108. forduló, 110. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 19. 10h:54'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,16] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 2483 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 243.]

fog 11 219 elfogod a 11. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 162 kézbeveszed/felveszed a 162. tárgyat
A füledre akasztod a borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[75,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Raptor szablyával végigmetszed a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [75,19] Továbbra is síkságon vagy. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Raptor szablyával megcsapod a kérődző etra jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis ragyás burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kérődző etra trófeát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [74,18] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a rájanyék jobb oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,17] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 211.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,17] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 224 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Hirtelen a folyosó ürességét felcsendülő hárfaének tölti be. Ez a legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottál. Megszűnik a világ körülötted. Bágyadtan rogysz le a fal tövébe, és vigyorogva hallgatod tovább a tökéletesség érzetét sugalló dallamokat. Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy emberek érkeznek, és karodnál fogva visszavezetnek a sátor nyílásához. 224 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 169.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[71,16] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 161.]

be 547 bemész az 547. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[70,17] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve.

(Továbbmész...) [70,18] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy félelem-járó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a félelem-járó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zombi. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,19] A terep változik: ismét síkságon vagy.

[24 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 mozogsz délkeletre
[71,20] A sík vidék mocsarassá válik.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 129.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 34 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a sörényes ubuk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 234/146 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 86/86 Pénz: 1437 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 13/6 EFejl: 4
Eddig összesen 587 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2611 TP-t kaptál. Jelenleg 77527 TP-d van. A következő szinthez még 42473 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, Jerome, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/68 (+15%) vágófegyverek: 17/1 (+13%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 19/2 (+9%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); ubuk tüske (#131) (4 .); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); mérg. ubuk tüske (#137) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 2. nyomkövetés: 19/26 (+24%) 3. mászás: 5/6 (+5%)
4. csapdakészítés: 7/94 (+11%) 5. csapdaészlelés: 5/4 6. gyógyítás: 32/75
7. titkosírás: 2/80 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 3/49
10. teológia: 3/78 11. szerencsejáték: 1/21 12. versengés: 2/27 (+16%)
13. harcművészetek: 17/0 14. szörnyismeret: 8/38 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 15/10 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot )
elfogod lila brekket (#11) fedett veremmel (#219)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), móleon (#68), törpemammut (#115), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
Túlélő Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Sylvestris (#1905), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Tündér Lala (#2116), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

Összsúly: 68.04 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
43 arany (#50) 4 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170)
5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(70,17) Elenios rúnaköve
(70,18) félelem-járók (#56), Sheran rúnaköve, zombi (#49)
(71,16) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba
(71,20) szintszívó (#96)
(72,17) süvítő rája (#113), mély kút (#93), Elenios oltár, 30. jellempróba, topránypolip (#86)
(73,17) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár
(74,18) rájanyék (#58)
(75,19) kérődző etra (#368)
(75,20) sóhajtó dorony (#112), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)

Üzenet küldése a karakternek