Karakterszám: |
5692 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
107 |
Játékhét: |
329 |
E forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
385 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
1 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. jan. 7. 9h:56' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. jan. 8. |
|
E-mail!
MELKON KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 3 legenda pont árán megvásárolta
a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ambassadar 3 legenda pont árán
megvásárolta a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
**
7. NAP ** Bejön a barlangodba
Ködkarom, egy ködszürke pikkelyekkel borított
testû, éjfekete szemû, párducmozgású férfi. A Tudósok klánjának oktató
rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: bronzmedál,
szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ezüst pszi váll-lap, az energia
karikaszimbóluma, a bérmágus kék köpenye, a légzés ónix karkötõje, Trollagyar,
a tárgyalás gyûrûje, a szívósság harci nyílpuskája, a légzés szárnyas sisakja,
a szívósság bõr mellvértje, a torony nagy pajzsa, a sav csatos öve, a légzés
aranyozott fülbevalója, a természet rövid tõre, a tudás zafírja, az elfek
aranyozott nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Ködkaromot, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Vacsora közben
barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan
érveltek egyik vagy másik mellett. Vendéged végül hazaindul, de közli,
hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Ködkarom
által meséltekbõl, megtudod, mi az a kincskeresés itala.
[ld. enc.]
**
7. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát
árasztó, komoly tekintetû férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja.
A Második Hullám szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ
tunika, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárványkristály,
óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, kék gömb, khaldoran öv, a füvész köpenye,
a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje,
a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, az
erõ malachit karkötõje, ozin fülkarika. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Misztikus, szörnyûséges
dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... Huh, jól elszaladt az idõ! Lecsó is így látja, mert
feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság) Ismét
tanultál valamit - megtudod, mi az a manaszirén.
[ld. enc.]
**
13. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Energetic, egy rövid, szõke hajú, távolba révedõ kék szemû, magányt
sugárzó galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja.
A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: khaldoran öv, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál, kék gömb, Végzetpenge,
a bérmágus fogazott kardja, szerencsekõ, szent templomi maszk, ozin fülkarika,
az ellenállás görbekardja, ében láncing, a mágia smaragdja, Dorka köpenye,
az ellenállás malachitgyûrûje, a majom csepp fülbevalója. Hajrá! Csatakiáltással
vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Energetic elmond egy gránitbõr varázslatot. Megrohamozod
Energeticet. Energeticet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Vastag
bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Nem találtál. Odacsapsz
jobb karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép)
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Energetic mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt.
Megtámadod Energeticet. Felé ütsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t
sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Vastag bõrét szaggatod.
Tekergetve suhintasz bal csápoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Mérgezed! Lecsapsz jobb karmoddal.
(31 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%).
Méreg hatás: Energetic
sebzõdik 7 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Energetic ellõ egy gránitbõr varázslatot. Támadod Energeticet.
Lecsapsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Odacsapsz bal csápoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Megmérgezted. Lesújtasz
jobb karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék
felsértenek
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Méreg: Energetic
14
ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Energetic elmormol egy villámsújtás varázslatot.
95 életpontnyit
sebzõdsz. Támadod Energeticet. Odacsapsz jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-2 ép) Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(29 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Energetic ájultan a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 123 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Energetic elbúcsúzik,
és kilép a barlang ajtaján.
**
14. NAP ** Felkeresi barlangodat
Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát
árasztó, komoly tekintetû férfi. [aura: szívósság: 10.] A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése:
Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárványkristály,
óriás fülbevaló, kék gömb, khaldoran öv, a füvész köpenye, suhanó csizma,
ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség
könnyû nyílpuskája, az erõ malachit karkötõje, görényfarok, ozin fülkarika,
a káosz halálos karkötõje, a bérmágus díszes fejpántja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Lecsó elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok,
a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A
szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel.
Végül Lecsó megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással
távozik. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az a szivárványkristály.
[ld. enc.]
**
15. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 molitár hájat.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
**
15. NAP ** Bejön a barlangodba
Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát árasztó,
komoly tekintetû férfi. [aura: varázsitalfõzés: 7.] A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése:
Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárványkristály,
óriás fülbevaló, kék gömb, khaldoran öv, a füvész köpenye, suhanó csizma,
ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség
könnyû nyílpuskája, az erõ malachit karkötõje, görényfarok, ozin fülkarika,
a káosz halálos karkötõje, a bérmágus díszes fejpántja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A vacsora után a mágiáról
beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott
energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt
az idõ! Lecsó is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik.
(+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a lant.
[ld. enc.]
**
18. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Energetic, egy rövid, szõke hajú, távolba
révedõ kék szemû, magányt sugárzó galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt
rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Felszerelése: khaldoran
öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál,
kék gömb, Végzetpenge, a bérmágus fogazott kardja, szerencsekõ, szent templomi
maszk, az ellenállás görbekardja, ében láncing, a mágia smaragdja, Dorka
köpenye, az ellenállás malachitgyûrûje, a majom csepp fülbevalója. Megremegnek
a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Energetic elmormol egy gránitbõrt.
Magában motyogva, Végzet, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz
egy tombolást. Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot.
Felhörpintesz 1 méregellenállást. ( +25 imm. méregre.)
*** 2. KÖR *** Energetic varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
91 ép-t sebzõdtél. Végzet, a nekropoid mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy életszívást.
14 életpontnyit sebzõdsz. Végzet, a nekropoid
gyógyul 2 ép-t. Az arhomad varangy közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
az arhomad varangyot. Az arhomad varangy téged támad. Körbe-körbe forgatva
üt nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-11%). Acsarogva
harapni próbál fogával. Mellé! Megtámadod az arhomad varangyot. Elõre
szúrsz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz
bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lecsapsz jobb
karmoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+3 ép) Méreg: Az arhomad varangy
7 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Energetic rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
96 életpontnyit sebzõdsz. Ájultan a földre zuhansz. Méreg hatás: Az arhomad
varangy
7 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy hörögve elterül.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 202 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
Energetic megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
19. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
sötét mák.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kósala 2 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Spejbl bácsi 2 legenda pont árán
megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Brumi 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mosolytalan Eblow 2 legenda pont
árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
**
20. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 1 barna manakövet.
Pannonica kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás
ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Pannonica 3 legenda pont árán
megvásárolta a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 3 legenda
pont árán megvásárolta a Noxoth csizmáját a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfréd 3 legenda pont árán megvásárolta
a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** 1.9. ***
Raul (#3183) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 23
legenda pontja van.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fikusz Kukisz 1 legenda pont árán
megvásárolta a tökéletesség császári fülbevalóját a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Irukanji 1 legenda pont árán megvásárolta
a tökéletesség császári fülbevalóját a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
**
48. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
barna manakõ.
Felépült
az állatjátszótér.
Felépült
a szintfejlesztés.
Felépült
az orgling karám.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Toxi 3 legenda pont árán megvásárolta
a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit,
végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ren 3 legenda pont árán megvásárolta
a Fagyúr zafír karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a
legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tomi 3 legenda pont árán megvásárolta
a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Felépült
a nyomda.
Felépült
a nagyobb varázsüllõ.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Spejbl bácsi 3 legenda pont árán
megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ren 3 legenda pont árán megvásárolta
a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Klogd Syslogd a démon 3 legenda
pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült
a régészeti lelõhely.
Felépült
a szintfejlesztés.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Leslie 2 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Brumi 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit,
végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Signy Mallory 1 legenda pont árán
megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is
ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muninn 4 legenda pont árán megvásárolta
a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével C'Archie 3 legenda pont árán megvásárolta
a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Vigyorgó Villám 3 legenda pont
árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is
ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével ÁlomVándor 3 legenda pont árán
megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kronx 3 legenda pont árán megvásárolta
a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével C'Archie 3 legenda pont árán megvásárolta
a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 2 legenda
pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Elemináló, a Mágus 2 legenda pont
árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ren 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Felépült
az ásatás.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Juppy Goldberg 3 legenda pont
árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kronx 2 legenda pont árán megvásárolta
a Fagylovag köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével C'Archie 2 legenda pont árán megvásárolta
a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Pannonica 1 legenda pont árán
megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 1 legenda pont árán megvásárolta
a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Felépült
a szintfejlesztés.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kicsi de büdös 3 legenda pont
árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Klogd Syslogd a démon 3 legenda
pont árán megvásárolta a Fagylovag köpenyét a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Juppy Goldberg 3 legenda pont
árán megvásárolta a Fagylovag köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lóarcú Vaszil 2 legenda pont árán
megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
*** 7.20. ***
Mesés Illat (#9319) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Pannonica 3 legenda pont árán
megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 3 legenda pont árán megvásárolta
a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** 8.2. ***
Miss Ábránd (#6913) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Abdullah 3 legenda pont árán megvásárolta
a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével ÁlomVándor 1 legenda pont árán
megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lord Rhynn 2 legenda pont árán
megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfréd 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Gaba 1 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Brumi 2 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lord Rhynn 2 legenda pont árán
megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korovjov 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muninn 2 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kósala 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 2 legenda
pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 1 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfréd 2 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 2 legenda
pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lord Rhynn 2 legenda pont árán
megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Raiden Nagyúr 1 legenda pont árán
megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is
ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 2 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korovjov 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit,
végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Leslie 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muninn 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Xabran 2 legenda pont árán megvásárolta
a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével ÁlomVándor 1 legenda pont árán
megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék
bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.)
A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált,
ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*okt. 30.* Mancsos Balambér teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián
kapott.
*nov. 6.* Immortal Maul rangja a Tudósok Klánjában "tanársegéd"
lett.
*nov. 10.* Immortal Maul teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban
kapott.
*nov. 22.* Immortal Maul teljesítette a 11. küldetést, amit a
templomban kapott.
*nov. 24.* Malior az Éjben Kacagó gyõzelmet aratott
Horribile Dictu felett.
*nov. 30.* Malior az Éjben Kacagót legyõzte harcban
egy tycharonid.
*dec. 12.* Érctorkú Agmonhefron és Energetic megküzdöttek
egymással, és Érctorkú Agmonhefron gyõzött.
*dec. 15.* Érctorkú Agmonhefron
gyõzelmet aratott Energetic felett.
*dec. 29.* Franky Lee Johnson felköltözött
a következõ szintre.
*jan. 18.* Malior az Éjben Kacagó teljesítette a
11. küldetést, amit a templomban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 5.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy elektromancer.
*okt.
3.* Nemesis és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen.
*nov. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*dec. 20.* Ambassadar csatában legyõzte Éjfényt.
*dec. 20.* Dark Valek
a Renegát Elfet legyõzte harcban egy Mikoriusz.
*jan. 15.* Dark Valek
a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került
ki gyõztesen.
*feb. 15.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Amorthis felett.
*már. 14.* Dark Valek a Renegát Elfet majdnem felfalta
egy vortexkígyó.
*ápr. 6.* Nemesis és Jégkirálynõ pszi párbajt vívtak.
Nemesis került ki gyõztesen.
*ápr. 18.* Ambassadar és Shackallor megküzdöttek
egymással, és Ambassadar gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]
kno 4 6 61 9 |
4. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. Elköltesz
9 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]
t 4 24 |
4. szakértelem tanulása 24 TVP-ért |
Gimnasztikát végzel, a szomszédodtól ellesett gyakorlatokat hajtod végre.
A torna jó hatással van a szervezetedre.
Ismét tanultál valamit:
+1 egészség; [24 TVP-t használtál fel, maradt még
247.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz
a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Megnézed
az üzenõfalat. Nincs új üzenet.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dubié amulettje
(#454), egykezes nyílpuska (#392), egykezes nyílpuska (#392).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+4% védekezés.)
(-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
v 159 6796 3 |
159. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett
barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához:
"Melkon vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
ftk 3 |
felszíni tárgy kutatása |
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik
arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban,
és máris megindulsz az asztrális túrára. Hosszan haladsz a furcsa jelenség
irányába, de egyszercsak egy hatalmas és vastag asztrálfal állja utadat.
Itt bizony csak akkor tudsz továbbjutni, ha szétrobbantod egy megfelelõen
magas mentális robbanással!
[Mentális robbanás próba 3-as küszöbre: sikeres]
Összegyûjtöd minden erõdet, és berobbantod asz asztrálfalat. Hehe, ez
jó móka volt, mehetsz tovább!
Irtózatos erejû támadás ér, megpördülsz
a tengelyed körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött rajtad. Asztrális
jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy asztrálvérû kritiszk (#443).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Melkon |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-10)69 |
(-4)75 |
Asztrálvérû kritiszk |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-10)35 |
(-4)56 |
2. |
Melkon |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-14)55 |
(-8)67 |
Asztrálvérû kritiszk |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-14)21 |
(-8)48 |
3. |
Melkon |
Pszi csáp |
kudarc |
(-15)40 |
(-12)55 |
Asztrálvérû kritiszk |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-14)7 |
(-8)40 |
4. |
Melkon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-15)25 |
(+2)57 |
Asztrálvérû kritiszk |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-7)0 |
(-22)18 |
5. |
Melkon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-15)10 |
(+2)59 |
Asztrálvérû kritiszk |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-18)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+27% pszi támadás,
+27% pszi energia.)
Utadat egy szürkén gomolygó sztetuszha ködfal keresztezi. Képtelenség átjutni
rajta, és megkerülni túl nagy idõveszteség. A sztetuszhát mikronnyi tudatkoncentrátumok
alkotják, így van egy esélyed: mentális robbanással megpróbálhatsz lyukat
ütni a ködfalba!
[Mentális robbanás próba 6-os küszöbre: sikeres] A
sztetuszha mikrobák visítása pengeként hatol az agyadba. Hatalmas lyuk
keletkezik elõtted, amelyen könnyedén átsuhansz, mielõtt ismét összezárulna.
És igen, jól sejtetted! Tényleg egy felszíni varázstárgyra leltél! De vajon
hogy került ez ide, az asztráltérbe? Gyorsan magadhoz veszed, és átrántod
magaddal a fizikai világba. Csak itt nézegeted meg jobban, mi is a szerzeményed:
egy tüskés tõr! Örömmel teszed el.
[ld. enc.]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy
vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod,
hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre!
Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik
fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas,
õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három
izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne
lesni...
(408. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást
pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Asztrális
jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy szürke mösze (#60) [aura: 8-as agyvihar.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Melkon |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-6)73 |
(+0)79 |
Szürke mösze |
Pszi csáp |
kudarc |
(-7)33 |
(-4)36 |
2. |
Melkon |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-9)64 |
(-3)76 |
Szürke mösze |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-14)19 |
(-8)28 |
3. |
Melkon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-6)58 |
(-13)63 |
Szürke mösze |
Agyvihar |
-24
PE |
(-17)2 |
(-22)6 |
4. |
Melkon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-6)52 |
(+11)74 |
Szürke mösze |
semmi |
semmi |
(-2)0 |
(-6)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+19% pszi támadás, +19% pszi
energia.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz,
hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torzszülöttek szintjére. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a
szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Üvöltést hallasz magad
mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid
egy gonosz banya (#93) [aura: vastag bõr: 3.] és egy vérfarkas (#94).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy
átkot. A varázslat nem hatott rád. A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson.
Megrohamozod a vérfarkast. A vérfarkas téged támad. Harapni próbál fogával.
(21 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a vérfarkast. Felé ütsz jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz bal
csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Felé döfsz jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A vérfarkas kileheli
lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
mérges csípést. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a gonosz banyát.
Támadod a gonosz banyát. Felé döfsz jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél).
Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). A gonosz banya holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 164 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+76%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 19% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt,
ami egy maszk és egy xenópete. Itt az ebédidõ! Mohón zabálni kezdesz.
(+17% jóllakottság.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. A közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért
nem aratsz akkora sikert, mint egy mesterbárd. (+43 arany.) Ez a muzsika
többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség
pont.)
Ismét tanultál valamit:
+1 zene; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
rémcserje ! Leszedsz
1 adagot. Folytatod a régészkedést. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz
semmire! Persze te türelmes vagy.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Kiválasztasz egy barlangnyílást,
amelybõl némi fényt látsz. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna
pszionikus csatához.
Odabent fogad
Hydro Globus, egy kékszemû, vízfejû férfi. A Tolvajok klánjának
falazó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése:
kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a kalmár
nyaklánca, Örökkévalóság Zafírja, xenomorf csuklópánt, a tárgyalás gyûrûje,
ezüst nadrág, az elefánt vándorcsizmája, ozin fülkarika, a tökéletesség
barbár lándzsája, a káosz fekete öve, ében láncing, káoszmágus köpenye,
az enyészet jáde karkötõje, Doemon kõkarkötõje.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Melkon |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-8)71 |
(-2)77 |
Hydro Globus |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-10)25 |
(-4)31 |
2. |
Melkon |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-10)61 |
(-4)73 |
Hydro Globus |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-14)11 |
(-8)23 |
3. |
Melkon |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)52 |
(-6)67 |
Hydro Globus |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-11)0 |
(-8)15 |
4. |
Melkon |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-9)43 |
(+8)75 |
Hydro Globus |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-15)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+12% pszi támadás,
+12% pszi energia.)
Ismét tanultál valamit:
+1 pszi energia; [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 145.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos
barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Odamész az egyik
"galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Semmi!
Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Elementál, egy elementális férfi.
Felszerelése: az Érzés Gyûrûje, ében láncing, szivárvány karkötõ, pókcsatos
öv, az egyensúly gyûrûje, ében tündekard, óriás fülbevaló, ozin fülkarika,
ezüst nadrág, a kalmár nyaklánca, az elefánt díszes fejpántja. Ez az! Sikeresen
elcsórtál 4 sötét mákot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket.
Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült
csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
k 268 248 478 311 |
kaland elvállalása |
(268. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen
más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Bízva ügyességedben,
mászol lefelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel,
bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon
honnét ered a fényük?
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 zombi (#29) [aura:
3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Az 1. zombi feléd mozog. Megindulsz az 1. zombi felé. Már
ott is vagy! A 2. zombi feléd mozog. A 3. zombi feléd mozog. Az 1. zombi
rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombit
próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(29
ép-t sebeztél). Odacsapsz bal csápoddal.
(29 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Lecsapsz jobb karmoddal.
(33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Az 1. zombi kileheli lelkét. A 2. zombi rád támad. Feléd döf jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). A 3. zombi rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
Félrehajoltál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
Hátraugrasz a támadás elõl. A 3. zombi rád veti magát. Feléd döf jobb
karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). A 2. zombit próbálod megsebezni. Rávágsz
jobb karmoddal.
(30 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. zombi hörögve elterül.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. zombi téged támad. Elõre szúr jobb karmával. El sem
talált, haha. Megtámadod a 3. zombit. Felé ütsz jobb karmoddal.
(31 ép-t
sebeztél). Rávágsz bal csápoddal.
(35 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb
karmoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 3. zombi
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 273 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+39%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 9% lélekenergiát. Elrakod a zsákmányt,
ami 13 arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 38 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami
egy bíborszínû medál!
[ld. enc.]
(248. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik
a megmászása! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Keményen megizzadtál. Nemcsak arra kellett
vigyázni, hogy le ne ess, hanem arra is, hogy a kristályok meg ne vágjanak.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy kék-vörös
atya (#86) [aura: regeneráció: 10.], egy kék testvér (#87) és egy vörös
testvér (#88).
*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy elemi
védelmet. A vörös testvér feléd mozog. A kék testvér odajön hozzád. Megrohamozod
a kék testvért. A vörös testvér rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet
lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(16 ép-t sebzõdtél). A kék testvér rád
veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget
köp rád.
(16 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kék testvért. Lecsapsz jobb
karmoddal.
(31 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-5 ép) Roncsolod bõrét.
Lesújtasz bal csápoddal.
(32 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-2
ép) Mérgezed! Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél).
Csontig hatoló hideg van
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A kék testvér
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat.
A vörös testvér rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(17 ép-t sebzõdtél). Támadod a vörös testvért.
Lecsapsz jobb karmoddal.
(30 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt
magából!
(-5 ép) Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal.
(27 ép-t sebeztél).
Borzalmas forróságot érzel
(-2 ép) Megmérgezted. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(36 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+3%). A vörös testvér hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét.
10 ép-t sebzõdtél. Megindulsz a kék-vörös atya felé. Már ott is vagy!
30
életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni.
Rávágsz jobb karmoddal.
(30 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Ostorként
csattantasz bal csápoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal.
(30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A kék-vörös atya halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 273 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+86%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 21% lélekenergiát. Elrakod a zsákmányt,
ami 24 arany és 2 hamis arany.
[ld. enc.] Az energiagyûjtõ elköltött 100%
lélekenergiát a rugalmasság növelésére.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+105 életpont.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(478. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Könnyelmûség
volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid
2 káoszmágus (#91) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Az 1. káoszmágus elmond egy tûzgolyó varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. A 2. káoszmágus ellõ egy tûzgolyó varázslatot.
21 életpontnyit
sebzõdsz. Az 1. káoszmágus irányába mozogsz. Az 1. káoszmágust próbálod
megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét.
Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(31 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz
belé. A mérget varázslattal semlegesíti. Felé döfsz jobb karmoddal.
(30
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. káoszmágus kileheli
lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy energiafolyamot.
Rezisztálod a varázslatot. A 2. káoszmágust próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva
zúzol bal csápoddal.
(32 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Elõre szúrsz
jobb karmoddal.
(31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2.
káoszmágus kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+81%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 20% lélekenergiát.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 31 arany és egy hamis arany. Szívesen bekapnál
valamit. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+32% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+25 életpont.)
Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló
kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba
10-es küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ
ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha
tovább akarsz jutni! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül
próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak
kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Körülnézel.
Minden sarokban egy fémcsigát látsz, amelyen kötél van átvetve, ami a padlóhoz
vezet. Aha! Csapda! Pontos dobásokkal tönkreteszed a csigákat, és így veszély
nélkül át tudsz sétálni.
Egy díszes emelvényt látsz. Rajta egy nyitott könyv. Közelebb lépsz. Egy
varázskönyv! Izgatottan kezded tanulmányozni. Ez a tudatrombolás varázslat!
A rúnák felizzanak és eltûnnek, ahogy megtanulod az új varázslatot.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 2 képességpont.
(311. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy
szakadék elõtt állsz, függõhíd vezet rajta át, furcsa kõlapokkal. Hozzáérsz
az egyikhez. De még milyen furcsa! A kõlap azonnal porrá omlik. Vagy elég
fürge vagy, vagy meghalsz!
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres]
Szélsebesen rohanni kezdesz. Kõlapok törnek össze a lábad alatt, de addigra
már mindig az újabb kõlapon vagy. Átértél!
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha
tovább akarsz jutni! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat,
és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás
próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Bár idõbe telik, de
végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak
kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán
sikeres] Körülnézel. Minden sarokban egy fémcsigát látsz, amelyen kötél
van átvetve, ami a padlóhoz vezet. Aha! Csapda! Pontos dobásokkal tönkreteszed
a csigákat, és így veszély nélkül át tudsz sétálni.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 csúf gusztustalanság (#99).
*** 1. KÖR *** A 2. csúf gusztustalanság máris elõtted terem! Az 1. csúf
gusztustalanság közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az 1. csúf gusztustalanság
felé. Már ott is vagy! A 2. csúf gusztustalanság rád veti magát. Lecsap
rád jobb mancsával. Ez mellément. Lecsap rád bal csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Feléd üt jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-9 ép.)
Az 1. csúf gusztustalanság rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
(6
ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Tekergetve suhint bal csápjával.
Félrehajoltál. Feléd döf jobb karmával. Elhibázta. Bûze fojtogat.
(-10
ép.) Az 1. csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(33 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Az 1. csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. csúf gusztustalanság téged támad. Odacsap neked jobb
mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Lesújt rád
bal csápjával. El sem talált, haha. Elõre szúr jobb karmával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-11 ép.) Megtámadod a 2. csúf gusztustalanságot.
Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lecsapsz
jobb karmoddal.
(33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2.
csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+84%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 21% lélekenergiát.
Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. Elõkapod
álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy
kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült!
Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 56 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. [129 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
Az Örökkévalóság Smaragdjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira
nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog
kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).
*** 1. KÖR *** A xenomorf embrió feléd rohan. Megrohamozod a xenomorf embriót.
A xenomorf embrió rád támad. Beléd próbál marni fogával. Ez mellément.
Megtámadod a xenomorf embriót. Odacsapsz jobb karmoddal.
(24 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Rávágsz jobb karmoddal.
(35 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék
felsértenek
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
xenomorf embrió
sebzõdik 9 ép-t. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-6 vp.) A xenomorf
embrió hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 9% lélekenergiát. Összegyûjtöd a "kincset":
26 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +44 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1314 sebzést okoztál,
és 557 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi
gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal
együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
276 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Melkon, egy kék bõrû, hosszú kék hajú, átható tekintetû,
megfontolt férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 107. fordulód.
|
[1] erõ: |
12 (22) / 9.07 |
[2] IQ: |
10 (13) / 5.64 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 2.15 |
[4] egészség: |
14 (16) / 0.83 |
[5] mágia: |
10 / 3.65 |
[6] gyorsaság: |
7 (3) / 1.20 |
[9] Méret/ép: |
107 (119) / 68 |
Min. méret: |
107 |
Barlangméret: |
107 |
|
|
Varázspont: |
127 / 102 |
Képességpont: |
17 / 61% |
Hõsi pont: |
15 (4) |
Tám.bónusz: |
16% |
Véd.bónusz: |
43% |
Galetki erõ: |
529 / 319 |
Hírnév : |
801 |
Jóllakottság: |
191% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
40 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (1) |
Torzsz. csaták: |
406 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
320 (6) |
Leölt torzszülött: |
492 (13) |
Pszi csaták: |
131 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
121
(3) |
Ájulások száma: |
21 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor
(29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18
ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a
nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts
3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! 2.) Érj el 20-as egészséget!
3.) Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)! (összesen 35 TVP-t igényel)
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
12 (18) / 1.83 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[24] rezisztencia: |
10 (12) / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
[34] párbajozás: |
2 / 0.28 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.29 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.79 |
[47] zárnyitás: |
6 / 2.30 |
[48] mászás: |
5 / 1.81 |
[49] rugalmasság: |
3 / 1.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 2 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.70 |
[52] auraészlelés: |
8 / 5.99 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.22 |
[54] kereskedelem: |
6 / 3.48 |
[55] szívósság: |
10 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.23 |
[57] gyógynövények: |
6 / 2.58 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 1.04 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.45 |
[60] pszi támadás: |
11 / 0.82 |
[61] pszi energia: |
12 / 0.02 |
[62] lopás: |
5 / 1.13 |
[63] éberség: |
8 / 0.59 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 2.74 |
[65] álcázás: |
3 / 0.16 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.56 |
[67] régészet: |
8 / 7.29 |
[68] zene: |
9 / 0.22 |
[69] tanulás: |
8 / 5.81 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
1 / 0.10 |
[72] építés: |
8 / 1.72 |
[73] felderítés: |
4 / 0.24 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
11 (12) / 4.74 |
[101] szakért.: |
6 (7) / 0.67 |
[102] roncsolás: |
6
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
12 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 6.43 |
[105] sebzõ méreg: |
7
/ 0 |
|
jobb karom |
[106] méret: |
12 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 5.04 |
[108] energiaszívás: |
6
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.07 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
5 / 2.60 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
3 / 0.67 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 1.90 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 / 0.40 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
5 (7) / 0 |
[166] pengefal: |
10 / 1.04 |
[133] pszi acéltorony: |
5 (7) / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
12 (14) / 9.87 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
6 (8) / 0.32 |
[159] szellemidézés: |
3 / 1.52 |
[132] tudati méreg: |
11 (13) / 3.61 |
[46] tudatrombolás: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vd 59 |
vd 59 |
z 167 20 |
x 20 |
p |
p |
|
2. Makró |
bsz |
v 154 |
v 159 6796 3 |
|
3. Makró |
pta 128 132 128 132 128 |
ptb 132 128 132 128 132 |
|
4. Makró |
pta 132 132 128 128 128 |
ptb 128 128 128 128 128 |
|
HARCI PROGRAMOD |
5: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #82. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #2074. Prioritás: 150. |
9: jéglehelet használata ha ellenfeled #301. |
10: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #9053. |
11: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #4842. |
1: elektromos kéz t.var. ha 5 vagy több ellenfél van, Prioritás: 100,
és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 3. |
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás:
91, és ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van. |
7: jéglehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha
ellenfeled #301. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 85 0 25;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 7 5 6;
PSZ
48 66 45 47 62;
BA 15021;
L 20 23 25;
PTA 132 132 128 128 128;
PTB
128 128 128 128 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #6 (3. épület), #13 (4. épület),
#18 (8. épület), #19 (9. épület), #25 (7. épület), #50 (20. épület),
#314 (104. forduló), #408 (107. forduló), #420 (106. forduló), #492
(96. forduló), #214 (98. forduló), #383 (99. forduló), #299 (99. forduló),
#211 (100. forduló), #213 (99. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
õsöreg vazallus. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a harcos szárnyas sisakja (#7827) |
* |
1 a jég zöld köntöse (#22751) |
* |
1 a küzdelem vas lemezpáncélja (#20351) |
|
1 a mágia vas lemezpáncélja
(#3251) |
|
1 a remete öve (#12415) |
* |
1 a sas halotti maszkja (#15941) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1
az elektromosság vassisakja (#27176) |
* |
1 az óriás fekete csizmája (#8772) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
2 ében
láncing (#134) |
* |
1 ezüst pszi váll-lap (#289) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gladiátor malachitgyûrûje (#6177) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
|
1 a káosz elsõ fülbevalója (#21069) |
|
1 a káosz harmadik nyaklánca (#21894) |
* |
1 a lich malachitgyûrûje (#12027)
|
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1305 arany (#1) |
* |
1 aranyozott fülbevaló
(#1258) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az enyészet karikaszimbóluma (#23261)
|
* |
1 az erõ kõamulettje (#1646) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
32 drágakõ (#2) |
|
5 hamis arany (#809) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 Örökkévalóság
Smaragdja (#433) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 zsugorító
gyûrû (#200) |
Felszerelés |
|
1 bíborszínû medál (#512) |
|
1 energiagyûjtõ (#202) |
|
1 fekete dukát
(#218) |
|
2 furulya (#167) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
3 Urgod kémszeme (#533) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) |
* |
1 a légzés harci nyílpuskája
(#27838) |
|
1 a sav görbekardja (#26966) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
6 ében
nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 Trollagyar (#214)
|
|
1 tüskés tõr (#583) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
13 csótányláb (#25) |
|
6 elfu moha (#33) |
|
14 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
11 gyilkos boróka
(#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
10 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
11 liánvirág (#24) |
|
13 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
3 mézfû (#29) |
|
13 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34) |
|
7 sárkányvirág (#32) |
|
8 sötét mák (#23) |
|
11 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
8 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 asztrálesszencia (#154) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny
(#15) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
3 ekinda haj (#147) |
|
3 elektronit (#141)
|
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
9 pirgamit (#152) |
|
6 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elfek
utazóköpenye #10586 (8), a sas köpenye #15985 (4), ezüst fejpánt #1107
(3).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 231 arany (#1), 4 sötét mák (#23),
1 rémcserje (#34), 1 tüskés tõr (#583), 1 maszk (#1090), 1 duzzadt
xenópete (#479), 1 bíborszínû medál (#512), 5 hamis arany (#809).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk,
Ezúton szeretnénk
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy
kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep
között (dec. 24-jan. 1.) nem lesz telefonos ügyfélszolgálatunk. Csak napi
1 UL letöltés lesz 11 és 12 óra között a következõ napokon: dec. 24, 27,
28. és 31, a többi napon nem dolgozunk. Ezeken a napokon csak az osok
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KINCSKERESÉS ITALA (64. TÁRGY) A kincskeresés itala létfontosságú folyadék
kalandozók számára! A H 64 paranccsal hörpintheted be, 3 TVP árán, és ekkor
a köröd folyamán nagyobb eséllyel fogsz kincset találni, és nagyobb mennyiségben!
Hogy ez pontosan mit jelent, próbáld ki magad, mindenesetre nem árt, ha
tudod, hogy több ital hatása nem adódik össze.
MANASZIRÉN (564. LÉNY) Roppant érdekes lény a manaszirén: mindig bujkál
a galetkik elõl, szinte soha nem találkozhat vele az, aki nem szándékosan
kutat egy példány után. A manaszirének különös, csábító énekükkel bûvölik
el a galetkiket, majd rövid idõ múlva szabadon engedik. Hogy ez idõ alatt
mit tesznek velük, azt senki nem tudja, mert az áldozatok semmire nem emlékeznek
ezen idõszakból. A manaszirén haja különleges mágikus hatalommal bír, melyet
azonban csak a leghatalmasabb mágusok tudnak megfelelõ módon kihasználni.
SZIVÁRVÁNYKRISTÁLY (164. TÁRGY) Ez a csodálatos kristály a szivárvány
minden színében tündököl, ha a milgandok fénye rávetül. Ékszerként hordhatod
(KF 164 parancs), de csakis akkor, ha tagja vagy a Bárdok Klánjának!
LANT (166. TÁRGY) Egy csodaszép, csontból faragott zeneszerszám, sokak
szerint az azóta a csatornákba kényszerült elfek munkája. Ha megfelelõen
képzett vagy, a lant húrjait pengetve csodaszép zenét tudsz elõvarázsolni.
Mint tudvalevõ, minél több TVP-ért zenélsz, annál nagyobb a valószínûsége,
hogy zenédnek valamilyen pozitív mágikus hatása is lesz. 50 TVP-nél 100%,
40 TVP-nél 80% stb. Ha lanttal zenélsz, a mágikus dallamnak köszönhetõen
már 40 TVP-nél eléred a 100%-ot, 30-nál a 80-at stb. A lant használatához
a Z 166 (TVP) parancsot add ki.
TÜSKÉS TÕR (583. TÁRGY) Nahát! Ki látott még ilyet? Egy tõr, aminek a
markolatából hegyes tüskék, vagy inkább fogak állnak ki. Ki akarhat ilyen
eszközzel harcolni? Vajon milyen elvetemült, önsanyargató torzszülött használhatta
ezt? Vagy tán nem a hegy gyomrából való a tárgy? No, majd a remete megmondja,
mi a csuda ez! (Ehhez add ki a BE 20 3 583 parancsot!)
BÍBORSZÍNÛ MEDÁL (512. TÁRGY) Érdekes, mi több, felettébb érdekes anyagból
van ez a medál. Áttetszõ, mélybíbor színû, rugalmas, de mégis kemény. Nem
is érted, hogy került ez a csodás dolog holmi közönséges bronzszemcsékbõl
készített lánc végére. Egyértelmû, hogy megtartod, mindenképp szükséged
van erre a csodára. De valami különös érzésed van, mintha több rejlene
benne, mint pusztán a szépsége. Talán valami õsi mágia? Még a felszíni
idõkbõl? Legjobb lesz elvinni a remetéhez! (Ehhez add ki a BE 20 3 512
parancsot!)
HAMIS ARANY (809. TÁRGY) A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár
képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük
is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak
nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat
keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik
átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést
egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett,
szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról
jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.