| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. márc. 1. 5h:18' EZ A 1019. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 1020. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 45 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: tps 25 0 0 | TVP spórolása: 25 pontért |
| * 2. KP: ek 40 5 0 | t. energia kisütése: 40 5 |
| * 3. KP: ef 5 526 0 | energia fejlesztése 5 |
| * 4. KP: le 373 0 0 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| * 5. KP: kf 1541 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
| v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
| bb 1556 1574 453 | beraksz a bankba az 1556. tárgyat (1574 darabot) |
| a 525 5631 1 | átadod az 525. tárgyat az 5631. kalandozónak (1 darabot) |
| fve 203 30 | felt. vásárlás a 203. tárgyat 30 |
| h 1167 5 | használod az 1167. tárgyat |
| ek 7 3 3 | t. energia kisütése: 7 3 3 |
| cir 3 | vándorcirkusz látogatása 3 |
| m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [104,90] A síkság után kisebb hegyek következnek. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. {max. életpontja: 89-98.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 157 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 stukilövedék. Megsoroztad a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a kék rothasztó testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megcsapod a kék rothasztó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 558 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
| kt 434 1 | elkészíted a 434. tárgyat (1 darabot) |
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
| 89 | |
|
|
|
|
| 90 | |
|
|
|
|
| 91 | |
|
|
|
|
| 92 | |
|
|
|
|
[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| f 2632 | kísérletezel a 2632. tárggyal |
| f 2632 | kísérletezel a 2632. tárggyal |
| kt 2633 1 | elkészíted a 2633. tárgyat (1 darabot) |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| h 2633 | használod a 2633. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg farkát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 3 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvagdalod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigvágod az ekharion jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 107 életpontot sebeztél. Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 37 aranyat. 3 582 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
| h 367 | használod a 367. tárgyat |
| m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed az uzbány bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 165 | használod a 165. tárgyat |
| m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| jlk 1111 | jelszó kimondása 1111 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a massza kékes kitinhátát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a massza sszetett szemét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigvágod a massza testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Többször megcsíp a massza. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (5 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fémrudat. 3 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| jlk 2222 | jelszó kimondása 2222 |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza egyik karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 12 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 1 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| h 165 | használod a 165. tárgyat |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| jlk 3333 | jelszó kimondása 3333 |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Fókuszpengével néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| h 165 | használod a 165. tárgyat |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
| szk 155 156 163 | keresed a 155. szörnyet a 156. szörnyet a 163. szörnyet |
| le 1541 | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
| kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
| * 1. BP: tpf 25 1 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
| * 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 3. BP: le 1541 0 0 | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
| * 4. BP: kf 373 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 5. BP: tf 3 10 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| BANKREFORM A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni. Ha rendelkezel távoli banki eléréssel, azaz van legalább 5000 arany a bankszámládon, akkor használhatod a Feltételes Berakás Bankba és a Feltételes Kivétel Bankból parancsokat. Az FBB <tárgy> <darabszám> parancs kiadása után, ha a megadott tárgyból a megadott darabszámnál több lesz nálad, akkor a többletet azonnal berakod a banki széfedbe. Hasonlóan az FKB <tárgy> <darabszám> parancs kiadása után, ha a megadott tárgyból kevesebb lesz nálad a megadott darabszámnál, akkor kiveszel annyit, amennyi hiányzik. Figyelem! Az FBB és FKB csak a parancsok végén vizsgálja a darabszámokat, így parancs közben nem veszel ki tárgyakat, pl. varázsláshoz, vagy gyógyításhoz. Valamint az ugyanarra a tárgyra kiadott FBB és FKB parancsok felülírják egymást. |
| ARGUMCSÁKÁNY (2633. TÁRGY) Akárhogy is próbálkoztál, te nem tudtad az argumércet fémmé kovácsolni, így az merült fel benned, hogy talán egy kvazárkovácsnál kellene próbálkozni. Neki nagy gyakorlata van a speciális fémek megmunkálásában. Elsőként egy bányászcsákányból készíttethetnél egy argumbevonatú csákányt, amivel jóval hatékonyabban tudnál bányászni. Ehhez a bányászcsákány mellé 2 argumércet és 2 kvazárt kell vinned kvazárkovácshoz, aki 40 TVP-nyi idő alatt készíti el neked. Ha az agrumcsákánnyal bányászol ( H 2633), akkor a Bányászok versenyében (azaz amíg a Bíborhold a szokottnál jelentősen nagyobb), az argumércen kívül elásott, régi kincsekre is bukkanhatsz. |
| KIS ARGUMRÚNA (2634. TÁRGY) Az argumcsákány készítésekor a kvazárkovács elmesélte neked, hogy mágikus rúnákat is tud készíteni az argumércből. 100 argumérc és 2 kvazár felhasználásával tud készíteni kis argumrúnát, amely egy kisebb mértékben megvéd a fizikai támadásoktól (1% fizikai sebződés csökkenés). A rúna elkészítése 20 TVP-nyi időbe kerül. |
ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet. |
| MOA GYÖNGY (378. TÁRGY) Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád. |
| TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY) Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire. |
| BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
| Erő: | 32 (54) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 36 (47) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/84 év |
| Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 512/506 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 20 (41) | Varázspont: | 1310/160 | Pénz: | 2818 arany | Kép. pont: | 23 |
| Tudatpont: | 66/26 | Pszi pont: | 175/176 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/24 | szúrófegyverek: | 7/47 (+97%) | vágófegyverek: | 27/42 (+2%) |
| ütőfegyverek: | 20/97 (+4%) | lőfegyverek: | 23/93 (+5%) | dobófegyverek: | 16/11 (+15%) |
| Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << Mallon botja (#1526) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -13.); nyílvessző (#108) (14 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -23.); stukilövedék (#414) (24 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 102,94 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105 |
| Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2/74 | 2. nyomkövetés: | 14/53 | 3. mászás: | 8/77 (+20%) |
| 4. csapdakészítés: | 26/4 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/25 | 6. gyógyítás: | 24/15 |
| 7. titkosírás: | 5/36 (+36%) | 8. felderítés: | 5/88 (+21%) | 9. szörnyidomítás: | 5/78 |
| 10. teológia: | 37/85 (+36%) | 11. taumaturgia: | 76/50 (+90%) | 12. versengés: | 4/19 (+20%) |
| 13. harcművészetek: | 4/72 | 14. zene: | 1/11 | 15. szörnyismeret: | 21/55 (+22%) |
| 16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 7/63 | 18. vadászat: | 9/47 |
| 19. bányászat: | 16/82 (+24%) | 20. testépítés: | 14/44 | 21. főzés: | 8/26 (+16%) |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot ) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 12 lehet) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó (#96) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | sebfertőzés (#333, 100 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 52 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (999,80) | áldomás (#6) (997,24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 21. szintű lényekre | |
| lángcsóva (#31) | >> | 18. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
| 2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve) |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 21, 22, 23, 25, 32, 53, 54. |
| HŐSTETTEID | ||
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián. | ||
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri bányászverseny | ||
| Megölt szörnyek: 12. Szerzett pont: 1230. Beállított erő: 0 Összpont: 10930 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 60 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4495 TU szükséges.) |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | argumérc (#2632) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | Ek'Hor pajzsa (#1556) | |||
| 1 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | jégcsákány (#1574) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kaja (#2) | |||
| 1 | kőszem (#304) | 2 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
| 1 | lapockacsont (#33) | 1 | madártoll (#112) | 8 | magszim bél (#103) | |||
| 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
| 2 | obszidián karkötő (#229) | 12 | pirkit (#153) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
| 1 | réz masszariasztó (#436) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | sárga erőöv (#276) | 3 | smirglilevél (#29) | 3 | stukilövedék (#414) | |||
| 1 | szögletes kő (#17) | 8 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 7 | vasérc (#152) | 1 | vassisak (#160) | |||
| 6 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 198 | arany (#50) | 29 | amniosz (#203) | 1 | aranylánc (#191) | |||
| 1 | argumcsákány (#2633) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 4 | fabontó (#106) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | fémrúd (#104) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
| 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
| 2 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | 12 | tigroszlán fog (#63) | |||
| 1 | uzbány csőr (#169) | |||||||
| 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
| 89 | |
|
|
|
|
|
| 90 | |
|
|
|
|
|
| 91 | |
|
|
|
|
|
| 92 | |
|
|
|
|
|
| 93 | |
|
|
|
|
|
| 94 | |
|
|
|
|
|
| 95 | |
|
|
|
|
|