Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. okt. 6. 14h:26' EZ A 1090. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 1091. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 480 0 0 | elmormolod a 480. varázslatot |
* 5. KP: ef 5 504 0 | energia fejlesztése 5 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 179 életpontot sebeztél. Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
tps 3 | TVP spórolása: 3 pontért |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
mak 1 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 15 0 0 | TVP spórolása: 15 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Quirov bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 63 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
ff 28 568 | felt. fegyverváltás: 28 568 |
a 1100 2946 1 | átadod az 1100. tárgyat a 2946. kalandozónak (1 darabot) |
a 1133 2946 1 | átadod az 1133. tárgyat a 2946. kalandozónak (1 darabot) |
kb 453 525 367 | kiveszel a bankból a 453. tárgyat (525 darabot) |
kb 1263 1167 1697 | kiveszel a bankból az 1263. tárgyat (1167 darabot) |
v 15 135 5 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az elit gárdista jobb vállát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az elit gárdista jobb lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az elit gárdista fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Whurphöl fejét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Whurphöl testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a Whurphöl fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Whurphöl Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 jégpasztilla. 5 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az óriásféreg bal oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az óriásféreg testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 6 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az óriásféreg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 6 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 229 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 39 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 5 861 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 200 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb karját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megütöd az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 38 aranyat. 6 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló bal karját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mestervarázsló fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a mestervarázsló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo törzsfő csontos karját. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo törzsfő jobb karját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (5 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 30 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 5 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 159 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 5 791 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a jégtroll bal karját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a jégtroll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 175 életpontot sebeztél. A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Véres nyál csordul ki a jégtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 4 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 203 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo törzsfő bal lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 5 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 229 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 35 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 5 861 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy aranytű. 5 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 5 457 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az elit gárdista testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elit gárdista bal lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az elit gárdista testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült az elit gárdista minden csapását hárítanod. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo törzsfő testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő csontos karját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a zoloboo törzsfő nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (5 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 5 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az óriásféreg farkát. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -8 pontért |
a 347 2946 1 | átadod a 347. tárgyat a 2946. kalandozónak (1 darabot) |
a 152 2946 20 | átadod a 152. tárgyat a 2946. kalandozónak (20 darabot) |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak. Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó). Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába. Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát. |
ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT) Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem. |
RESTORÁCIÓ (85. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal a szintszívó okozta iszonyatos lelki sokkot állíthatod helyre. A V 85 parancs kiadásával visszakapod az eddigi szintszívások során elvesztett TAPASZTALATI PONTOT (általában az összeset). Ennek eredményeképpen feltehetően szintet lépsz, és így a kör végén az egyéb elvesztett dolgokat is visszanyered. A parancs kiadása 5 TVP-be és 50 VP-be kerül, anyagi komponense egy szvó-ektoplazma. Ha több szintet is szívott rólad a szintszívó, a restoráció során az összes elveszített TP-t visszakapod. |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
Erő: | 32 (45) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 49 (51) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (30) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 494/225 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (43) | Varázspont: | 678/7 | Pénz: | 810 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 66/33 | Pszi pont: | 151/27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/12 (+70%) | szúrófegyverek: | 21/11 (+8%) | vágófegyverek: | 24/66 (+7%) |
lőfegyverek: | 24/68 (+17%) | dobófegyverek: | 14/40 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
74,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/33 | 2. nyomkövetés: | 23/43 | 3. mászás: | 5/74 |
4. csapdakészítés: | 26/28 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 31/1 (+37%) |
7. titkosírás: | 7/32 | 8. felderítés: | 7/95 | 9. szörnyidomítás: | 9/82 |
10. teológia: | 45/31 (+56%) | 11. taumaturgia: | 36/58 (+63%) | 12. harcművészetek: | 7/58 |
13. zene: | 3/64 | 14. szörnyismeret: | 23/36 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 5/30 | 17. vadászat: | 11/56 | 18. bányászat: | 10/19 |
19. testépítés: | 28/11 (+80%) | 20. főzés: | 7/89 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | méregmágia (#480) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | méregfelhő (#37) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
lángcsóva (#31) | >> | 11. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | 30. szintű lényekre | méregfelhő (#37) | >> | 26. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 0) |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
Megölt szörnyek: 409. Szerzett pont: 60026. Beállított erő: 80 Összpont: 75316 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, h 1100, h 745, h 211, tps 15. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3324 TU szükséges.) |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
2 | varázskő (#305) | 5 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
117 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 5 | boszorkánykendő (#1697) | |||
3 | dorony tüdő (#212) | 7 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyakorlómedál (#2729) | |||
3 | jégpasztilla (#1566) | 1 | jégszív (#282) | 1 | mágusköpeny (#453) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 28 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | moa töltő (#525) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | pszi kő (#248) | |||
5 | púderkő (#119) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szent kehely (#257) | |||
3 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tünde tegez (#1263) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
72 | 73 | 74 | 75 | |
56 | |
|
|
|
57 | |
|
|
|
58 | |
|
|
|