| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. nov. 21. 15h:22' EZ A 156. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 157. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
| * 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| v 6 9999 14 | elmormolod a 6. varázslatot |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| fkt 249 1 1 | felt. készítesz a 249. tárgyat (1 darabot) |
| ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
| kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
| p 72 | használod a 72. pszi képességet |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| p 70 | használod a 70. pszi képességet |
| h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
| m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [104,118] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. (ld. enc.) 976 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [103,118] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,118] Fák, mindenütt csak fák. Ez Valik erdeje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy halálmadár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvágod a halálmadár nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a halálmadár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| be 1215 12 | bemész az 1215. épületbe |
| 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | |
| 117 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 118 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 119 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 120 | |
|
|
|
|
|
|
|
[101,106] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nyuhaj karbin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [103,105] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.
| v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
| be 574 1 | bemész az 574. épületbe |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| ftv 34 189 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 189. szörnyet |
| ek 116 85 5 | t. energia kisütése: 116 85 5 |
| be 497 8 4 | bemész a 497. épületbe |
| ek 215 2 | t. energia kisütése: 215 2 |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 26 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért |
PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel. |
| PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY) Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik. |
| MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
| BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY)Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba. |
| Erő: | 20 (24) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 27 (31) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
| Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 266/261 | Jellem: | jó (183) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 225/11 | Pénz: | 358 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 16/5 | Pszi pont: | 61/13 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | *19/101 (+2%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 9/99 (+27%) |
| lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 18/44 (+24%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 102,106 mezőn táborozol |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/29 | 2. nyomkövetés: | 16/65 (+28%) | 3. mászás: | 12/13 (+5%) |
| 4. csapdakészítés: | 10/2 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 2/12 | 6. gyógyítás: | 24/93 |
| 7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 5/60 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
| 10. teológia: | 12/92 (+17%) | 11. taumaturgia: | 11/90 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
| 13. versengés: | 7/97 | 14. harcművészetek: | 20/3 | 15. zene: | 2/47 (+11%) |
| 16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 9/35 (+22%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
| 19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 11/79 (+11%) | 21. főzés: | 8/35 (+18%) |
| 22. csapatmunka: | 2/21 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 9 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 4 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
| surranó kígyó (#30) (csak egyszer), Ninett Mada (#4647), autentikus vámpír (#154) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), szintszívó (#96), trikornis (#104) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
| áldomás (#6) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | |
| tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | varázsvédelem (#34) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| a Mester hívása (143) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyalog-galopp (169) |
| legjobb védekezés (186) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| tolvajfelismerés (243) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 964 TU szükséges.) |
| Összsúly: 103.24 kg | Megterheltség: 101% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
| 6 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 4 | pirkit (#153) | |||
| 1 | remák szív (#264) | 1 | spiritusz (#170) | 2 | vasérc (#152) | |||
| 4 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | fabontó (#106) | |||
| 2 | lajhár csont (#236) | 1 | madártoll (#112) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
| 6 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
| 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
| 104 | |
|
|
|
|
| 105 | |
|
|
|
|
| 106 | |
|
|
|
|
| 107 | |
|
|
|
|