Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. okt. 4. 5h:04' EZ A 1090. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD 1091. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 8 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 480 0 0 | elmormolod a 480. varázslatot |
* 5. KP: ef 5 504 0 | energia fejlesztése 5 |
mak 1 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 15 0 0 | TVP spórolása: 15 pontért |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ero 80 | minieseményben max. szörnyerősség 80 |
ftv 280 10028 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot 28. szinttől |
ftv 280 10030 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot 30. szinttől |
ftv 37 10024 | felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot 24. szinttől |
ftv 37 10026 | felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot 26. szinttől |
v 15 29 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 29 2946 2 | átadod a 29. tárgyat a 2946. kalandozónak (2 darabot) |
a 518 2946 1 | átadod az 518. tárgyat a 2946. kalandozónak (1 darabot) |
a 368 2946 1 | átadod a 368. tárgyat a 2946. kalandozónak (1 darabot) |
hu 182 1556 195 | hulladék: 182 1556 195 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az orgyilkos fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 83 40 | eladod a 83. tárgyat 40 |
ve 140 1 | megveszed a 140. tárgyat 1 |
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,57] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy kardfogú fülemüle repül el búvóhelyed felett. {támadása: 21.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,57] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 172 életpontot sebeztél. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
le 639 837 107 | leveszed/lerakod a 639. tárgyat a 837. tárgyat a 107. tárgyat |
le 519 1697 | leveszed/lerakod az 519. tárgyat az 1697. tárgyat |
bb 639 837 107 | beraksz a bankba a 639. tárgyat (837 darabot) |
bb 519 1697 13 | beraksz a bankba az 519. tárgyat (1697 darabot) |
bb 17 553 323 | beraksz a bankba a 17. tárgyat (553 darabot) |
bb 363 108 554 | beraksz a bankba a 363. tárgyat (108 darabot) |
bb 249 1263 1125 | beraksz a bankba a 249. tárgyat (1263 darabot) |
bb 1725 347 305 | beraksz a bankba az 1725. tárgyat (347 darabot) |
bb 2 135 236 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (135 darabot) |
bb 112 128 331 | beraksz a bankba a 112. tárgyat (128 darabot) |
im | imádkozol |
kb 639 837 107 | kiveszel a bankból a 639. tárgyat (837 darabot) |
kb 519 13 17 | kiveszel a bankból az 519. tárgyat (13 darabot) |
kb 553 363 674 | kiveszel a bankból az 553. tárgyat (363 darabot) |
kb 108 554 249 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (554 darabot) |
kb 1125 1725 347 | kiveszel a bankból az 1125. tárgyat (1725 darabot) |
kb 305 2 135 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot) |
kb 128 112 568 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (112 darabot) |
kf 639 1 | kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 837 2 | kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe |
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
kf 674 | kézbeveszed/felveszed a 674. tárgyat |
kf 553 554 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel súrolod az ekharion testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az ekharion bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 40 aranyat. 6 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mestervarázsló testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a mestervarázsló fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elit gárdista testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd az elit gárdista testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az elit gárdista bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, az elit gárdista újra meg újra lecsap. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 5 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál jéghideg testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a fagyelementál testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a fagyelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A fagyelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 43 életpontot vesztettél. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 38 aranyat. 6 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd a fagyelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a fagyelementál egyik csápját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével felnyitod az óriásféreg testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az óriásféreg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 6 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain jobb vállát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-15 életpont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a halálosztó kain bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 kőszemet. 4 602 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion ragyás testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 33 aranyat. 6 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mestervarázsló jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a mestervarázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 181 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elit gárdista fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod az elit gárdista jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az elit gárdista jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az elit gárdista testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel megütöd az elit gárdista páncélozott testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az elit gárdista testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, az elit gárdista újra meg újra lecsap. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a kronokukac jobb oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kronokukac testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Fókuszpengével néhányszor megcsapod a kronokukac farkát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a kronokukac farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 5 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kronokukac fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 5 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az óriásféreg testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével felnyitod az óriásféreg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével épp hogy eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 6 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain bal karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-10 életpont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a halálosztó kain farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 kőszemet. 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a quwarg nagymester jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 161 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 42 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 5 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mestervarázsló testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a mestervarázsló bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 5 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod. |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
Erő: | 31 (44) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 49 (51) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (30) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 491/300 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (43) | Varázspont: | 656/125 | Pénz: | 763 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 66/33 | Pszi pont: | 151/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/42 (+94%) | szúrófegyverek: | 21/3 (+2%) | vágófegyverek: | 24/59 (+13%) |
lőfegyverek: | 24/51 (+18%) | dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
74,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/33 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 23/43 (+6%) | 3. mászás: | 5/74 |
4. csapdakészítés: | 26/22 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 30/64 |
7. titkosírás: | 7/32 | 8. felderítés: | 7/95 | 9. szörnyidomítás: | 9/82 |
10. teológia: | 44/75 (+75%) | 11. taumaturgia: | 35/95 (+62%) | 12. harcművészetek: | 7/58 |
13. zene: | 3/64 | 14. szörnyismeret: | 23/36 (+22%) | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 5/30 | 17. vadászat: | 11/56 | 18. bányászat: | 10/19 |
19. testépítés: | 27/31 (+80%) | 20. főzés: | 7/89 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | sorvasztás (#102) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
méregmágia (#480) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | méregfelhő (#37) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
lángcsóva (#31) | >> | 11. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | 30. szintű lényekre | méregfelhő (#37) | >> | 26. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
Megölt szörnyek: 392. Szerzett pont: 56966. Beállított erő: 80 Összpont: 72256 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, h 1100, h 745, h 211, tps 15. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3496 TU szükséges.) |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | Ek'Hor pajzsa (#1556) | 10 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
10 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
6 | lajhár csont (#236) | 1 | manakristály (#500) | 6 | obszidián függő (#195) | |||
40 | ragasztó (#83) | 1 | Rughar gyűrűje (#518) | 8 | spiritusz (#170) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | tünde nyíl (#554) | 1 | tünde tegez (#1263) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
763 | arany (#50) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 3 | csontpálca (#329) | |||
1 | dalb.kristálycsizma (#674) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 4 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fenőkő (#1618) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
2 | gyakorlómedál (#2729) | 2 | kőszem (#304) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 4 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 29 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű nyíl (#176) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|