| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. okt. 11. 9h:09' EZ A 150. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 151. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
| * 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
| kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
| kut 12 | kutatsz 12 pontért |
| v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 97 | 98 | 99 | |
| 113 | |
|
|
| 114 | |
|
|
| 115 | |
|
|
[96,106] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus jobb vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vtn 36 | varázslat tanulás: a 36. varázslatot |
| vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
| m 8 | mozogsz északra |
| tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| d 1113 8 12 | eldobod az 1113. tárgyat (8 darabot) 12 |
| h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
| h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
| h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
| h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
| h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
| h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
| m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [99,114] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ez Valik erdeje.
(Továbbmész...) [100,115] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,117] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy khór darázs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [103,118] Még mindig az erdőben vagy.
| m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mély Grum jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mély Grum zömök testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a Mély Grum bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Mély Grum nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mély Grum bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A Mély Grum újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Mély Grum most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vasalt bunkó és 1 vassisak. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis varkaudar behemót trófeát, és kinyersz egy alkalmas Mély Grum trófeát. 1386 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [105,117] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy agyfröccsentő formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
| v 21 8 | elmormolod a 21. varázslatot |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
| VÉDELEM A SAV ELLEN (36. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Elmormolva ezt a szürkés színben vibráló pajzsot, részleges (erősebb támadásoknál) vagy teljes immunitást kapsz a mágikus savtámadások és a savas köpetek ellen. Ezenkívül, ha sebződsz is a savtól, a varázslat időtartama alatt semmiképp sem marhatja szét a sav tárgyaidat. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy fekete gyöngy. |
| ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
| RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
| MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL) Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
| KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
| Erő: | 19 (23) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 27 (31) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
| Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 266/225 | Jellem: | jó (185) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 225/1 | Pénz: | 608 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 16/6 | Pszi pont: | 53/16 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 19/97 (+8%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 9/65 (+16%) |
| lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 18/14 (+21%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 105,117 mezőn táborozol |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/29 | 2. nyomkövetés: | 16/37 (+13%) | 3. mászás: | 12/8 |
| 4. csapdakészítés: | 9/71 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/79 | 6. gyógyítás: | 24/93 |
| 7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 5/13 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
| 10. teológia: | 12/54 (+17%) | 11. taumaturgia: | 11/82 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 (+11%) |
| 13. versengés: | 7/79 (+18%) | 14. harcművészetek: | 20/3 | 15. zene: | 2/25 (+11%) |
| 16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 8/78 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
| 19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 11/68 | 21. főzés: | 7/94 (+14%) |
| 22. csapatmunka: | 2/21 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 9 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 4 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
| surranó kígyó (#30) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Ninett Mada (#4647), trikornis (#104) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
| erőpajzs I (#12) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | mosolygó rettenet (#97) | vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | |
| tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| a Mester hívása (143) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyalog-galopp (169) |
| legjobb védekezés (186) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| tolvajfelismerés (243) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1152 TU szükséges.) |
| Összsúly: 102.51 kg | Megterheltség: 102% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 249 | arany (#50) | 7 | kaja (#2) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 1 | spiritusz (#170) | 1 | ugh méreg (#166) | 8 | varkaudar csont (#1113) | |||
| 1 | vas dobónyíl (#189) | 14 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranylánc (#191) | 1 | darázsszárny (#652) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | huhogó bibe (#332) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
| 1 | vassisak (#160) | |||||||
| 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
| 113 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 114 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|