106. forduló, 108. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. nov. 5. 15h:08'
EZ A 154. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
155. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 14. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol egy aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios hittérítője. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy mithril pajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jihnaya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Jihnayaval . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Yoro Okiyi átadott neked a 5. napon 12 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 12 fáklyát (1 arany), 1 varkaudar szablyát (20 arany), 1 teknősesszenciát (1000 arany).
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2013. november 26., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 30-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ek 7 8 14 t. energia kisütése: 7 8 14
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+14 felderítés.) [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 256.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]
[A parancs tárolásra került.]

lm 22 905 23 mozogsz 22 905 23
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 61 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-31 életpont). Az ajtó idegesítően lassan nyílik [-3 TVP]. Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következő ajtónál teremsz. [22. PONT] A mennyezetről egy jókora pszionikusan feltöltött hólyag ereszkedik alá. A golyóbis hatalmas pukkanás kíséretében darabokra szakad. A fülsüketítő robbanás teljesen összezavarja az elmédet. Ennek következményeként, feltételes beállításaid következőképpen módosultak: támadás -> Ninett Mada, barátságosság -> szintszívó.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Azonnal felfigyelsz a zümmögő hangra. Egy térdig érő bádogdoboz sertepertél a sarokban. Ahol elhalad, vízfoltos tisztaság marad mögötte. Szerencsére nem tűnik agresszívnek, így nem is tartasz tőle. [23. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. {A kapcsoló innen 21 lépésre keletre megsemmisített valamit.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[58 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 900 9 905 mozogsz 900 9 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következő ajtónál teremsz. [22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 25 900 21 mozogsz 25 900 21
Bátran haladsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-30 életpont). Itt csak úgy szikrázik a levegő. Szó szerint, ugyanis csillogó, vörös fénygömbök cikáznak faltól falig, amik időnként apró durranás kíséretében szétporladnak a levegőben. [25. PONT] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [34. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A következő helyiséget vörös sugarak pásztázzák. Amint rád vetül egy közülük, női hang szólal meg. Mintha csak a fejedben szólna, nem tudni honnan érkezik, csak azt, hogy mit mond: "Üdvözöljük! Üdvözöljük! Üdvözöljük!" Satöbbi, véget érhetetlenül ezt ismétli. [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan mész előre. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót pillantasz meg. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-30 életpont). A következő szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a művészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különböző színű egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [19. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 38 39 36 mozogsz 38 39 36
A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan mész előre. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[35 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 16 41 40 mozogsz 16 41 40
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Bátran haladsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[45 pontot használtál fel, van még 38.]

lm 44 905 43 mozogsz 44 905 43
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 23.]

lm 900 13 905 mozogsz 900 13 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

lm 30 900 1 mozogsz 30 900 1
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó a következő akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-29 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A szemközti falnál dobozok állnak. Ez valami raktárhelyiség lehet. Szemügyre veszed tartalmukat. Különös henger alakú fémedénykék sorakoznak bennük. Többségük üres, viszont óriási mázlival találsz egy telit. Meghúzod a pöcköt a tetején, és kezedre löttyen valamilyen pezsgő, fekete lé a hangos szisszenés miatti ijedtségtől. Nem mered megkóstolni, elvégre ki tudja mióta áll már itt! Inkább visszateszed a többi közé, és hátat fordítasz nekik. [30. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 36 lépésre nyugatra és 21 lépésre északra megsemmisített valamit.} Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [32. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A következő szoba falait könyvespolcok borítják, teli-teli poros kötetekkel. Találomra leveszel egyet, és miután kiköhögöd magad a fullasztó portól, belelapozol. A szöveget nem érted, így hát csak a képeket nézed döbbenten, melyek egyszerre tűnnek valódinak és hihetetlennek is. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [23 pontot használtál fel, van még 0.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY)
Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban.

TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 19 (23) Szint: 17 Merészség: 7/4 Magasság: 134 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 266/156 Jellem: jó (187) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 225/88 Pénz: 397 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 53/33
Eddig összesen 516 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 229 790 TP-d van. A következő szinthez még 30 210 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, Mély Grum, varkaudar íjász. A 63. fordulódban 21 arany került a bankszámládra. 34 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/97 szúrófegyverek: 2/15 vágófegyverek: 9/65
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 18/14

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,117 mezőn táborozol, a 126. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 16/37 3. mászás: 12/8
4. csapdakészítés: 9/86 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/6 (+12%) 6. gyógyítás: 24/93
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 19/60 (-178%) 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 12/66 11. taumaturgia: 11/82 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 7/79 14. harcművészetek: 20/3 15. zene: 2/25
16. szörnyismeret: 3/20 17. pszi: 8/95 (+9%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 4/7 20. bányászat: 11/68 21. főzés: 8/6
22. csapatmunka: 2/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 4 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), Ninett Mada (#4647), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), szintszívó (#96), trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kőkorszaki szaki (#109) vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> mosolygó rettenet (#97) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1030 TU szükséges.)

Összsúly: 98.61 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 1 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106
116
117
118
(105,117) a 126. labirintus bejárata

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az EF és AT parancs (tudati energia fejlesztése és tudatpont átadása) mennyiségi paramétere 99-ről 399-re nőtt.
* - Az 50-es TK-ban a Daxx kristályt minden résztvevő megkapja a jövőben.
* - Az egy fordulóban elérhető max. fegyverszakértelem fejlődés nem csökken 4% alá 120-as fegyverszakértelem felett.
* - A halál szava varázslat sebzési típusa típus nélküliről halálra változott.
* - A kódtörés varázslat +20-at ad a titkosíráshoz az eddigi +10 helyett.
* - A vámpírtalizmán mostantól csak az alapvámpirizációt teszi lehetővé azokon a szörnyeken, amiken amúgy nem lehetne vámpirizálni. Semmilyen vámpirizáció bónusz nem érvényesül.
* - A megelőző ütés hibásan kétszeres sebzést okozott az 1,75-szörös helyett. A hibát javítottuk.
* - A trikornis szarv bekerült a KF-es szörnyek és kutatnivalók gyakori kincsei közé.
* - A nerub elixíren javítottunk egy kicsit, nem csak tulajdonságot ad, hanem minden mást is, amit a csodakenőcsök adnak, de csak fele értékben. Tehát ad ÉP-t és max. ÉP-t, tárgymentőt, támadást és védekezést, teológiát és taumaturgiát, VP-t és max. VP-t.
* - A pörölycsapás változott a kalandozóharcban. Ha ezt alkalmazza a harcművész, akkor nem 100 % eséllyel felezi vele az ellenfél sebzését, hanem 50 +/- fegyverszakértelem különbség % eséllyel. A fegyverszakértelem különbség az ökölvívó ökölvívásának és az ellenfél jobb kézben használt fegyverszakértelmének különbségét jelenti a megfelelő FNO szakértelmeket is beleértve. Szörnyek ellen a képesség nem változott, ott a pörölycsapás továbbra is 100 % eséllyel felezi a sebzést.
* - A vándorcirkuszok vezetői közül páran úgy határoztak, hogy átlátogatnak a Kiégett Földekre is. Ezzel egyidőben Niximiliti új csodabazárokat épített a Kiégett Földenek és a Ryuku szigeteken a jól védett térkapu közelében.

Üzenet küldése a karakternek