107. forduló, 109. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 21. 9h:07'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,-71] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

dd 14 44 45 eldobod a 14. tárgyat a 44. tárgyat a 45. tárgyat
Elhajítasz 9 sünmedve tüskét. Elhajítasz 1 királygyík bőrt. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

dd 103 147 225 eldobod a 103. tárgyat a 147. tárgyat a 225. tárgyat
Elhajítasz 3 magszim belet. Elhajítasz 1 hebrencs csapdát. Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

dd 21 63 130 eldobod a 21. tárgyat a 63. tárgyat a 130. tárgyat
Elhajítasz 1 ormánygőte csontot. Elhajítasz 9 tigroszlán fogat. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. A járatban sötétség van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 8 38 35 mozogsz 8 38 35
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt mirg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Hirtelen egy topránypolipot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [10. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontszurony. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 bőrpáncélt. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [30. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [36. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [35. PONT.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [70 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 33 32 37 mozogsz 33 32 37
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [34. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Hirtelen egy élőholt mirget veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 kis bőrpajzsot. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar mágus. Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc, 1 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 40 42 47 mozogsz 40 42 47
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó! Találsz egy kilincset: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [42. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. vas dobónyilat. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [41. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [40. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [46. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [47. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 48 50 51 mozogsz 48 50 51
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [48. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [49. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [50. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy agglomerátor az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az agglomerátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [27. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 21 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [51. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zöld üveg és 6 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 25 23 20 mozogsz 25 23 20
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt mirg az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal vállát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 17 15 1 mozogsz 17 15 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 249 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 254/254 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 120/80 Pénz: 818 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/15
Eddig összesen 746 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 112 TP-t kaptál. Jelenleg 161 059 TP-d van. A következő szinthez még 18 941 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, kardszárnyú pocok.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/66 (+6%) vágófegyverek: 7/38 ütőfegyverek: 11/58
lőfegyverek: 15/54 (+3%) dobófegyverek: 2/89

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,44 mezőn táborozol, a 48. labirintusban, 1. szinten, 20. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/31 2. nyomkövetés: 22/55 3. mászás: 9/1
4. csapdakészítés: 11/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/45 (+31%) 6. gyógyítás: 13/39
7. titkosírás: 2/21 8. felderítés: 4/39 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 6/33 (+12%) 11. zene: 1/10 12. szörnyismeret: 6/67
13. zárnyitás: 1/6 14. vadászat: 5/88 15. bányászat: 15/93
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 331 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzkard (#2083) 2 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45) 1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 arany karperec (#194) 2 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 31]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 41 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31]
5 vizestömlő (#3) [bennük 84 korty víz (#27), fér még: 16]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34) 4 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
13 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
1 ork csodaszer (#1228) 1 + piranha zsákvédő (#337) 5 rézkulcs (#75)
2 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 3 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
21 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 3 fabontó (#106)
2 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179) 4 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 3 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
31 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116)
6 óndarab (#85) 15 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 1 rákpáncél (#97)
3 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) 9 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 4 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209)
3 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113) 10 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 82.43 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 hebrencs csapda (#147) 1 királygyík bőr (#44)
3 magszim bél (#103) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 ormánygőte csont (#21)
9 sünmedve tüske (#14) 9 tigroszlán fog (#63) 2 ubuk tüske (#131)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkósbot (#9) 1 csontszurony (#12)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 8 madártoll (#112) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 pular kristály (#239) 6 ragasztó (#83) 1 távcső (#42)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91
-72
-71
-70
(90,-71) a 48. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), topránypolip (#86), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), zombi (#49), agglomerátor (#138)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tündökl‹ dragnit és metadragnit ezentúl kesztyűbe is rakható.
* - Javítottunk néhány kiírási hibát, pl. a síkokkal kapcsolatosan a mozgásnál, gnóm refrugátornál stb.
* - Víz síkján most már nem iszik a karakter, és nem használ el vizet varázslatkomponensként.
* - Ezentúl a KT-szövetségeken belül MxTu-t is át lehet adni.
* - Az "érj el olimpiai helyezést" típusú isteni küldetések ezentúl a 3. és 4. kategóriában is teljesülnek.

Üzenet küldése a karakternek