TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. okt. 6. 14h:48'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
|
PSZI PONTY KALANDJAI
58 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vasvért (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 vasvért (eladási ár: 111 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 kavadu iszák (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 35 arany) ellenértékét.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy kopasz, piros szemű gnóm nővel. Bőre sárga. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított garokk. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bad Cickány. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 tankány karom (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 vashegyű lándzsát, 1 vashegyű lándzsát, 1 troll csontot, 1 troll csontot.
A 30. napon összeakadsz Nikitával. Elenios követője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 43. napon találkozol egy copfos aranyhajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy Yurk, a profi trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Honey-Queen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kasztrop.kitágulás. (ld. enc.) Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 lajhár csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+84 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tüskés harci gromak nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 267.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]
* 2. KP: |
használod a 73. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]
* 3. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]
* 4. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 247.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[86,50] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [85,51] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Továbbmész...) [84,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sullár jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a sullár jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 56 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a smaragdgólem testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 97 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 35 életpontot. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [66 pontot használtál fel, van még 181.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[83,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sebesült sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,54] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt.
(Továbbmész...) [81,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 145.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 142.]
m 5 4 4 |
mozogsz délnyugatra, délre, délre |
[80,56] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [80,57] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Továbbmész...) [80,58] A sík vidéket bozótos váltja fel.
[50 pontot használtál fel, van még 92.]
[80,59] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 80.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Két szomszéd lakik egymás mellett.
Mindent látnak, csak egymást nem láthatják.
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 60.]
ef 12 |
energia fejlesztése 12 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] A befejezéshez még 391 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 149 |
keresed a 149. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szőrös bozsót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 274 262 |
leírod a 4528. kalandozónak a 274. szörnyet a 262. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrjáratozó katona. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 275 263 |
leírod a 4528. kalandozónak a 275. szörnyet a 263. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 325 387 |
leírod a 4528. kalandozónak a 325. szörnyet a 387. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ovgun. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix piramist. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 642 398 |
leírod a 4528. kalandozónak a 642. szörnyet a 398. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hópárduc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) városépítkezést. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 644 417 |
leírod a 4528. kalandozónak a 644. szörnyet a 417. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 649 436 |
leírod a 4528. kalandozónak a 649. szörnyet a 436. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégzabáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) réz masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 651 502 |
leírod a 4528. kalandozónak a 651. szörnyet az 502. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy animált hókutya. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 4528 778 527 |
leírod a 4528. kalandozónak a 778. szörnyet az 527. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku csapásvezető. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 1896 7000 1204 |
leírod az 1896. kalandozónak a 7000. szörnyet az 1204. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Métely. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 1115 24 10 |
leírod az 1115. kalandozónak a 24. szörnyet a 10. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 1115 29 52 |
leírod az 1115. kalandozónak a 29. szörnyet az 52. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) patakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
in 1115 32 53 |
leírod az 1115. kalandozónak a 32. szörnyet az 53. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tavacskát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
energia fejlesztése 3 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 30, 5.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KASZTROPLANÁRIS KITÁGULÁS (197. TUDATI KÉPESSÉG)
A kasztroplanáris tér kitágulása során újabb érdekes felfedezéssel lettél gazdagabb: bár a közös tudatnak vannak korlátai (igaz, ezek kitartó gyakorlással és fejlesztéssel kitolhatók), léteznek még magasabb szintű összefonódások is! Az ilyen "tudati szövetségek" olyan, elképzeléseikben hasonló közös tudatokból állnak, melyek készek megosztani belső energiájukat más tudatokkal. Egy ilyen összefonódás legfőbb előnye, hogy felhasználhatod a kasztroplanáris teret olyan dolgokra, melyekre eddig csak tudattársaid esetén voltál képes (az A és IN parancsokat ugyanúgy használhatod a szövetséges KT-k tagjaira, mint tudattársaid esetén, és TU-t is tudsz nekik átadni, emellett kiadhatsz rájuk EK parancsot is).
Egy szövetségbe való belépést csak a KT vezetője kérheti, a FELV <szövetség> parancs kiadásával (a szövetségek számai 9301-től 9399-ig terjednek). Amennyiben MINDEN, a szövetségbe tartozó KT vezetője előtte kiadta a FELV <te KT-d sorszáma> parancsot, úgy KT-tok máris tagja a szövetségnek, ellenkező esetben viszont úgy látszik, további egyeztetésre van szükség. Amennyiben egy új szövetséget szeretnél alapítani, úgy a FELV parancs paraméterének olyan számot adjál meg, amelyhez még nem tartozik szövetség (ekkor a parancs automatikusan sikeres lesz). A szövetség további megkötéseit és lehetőségeit a résztvevő közös tudatoknak kell megbeszélniük.
Egy újabb FELV parancs hatására a KT automatikusan kilép abból a szövetségből, melynek éppen tagja.
A kasztroplanáris tér felfedezése még egy jelentős előnnyel jár: mostantól képes vagy a tudatpajzsot komolyabb tudati koncentrálás nélkül, meditációval felhelyezni. Ha az EK 3 1 parancsot használod, akkor tudatpont helyett 10 TVP-t használsz fel. Nem helyezhetsz el ezzel a módszerrel tudatpajzsot KT társadon. |
KARAKTERLAP
Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.
Erő: |
16 (23) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
129 cm |
IQ: |
25 (32) |
Támadás: |
26 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
40 kg |
Ügyesség: |
16 (22) |
Védekezés: |
50 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
3/3 év |
Egészség: |
16 (23) |
Életpont: |
282/106 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
21 (33) |
Varázspont: |
368/55 |
Pénz: |
6009 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
21/9 |
Pszi pont: |
140/98 |
|
|
EFejl: |
6 |
Eddig összesen 403 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3147 TP-t kaptál. Jelenleg 134653 TP-d van. A következő szinthez még 45347 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar bajnok,
dehidrátor,
quwarg harcos. A 101. fordulódban 1226 arany került a bankszámládra. 1262 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
19 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
8 |
dobófegyverek: |
2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
12 |
2. nyomkövetés: |
15 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
5 |
5. csapdakészítés: |
7 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
26 (+1) |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
6 |
10. teológia: |
6 |
11. taumaturgia: |
24 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
6 |
14. szörnyismeret: |
14 |
15. pszi: |
16 |
16. zárnyitás: |
1 |
17. vadászat: |
4 |
18. főzés: |
2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
2. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 71.52 kg |
Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(80,56) mély kút (#93), Raia oltár
(80,57) süvítő rája (#113), Raia oltár
(80,59) Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372)
(81,55) süvítő rája (#113), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(82,54) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(83,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sóhajtó dorony (#112)
(84,52) sullárok (#101), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smaragdgólem (#417), tetemember (#123)
(85,51) vérszomjas csüldő (#114), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, 21. jellempróba
(86,50) phua-kúp (#372)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.
* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.