107. forduló, 109. forduló, Dallamfelleg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 9h:33'
EZ A 325. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
326. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5444
SZÁMLA : XXXX

DALLAMFELLEG KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 göcsörtös bunkót (16 arany kikiáltási áron), 1 sáfrányport (77 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (777 arany kikiáltási áron), 1 szöges bőrpajzsot (1 arany kikiáltási áron), 3 gyöngymangót (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 göcsörtös bunkó (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 csontkulcs (eladási ár: 797 arany, ebből a kezelési költség: 79 arany), 1 szöges bőrpajzs (eladási ár: 11 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 sáfránypor (eladási ár: 87 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 3 gyöngymangó (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Magenta Jade, amikor összefutottatok, adott neked egy ormánygőte csontot.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy garokk nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

t 67 támadod a 67. szörnyet
FT 67 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy húsevő magszim! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


sze 91 elengeded a 91. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded az alpesi tehenet. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[62,67] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Látsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,68] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány alpesi tehén nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Egy pillanat múlva az alpesi tehén pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, félszemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea és egy púpos burástya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Estarion Blachias. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Csábmosoly.) Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+4 életpont gyógyulás.) Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [63,68] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Eszel valamit. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 203.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[64,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.

(Továbbmész...) [65,70] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy süvítő rája nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [66,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[66,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vízionár. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vízionár jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vízionár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a púpos burástya fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [67,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,72] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ez Maad egyik erdeje. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 mozogsz keletre
[69,72] Fák, mindenütt csak fák. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy legyengült vadász varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 130.]

szk 108 keresed a 108. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász varkaudart. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

a 2 3426 6 átadod a 2. tárgyat a 3426. kalandozónak (6 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Szellőléptű Nefrit részére. [5 pontot használtál fel, van még 125.]

aa 138 151 199 átadod a 138. tárgyat a 151. tárgyat a 199. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 ubuk dobónyílat Szellőléptű Nefrit részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 szvó-ektoplazmát Szellőléptű Nefrit részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 karbin plazmát Szellőléptű Nefrit részére. [15 pontot használtál fel, van még 110.]

a 50 3426 200 átadod az 50. tárgyat a 3426. kalandozónak (200 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 200 aranyat Szellőléptű Nefrit részére. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

ef 12 energia fejlesztése 12
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 540 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 24 143 leírod a 3426. kalandozónak a 24. szörnyet a 143. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 125 232 leírod a 3426. kalandozónak a 125. szörnyet a 232. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 134 253 leírod a 3426. kalandozónak a 134. szörnyet a 253. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 147 269 leírod a 3426. kalandozónak a 147. szörnyet a 269. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy epokitféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 158 280 leírod a 3426. kalandozónak a 158. szörnyet a 280. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nómenklatúra. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 165 285 leírod a 3426. kalandozónak a 165. szörnyet a 285. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bávatag golombár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Kulacsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 172 295 leírod a 3426. kalandozónak a 172. szörnyet a 295. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sírlidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 3426 177 301 leírod a 3426. kalandozónak a 177. szörnyet a 301. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csontváz lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) din formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl az alpesi tehén. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját bezabál a tűzfőnix. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dallamfelleg, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios kisebb papja vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 16 Szint: 15 Merészség: 7/1 Magasság: 169 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 Életpont: 214/170 Jellem: jó (267) Tul. pont: 15
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 184/117 Pénz: 1266 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 121/101 EFejl: 10
Eddig összesen 290 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2482 TP-t kaptál. Jelenleg 80167 TP-d van. A következő szinthez még 39833 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, erszényes elkarog, nukleáris cickány. A 103. fordulódban 602 arany került a bankszámládra. 647 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/0 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 19/75 (+14%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/26 dobófegyverek: 7/89 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/49 2. nyomkövetés: 21/27 (+9%) 3. mászás: 9/22 (+2%)
4. csapdakészítés: 13/88 (+31%) 5. csapdaészlelés: 1/87 6. gyógyítás: 11/93
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 2/66 9. szörnyidomítás: 6/88
10. teológia: 14/88 (+12%) 11. taumaturgia: 7/84 12. szerencsejáték: 6/10
13. versengés: 5/39 14. zene: 15/94 (+7%) 15. szörnyismeret: 22/89 (+23%)
16. pszi: 16/16 (+8%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 4/79
19. bányászat: 8/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 6 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod proteinfecskét (#139) háló-csapdával (#220), pókvadászt (#59) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) háló-csapdával (#220)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
pókvadász (#59), garokk (#73) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Szellőléptű Nefrit (#3426), xirnox (#122), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (544,1) bűvölés (#20) (384,1) bűvölés (#20) (415,3)
jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK
alpesi tehén (#91) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 1)
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

Összsúly: 45.06 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
200 arany (#50) 1 álompor (#396) 14 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 mocsári penke (#148) 2 szvó-ektoplazma (#151)
3 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyenge méreg (#26) 1 magszim bél (#103) 4 ugh méreg (#166)
3 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(62,66) húsevő magszimok (#67), alpesi tehén (#91)
(62,67) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Fairlight oltár
(62,68) alpesi tehenek (512191), Estarion Blachias (#. kalandozó)
(63,68) vérszomjas csüldő (37114), Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, #. jellempróba
(64,69) vérszomjas csüldő (28114), mély kút (#93), #. jellempróba, Elenios oltár, mérges nyukmár (#95)
(65,70) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, süvítő rája (#113)
(66,71) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár
(66,72) mákrózsa bokor (2155, belőle készíthető: #56), #. jellempróba, Raia oltár, vízionárok (#66), púpos burástya (#92)
(67,72) patak, Raia oltár
(68,72) mutáns pók (#117)
(69,72) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), vadász varkaudar (#108)

Üzenet küldése a karakternek