Ahogy továbbmész, megborzongva pillantasz fel a tőled keletre magasodó hatalmas falakra, amelyeket még mindig nem tudott kikezdeni az idő. [5. PONT]
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész.
[21 pontot használtál fel, van még 21.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[71,17] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy téfea magoflux közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [71,16] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaszabolósáska. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [21 pontot használtál fel, van még 0.]

be 547 bemész az 547. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 15 (16) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 16 (18) Védekezés: 18 (21) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 249/249 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 136/0 Pénz: 213 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 22/8
Eddig összesen 636 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 971 TP-t kaptál. Jelenleg 164 549 TP-d van. A következő szinthez még 15 451 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, erszényes elkarog, kétfejű troll.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 21/77 (+2%) vágófegyverek: 8/48 (+9%)
ütőfegyverek: 7/98 (+40%) lőfegyverek: 10/18 dobófegyverek: 6/56

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << bronzkard (#2083) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
71,16 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/75 2. nyomkövetés: 15/47 (+4%) 3. mászás: 10/13
4. csapdakészítés: 10/77 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/67 (+5%) 6. gyógyítás: 26/43
7. titkosírás: 4/84 8. felderítés: 2/27 9. szörnyidomítás: 5/84
10. teológia: 10/12 (+4%) 11. taumaturgia: 2/91 12. versengés: 2/96
13. zene: 3/76 14. szörnyismeret: 11/11 15. zárnyitás: 4/88 (+6%)
16. vadászat: 4/37 17. bányászat: 15/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 905 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 84.21 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 rövid íj (#107) 2 spiritusz (#170)
1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 aranylánc (#191) 1 bordacsont (#16)
1 elf csont (#664) 1 kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33)
2 mandibulapenge (#125) 5 sallank karom (#128) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 12 tigroszlán fog (#63) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72
14
15
16
17
18
19
(70,15) szürke kastély (#547)
(70,16) Tharr oltár, gyilkos sallank (#85)
(70,17) varkaudar (#64), Elenios rúnaköve
(71,16) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), kaszabolósáska (#83)
(71,17) szintszívó (#96), téfea magoflux (#98)
(71,18) tesh alligátor (#353), a 36. labirintus bejárata, nekrofun (#173), zombi (#49), szintszívó (#96), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek