104. forduló, 106. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 7. 20h:03'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

PEAKY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,51] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 16000 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+223 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 1453. hetének nyerőszámai: 24, 15, 27. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 28 arany nyereményt kapsz. 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 5. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 218.]

kf 1529 kézbeveszed/felveszed az 1529. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 192.]

szm 85 megölöd a 85. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a gyilkos sallank: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a gyilkos sallank izmos hátát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 192.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vaspántot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vadászkést. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 172.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A ryuku futárbérenc nem tudott meglepni.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb karját. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy nómenklatúra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy burástya királynő, és hozzáláthatsz a munkához!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a burástya királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a burástya királynő nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a burástya királynő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Eredményes volt a munkád. Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 24 arany. [12 pontot használtál fel, van még 160.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[86,50] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő lajhárlord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord bal vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a lajhárlord bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [87,50] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. (ld. enc.) Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [88,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az uzbány testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 116.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy harci mágus kóborol!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-8 támadás). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mágus girhes testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mágus girhes testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a harci mágus testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a harci mágus jobb vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a harci mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült a harci mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy orgoró!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró ollóját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró bal lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd az orgoró nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+44 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy vark. nekromanta, és hozzáláthatsz a munkához!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta jobb karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+42 életerő.) Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Se kincs, se kriptabejárat. [72 pontot használtál fel, van még 44.]

m 2 mozogsz keletre
[89,49] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 34.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy nómenklatúra, megtámadod!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra bal oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nómenklatúra bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a nómenklatúra fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+28 életerő.) Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy nómenklatúra!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra jobb oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a nómenklatúra testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy varkaudar behemót, és hozzáláthatsz a munkához!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 41 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez az ellenfél most túl erős neked. Inkább a menekülés mellett döntesz, és gyorsan eltűnsz a színről. [42 pontot használtál fel, van még -8.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -8.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -8.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -8.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -8.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -13.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -13 pontod maradt, ebből a következő körre -13 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY)
Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 25 (40) Szint: 19 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 20 (33) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 (29) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 27/147 év
Egészség: 15 (26) Életpont: 415/117 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (35) Varázspont: 416/2 Pénz: 92 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 25/3 Pszi pont: 118/0 EFejl: 30
Eddig összesen 788 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 429 TP-t kaptál. Jelenleg 407 202 TP-d van. A következő szinthez még 42 798 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Poomr Ko, élőholt quwarg. A 103. fordulódban 191 arany került a bankszámládra. 192 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/41 (+9%) szúrófegyverek: 17/69 (+4%) vágófegyverek: 14/37 (+39%)
lőfegyverek: 14/83 (+12%) dobófegyverek: 15/90 (+33%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 543 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/22 2. nyomkövetés: 15/41 3. mászás: 4/20 (+7%)
4. csapdakészítés: 24/10 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/93 6. gyógyítás: 25/94 (+111%)
7. titkosírás: 2/38 8. felderítés: 3/16 9. szörnyidomítás: 6/61
10. teológia: 9/69 (+23%) 11. taumaturgia: 11/85 (+2%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 21/10 14. zene: 6/50 15. szörnyismeret: 7/40
16. pszi: 15/25 (+18%) 17. zárnyitás: 2/45 18. vadászat: 2/13
19. bányászat: 12/95

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
púpos burástya (#92) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 193. Szerzett pont: 28516. Beállított erő: 0 Összpont: 28516

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2603 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
6 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 21 csepp tinta (#101), fér még: 19]
2 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 52]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 64]
1 vizestömlő (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
5 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 87]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
46 kaja (#2) 2 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
12 titanitdukát (#1480) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
38 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
9 argumérc (#2632) 3 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 7 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
5 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135) 30 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44) 7 kőszem (#304)
3 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655) 29 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382)
2 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
14 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 15 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 83.66 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 7 kerek kő (#19) 3 spiritusz (#170)
6 ubuk dobónyíl (#138) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
1 dorony tüdő (#212) 8 gyenge méreg (#26) 1 kőszem (#304)
2 lajhár csont (#236) 2 madártoll (#112) 6 sallank karom (#128)
1 uzbány csőr (#169) 1 vas dobónyíl (#189) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88 89 90
48
49
50
51
52
(85,51) gyilkos sallank (#85), ryuku futárbérenc (#765), nómenklatúra (#158), burástya királynő (#759)
(86,50) phua-kúp (#372), lajhárlord (#757)
(87,50) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálmadár (#351)
(88,49) uzbányok (#102), mély kút (#93), 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mérges nyukmár (#95), harci mágus (#265), orgoró (#170), vark. nekromanta (#173)
(89,49) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent liget (#439), sóhajtó dorony (#112), nómenklatúra (#158), varkaudar behemót (#189)

Üzenet küldése a karakternek