Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 16. 10h:18' EZ A 377. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 378. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
ef 11 512 | energia fejlesztése 11 |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
hh 135 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
dd 716 171 230 | eldobod a 716. tárgyat a 171. tárgyat a 230. tárgyat |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg nyakát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Iszonyatos rágószervével az ősquwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 201, gyógyulás: 133, összesen: -68 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Iszonyatos rágószervével az ősquwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 51 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 6740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 205, gyógyulás: 135, összesen: -70 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [206,107] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy kisebb quwarg isten. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 fekete gyöngy. 3403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 76, gyógyulás: 49, összesen: -27 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 7, gyógyulás: 47, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [206,108] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Felfedeztél egy elpusztított hóhérbimbót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy borkonyó cserje van. Délre egy Chara-din szentélye van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy tavacska van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a vadász quwarg jobb első lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 8, gyógyulás: 42, összesen: +34 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg jobb első lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg nyakát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Tövig nyomja csáprágóját az ősquwarg oldaladba. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg bal oldalát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6772 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 198, gyógyulás: 109, összesen: -89 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 92, gyógyulás: 73, összesen: -19 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg szellem jobb vállát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 219, gyógyulás: 102, összesen: -117 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem bal karját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 100 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 210, gyógyulás: 114, összesen: -96 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-20 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (59 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [206,110] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg őrparancsnok! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tüskepajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg őrparancsnok bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 125, gyógyulás: 106, összesen: -19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy fűszertartó tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 54, gyógyulás: 41, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [206,111] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy gumifát. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg nagymester. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg jobb első lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg fejét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 6678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 181, gyógyulás: 132, összesen: -49 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 16, gyógyulás: 38, összesen: +22 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
hh 135 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy fűszerkeverék tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 5, gyógyulás: 43, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 4, gyógyulás: 28, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [206,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy tűzbokrot. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Szinte átharapja az ősquwarg a bal lábadat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Borzalmas sebet ejt a jobb karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 224, gyógyulás: 118, összesen: -106 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 3 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 38, gyógyulás: 97, összesen: +59 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg nyakát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg jobb középső lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Iszonyatos rágószervével az ősquwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 207, gyógyulás: 120, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [206,114] Továbbra is síkságon vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy tűzbokrot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a vadász quwarg testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a vadász quwarg nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 94 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 14, gyógyulás: 45, összesen: +31 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 49, gyógyulás: 88, összesen: +39 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 102 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 211, gyógyulás: 101, összesen: -110 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
szk 214 | keresed a 214. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
![]() Vékony fahíd vezet egy barlangnyíláshoz a szemközti hegyoldalban. A különös hely bejáratának két oldalán egy-egy drónkeselyű csücsül, élénk szemmozgásukat éppen rád szegezve. Talán csak szobrok... vagy talán nem... Nem tudni, mivel ez itt Chara-din megszentelt helyeinek egyike. A szentélybe a BE 1180 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Káosz istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
TOXYL (591. TÁRGY) A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható. |
![]() Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. |
Erő: | 25 (33) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 3/33 év |
Egészség: | 19 (27) | Életpont: | 388/347 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 31 (60) | Varázspont: | 708/253 | Pénz: | 7375 arany | Kép. pont: | 17 |
Vérpont: | 26/0 | Pszi pont: | 169/199 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 1/35 |
vágófegyverek: | 28/30 (+29%) | ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 24/73 (+26%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/86 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 31/80 (+18%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 14/4 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 5/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 40/67 (+99%) | 12. taumaturgia: | 32/99 (+58%) |
13. versengés: | 2/15 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. szörnyismeret: | 16/32 |
16. pszi: | 20/87 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/9 | 18. vadászat: | 3/46 |
19. bányászat: | 5/31 (+76%) | 20. testépítés: | 2/6 | 21. úszás: | 2/52 |
22. főzés: | 10/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 139, pontszámod: 1767. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 989 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
490 | arany (#50) | 15 | drótszőr (#37) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | kerek kő (#19) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | vámpírfog (#1221) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | 15 | víz (#27) | 1 | Zinthurg pallos (#716) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | lánckesztyű (#230) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dorony tüdő (#212) | 1 | esszenciakristály (#350) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mihlanil nyíl (#597) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | térdeplő tülök (#1440) | 108 | ugh méreg (#166) |