Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 2. 9h:17' EZ A 500. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD 501. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: v 1 1 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
ef 4 502 | energia fejlesztése 4 |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 16, gyógyulás: 7, összesen: -9 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 35, gyógyulás: 12, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [93,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a nektoraf bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a nektoraf testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [93,23] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó berzerker közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
kt 2084 1 | elkészíted a 2084. tárgyat (1 darabot) |
kf 2084 1 | kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 2084 87 123 | felt. fegyverváltás: 2084 87 123 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [95,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A cirkuszosok egy korsó mézsört raknak az előtted álló asztalra. Ezt kell meginnod, mielőtt egy feldobott kő földet nem ér. Nagy kortyokban nyelni kezded a nedűt, de túl lassú vagy, a kő nyert. 224 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [96,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [98,19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 219/112 | Jellem: | gonosz (56) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 107/3 | Pénz: | 256 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 18/31 (+3%) | vágófegyverek: | 14/57 (+3%) |
ütőfegyverek: | 12/51 (+28%) | lőfegyverek: | 16/50 | dobófegyverek: | 8/8 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
98,76 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/85 | 2. nyomkövetés: | 29/92 (+15%) | 3. lopás: | 4/60 |
4. mászás: | 8/89 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 13/14 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 2/57 |
7. gyógyítás: | 12/83 (+66%) | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 3/42 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 | 11. teológia: | 9/21 (+12%) | 12. taumaturgia: | 4/89 (+2%) |
13. versengés: | 2/34 (+9%) | 14. zene: | 1/42 | 15. szörnyismeret: | 9/83 (+33%) |
16. zárnyitás: | 3/21 | 17. vadászat: | 13/80 | 18. bányászat: | 12/16 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 16 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 59.16 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
43 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | aranypikkely (#415) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
óriás griff (#105) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) |
nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | pszi elementál (#221) |
manaelementál (#290) | óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) | nektoraf (#355) |
bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | fekete amőba (#364) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | varkaudar kölyök (#685) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | Jerome (#956) | Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
$evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) |
vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | oltár (#146) |
$hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) |
borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) |
mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) |
ezüst kulcs (#184) | mérgezett vasnyíl (#187) | vas dobónyíl (#189) | arany karperec (#194) | trikornis szarv (#198) |
gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) |
ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | orgyilkos tőr (#225) |
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) | lant (#238) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) | sárga erőöv (#276) | varkaudar páncél (#294) |
ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) |
mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rézgolyó (#343) | tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) |
fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) |
ház (#400) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) |
szent liget (#439) | térkapu (#452) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | tünde íj (#553) | főnixtoll (#563) | sámán erszény (#650) |
rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) |
alligátorbőr (#661) | elf csont (#664) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfin (#676) |
szulfagor agyar (#677) | hibátlan gyémánt (#680) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) |
Rahn ékkő (#701) | kobudera csont (#705) | csontamulett (#711) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
varázsfiola (#828) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | kis mágneses bigyó (#1266) | varkaudar fellegvár (#1821) | névjegykártya (#1846) |
bronzkard (#2083) | varkaudar barlang (#2200) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |