Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. okt. 1. 2h:45' EZ A 1089. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 1090. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 7 |
* 1. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 480 0 0 | elmormolod a 480. varázslatot |
* 5. KP: ef 5 504 0 | energia fejlesztése 5 |
mak 1 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 15 0 0 | TVP spórolása: 15 pontért |
bb 568 199 453 | beraksz a bankba az 568. tárgyat (199 darabot) |
bb 1540 34 1865 | beraksz a bankba az 1540. tárgyat (34 darabot) |
bb 1167 110 152 | beraksz a bankba az 1167. tárgyat (110 darabot) |
ero 60 | minieseményben max. szörnyerősség 60 |
ftv 37 10023 | felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot 23. szinttől |
ftv 37 10024 | felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot 24. szinttől |
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 5 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Whurphöl testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Whurphöl jeges testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a Whurphöl testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Whurphöl mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 jégpasztilla (ld. enc.). 5 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 33 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 4 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg farkát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 162 életpontot sebeztél. Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 6 207 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-163 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elpusztult 3 poszogó möszéd! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ek'Hor jobb oldalát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. 66 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ek'Hor ragyás testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az Ek'Hor testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az Ek'Hor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Ek'Hor pajzsa. 7 595 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos tetű testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,57] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy kardfogú fülemüle volt a rémület okozója. {támadása: 21.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [72,58] Épületek tűnnek fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1300 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 1556 1 | eladod az 1556. tárgyat 1 |
ea 170 160 | eladod a 170. tárgyat 160 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nagyobb monolitot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+15.} Itt csata lesz.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Quirov bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Quirov testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a Quirov testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 65 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 698 2 | bemész a 698. épületbe |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [74,57] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy edzőcentrumot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). A sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! A fegyver hátránya, hogy 2-vel csökken a szerencséd, viszont további előnyként ad +15 max. ÉP-t. |
KUTATÁS LENCSÉJE (2838. TÁRGY) Ezt a díszes okulárét állítólag maga Kreátor, az ősi idők egyik legnagyobb technomantája (nem összekeverendő a hasonló névre keresztelt fürkésszel) készítette. Ennek segítségével volt képes megtalálni olyan elrejtett ősi ereklyéket, amik segítették kísérleteiben, feltalálásaiban. A lencse készítési módja aztán napvilágra került, és sokan próbálták Kreátor sikerét leutánozni, így sok lencse készült az ősi időkben. Persze ezek nagy része azóta elveszett, de te a birtokába kerültél egynek. Kíváncsi vagy, hogy vajon milyen elveszett ereklye megtalálásához segít majd! (Játéktechnikai információ: Ha nálad van, akkor a csatamezőkön 1% eséllyel találsz elveszett szilánkot.) |
JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY) Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni. |
Erő: | 31 (43) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 24 (30) | Támadás: | 49 (51) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (29) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 489/486 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (42) | Varázspont: | 648/419 | Pénz: | 816 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 66/33 | Pszi pont: | 151/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/48 | szúrófegyverek: | 21/1 (+16%) | vágófegyverek: | 24/46 (+1%) |
lőfegyverek: | 24/33 (+7%) | dobófegyverek: | 14/36 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
74,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/21 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 23/37 (+12%) | 3. mászás: | 5/74 |
4. csapdakészítés: | 26/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 30/64 |
7. titkosírás: | 7/32 | 8. felderítés: | 7/95 | 9. szörnyidomítás: | 9/82 |
10. teológia: | 44/0 (+25%) | 11. taumaturgia: | 35/33 (+35%) | 12. harcművészetek: | 7/58 |
13. zene: | 3/64 | 14. szörnyismeret: | 23/14 (+22%) | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 5/30 | 17. vadászat: | 11/56 | 18. bányászat: | 10/19 (+20%) |
19. testépítés: | 26/51 (+27%) | 20. főzés: | 7/89 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | sorvasztás (#102) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
méregmágia (#480) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | méregfelhő (#37) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
lángcsóva (#31) | >> | 11. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | 28. szintű lényekre | ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | méregfelhő (#37) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
Megölt szörnyek: 372. Szerzett pont: 53366. Beállított erő: 60 Összpont: 68656 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, h 1100, h 745, h 211, tps 15. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3625 TU szükséges.) |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | ásó (#34) | 1 | berzerker rablánc (#1865) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 2 | jégszív (#282) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 3 | kőszem (#304) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | mágusköpeny (#453) | 1 | manakristály (#500) | 10 | megsemmisítő (#1540) | |||
5 | rákfatty váladék (#333) | 1 | raptor karom (#281) | 5 | rézgolyó (#343) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
160 | spiritusz (#170) | 4 | trikornis szarv (#198) | 1 | vapár ág (#110) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 6 | vasérc (#152) | |||
1 | biami kvazárlándzsa (#568) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
816 | arany (#50) | 1 | gyakorlómedál (#2729) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | jégpasztilla (#1566) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 3 | tünde nyíl (#554) | 1 | víz (#27) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|