Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 16. 10h:35' EZ A 352. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 353. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1088 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
ff | felt. fegyverváltás: |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
kf 224 | kézbeveszed/felveszed a 224. tárgyat |
kf 714 | kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sünmedve jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,22] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy móricserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.
(Továbbmész...) [93,21] Még mindig bozótos. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász tatu. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával felnyársalod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 42, gyógyulás: 6, összesen: -36 ÉP}
kf 127 | kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,19] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy vaskohót. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drasmólyom. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a drasmólyom fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvágod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával megcsapod a troll ritualista bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
kt 6 | elkészíted a 6. tárgyat |
le 127 | leveszed/lerakod a 127. tárgyat |
kf 28 | kézbeveszed/felveszed a 28. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [95,17] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Scipio előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [96,17] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Apa Tifusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy óriás skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Kitines ollójával az óriás skorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
id 201 70 | idomítod a 201. szörnyet 70 pontért |
id 201 70 | idomítod a 201. szörnyet 23 pontért |
szk 72 | keresed a 72. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 2 |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 226/144 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 188/4 | Pénz: | 151 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 16/12 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/60 (+6%) | szúrófegyverek: | 7/92 (+6%) | vágófegyverek: | 10/52 (+12%) |
ütőfegyverek: | 1/61 | dobófegyverek: | 10/53 (+30%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 74 időszaki: 24 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/55 | 2. nyomkövetés: | 17/79 (+12%) | 3. lopás: | 2/3 |
4. mászás: | 2/17 | 5. csapdakészítés: | 6/91 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/54 |
7. gyógyítás: | 34/59 (+30%) | 8. szörnyidomítás: | 6/23 (+93%) | 9. teológia: | 13/72 (+15%) |
10. taumaturgia: | 8/78 | 11. versengés: | 2/19 | 12. harcművészetek: | 16/53 |
13. szörnyismeret: | 5/99 | 14. zárnyitás: | 1/4 | 15. vadászat: | 3/11 |
16. bányászat: | 3/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | 80. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (idomítás alatt) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 52.25 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | kőkés (#6) | |||
6 | madártoll (#112) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 7 | víz (#27) |