107. forduló, 109. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 13. 15h:12'
EZ A 551. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
552. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 38. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: martalóc. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy bazaltelementál. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Abdul. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 galachmitot (1100 arany).
Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 235.]

ftv 50 7076 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 7076. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

fvh 7 felt. varázslat haszn. 7
Harci varázslataidat használni fogod minden 7. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

bb 555 123 123 beraksz a bankba az 555. tárgyat (123 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 csatabárdot. Beraksz a bank széfjébe 1 göcsörtös bunkót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kb 108 20 kiveszel a bankból a 108. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

ff 28 182 felt. fegyverváltás: 28 182
Felt. fegyverváltás: << ököl << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 33 36 35 mozogsz 33 36 35
Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 15 arany. Felpakolsz. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás szőröspók. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás szőröspók puha testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás szőröspók puha testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az óriás szőröspók egyik lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az óriás szőröspók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás szőröspók bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás szőröspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az óriás szőröspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 27 csepp ugh mérget. 1613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}


Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [34. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 pókláb (ld. enc.). Felpakolsz.
Úgy látszik, ide hordták a pókok a szerencsétlen harcművész palántákat! Pont féltucatnyi gubó lóg itt, egymás mellett. Talán akad náluk valami érték, nekik már úgysem kell - gondolod kajánul. [36. PONT] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 11 nyílvessző, 3 ubuk dobónyíl és 1 tolmokov-koktél. Felpakolsz.
Nini! Egy begubózott troll ritualista! Úgy tűnik, még él a szerencsétlen. Talán a fantasztikus troll regenerálódás tartotta életben? No de nem árt az óvatosság - gondolod, és nagylelkűen megadod neki a kegyelemdöfést (ezért persze nem jár Tapasztalati Pont)! Pechedre nincs nála sem amulett, sem öv. Előtted itt járt kalandozók kifoszthatták már. [35. PONT] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
[25 pontot használtál fel, van még 190.]

lm 32 30 28 mozogsz 32 30 28
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [34. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [33. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Egy szőrös pók lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Ahogy megközelíted, már látod, hogy ezek itt egy gnóm maradványai. Sajnos a felszerelése szinte teljesen használhatatlan, de azért nem árt alaposan átnézni, ugye. [30. PONT] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 nyílpuska lövedék és 60 arany. Felpakolsz.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Nocsak! Egy újabb pók éléstár! A változatosság kedvéért, it egy troll kalandozó holtteste himbálódzik. Nyilván méreg végzett vele, majd jól meg is harapdálták! Pancser! Miért nem tartott magánál deus ex machinát? Rutinosan átkutatod. [28. PONT] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 szöges bunkó és 1 troll csont (ld. enc.). Felpakolsz.
[50 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 25 23 20 mozogsz 25 23 20
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [27. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Egy kis szobába érkezel. [26. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Egy szőrös pók lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szőrös pók jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Már messziről meg tudod állapítani, hogy egy tünde tetemét látod. Karcsú alakját teljesen eltorzította a rengeteg pókfonál. Lássuk, van-e nála valami értékes? [25. PONT] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 tünde íj, 5 tünde nyíl (ld. enc.) és 25 arany. Felpakolsz.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [24. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [23. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [21. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Továbbsuhansz a folyosón. [20. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
[45 pontot használtál fel, van még 57.]

lm 44 43 42 mozogsz 44 43 42
Továbbsuhansz a folyosón. [21. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Egy óriás szőröspókot veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az óriás szőröspók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megérinted az óriás szőröspók bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás szőröspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 26 csepp ugh mérget. 1613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}


Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [43. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Egy szőröspók testőrt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szőröspók testőr egyik lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőröspók testőr egyik lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szőröspók testőr testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak földsárkány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szőröspók testőr trófeát. 1063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás szőröspók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás szőröspók puha testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az óriás szőröspók testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az óriás szőröspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás szőröspók bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 26 csepp ugh mérget. 1613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás szőröspók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az óriás szőröspók egyik lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás szőröspók puha testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az óriás szőröspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 29 csepp ugh mérget. 1613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.)
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [42. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőröspók testőr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a szőröspók testőr testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőröspók testőr testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szőröspók testőr puha testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vashegyű lándzsával eltalálod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szőröspók testőr egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}


[25 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 41 40 16 mozogsz 41 40 16
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [41. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szőröspók testőr puha testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőröspók testőr testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a szőröspók testőr egyik lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőröspók testőr testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szőröspók testőr puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szőröspók testőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 43, gyógyulás: 6, összesen: -37 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 15 arany. Felpakolsz.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szőröspók testőr testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőröspók testőr puha testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a szőröspók testőr egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [15 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 47 48 49 mozogsz 47 48 49
Egyhelyben toporogsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tps 30 TVP spórolása: 1 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 1 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 8, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 249 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására.

TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.

TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY)
A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez.

SZŐRÖSPÓK TESTŐR (7078. SZÖRNY)
A szőröspók királynő testőrsége, a legerősebb, és legéletképesebb egyedekből áll. Ezek a szerencsés kiválasztottak részesülnek abban a kegyben is, hogy gondoskodhatnak a fajfenntartásról. A testőrök nem vesznek részt a közösen használt vadászháló készítésében, és javításában, ezért afféle trükk, mint amilyet az óriás szőröspók alkalmaz, a testőrök esetében nem fenyeget. Képes azonban maró gázfelhőt kelteni, ami egy hosszú pillanatra elvakíthatja a szerencsétlen áldozatot. Egy pillanat pedig bőven elég ezeknek a szörnyetegeknek!

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 18 (24) Szint: 15 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 29 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 18 Életpont: 239/177 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 5
Szerencse: 17 Varázspont: 617/19 Pénz: 19574 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 35/20 EFejl: 14
Eddig összesen 457 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11112 TP-t kaptál. Jelenleg 106292 TP-d van. A következő szinthez még 13708 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, purifikátor, szőröspók testőr. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/14 (+12%) szúrófegyverek: 21/94 (+17%) vágófegyverek: 7/14
ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 20/87 (+24%) dobófegyverek: 7/65 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 .); bumeráng (#249) (5 .); nyílvessző (#108) (6 -14.); mérgezett vasnyíl (#187) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 2. nyomkövetés: 35/15 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 6/73 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/41
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/18 9. szörnyidomítás: 1/99
10. teológia: 5/47 (+31%) 11. taumaturgia: 31/46 (+49%) 12. versengés: 8/55
13. harcművészetek: 8/40 14. szörnyismeret: 8/24 15. vadászat: 9/55
16. bányászat: 2/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
purifikátor (#157)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csatabárd (#555) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 12 mérgezett vasnyíl (#187)
1 sallank karom (#128) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
115 arany (#50) 2 nyílpuska lövedék (#547) 20 nyílvessző (#108)
1 pókláb (#1378) 1 szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 troll csont (#704) 1 tünde íj (#553) 5 tünde nyíl (#554)
3 ubuk dobónyíl (#138) 126 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,74) a 175. labirintus bejárata, óriás szőröspók (#7076), szőrös pók (#100), szőröspók testőr (#7078)

Üzenet küldése a karakternek