Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 23. 12h:17' EZ A 548. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD 549. játékheted kezdete: jún. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. TF tal. tesztcsata (-30 zseton) E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
flh 5 249 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 249. tárggyal |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
t 91 | támadod a 91. szörnyet |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 35 5 | t. energia kisütése: 35 5 |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
be 698 6 | bemész a 698. épületbe |
be 698 6 | bemész a 698. épületbe |
kb 108 44 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (44 darabot) |
flh 6 108 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 108. tárggyal |
flh 4 249 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 249. tárggyal |
m 3 1 4 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,80] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvágod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [90,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
m 2 8 1 | mozogsz keletre, északra, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a sörényes ubuk bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk bal első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [91,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Mandibulakaszával megvágod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [92,79] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a piromenyét fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a piromenyét farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
bb 127 2 56 | beraksz a bankba a 127. tárgyat (2 darabot) |
kb 123 | kiveszel a bankból a 123. tárgyat |
ff 123 182 | felt. fegyverváltás: 123 182 |
ffk 90 50 | felt.fv.kozkázata: 90 50 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [94,77] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,76] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Penelopé Morphilia előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a garokk fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk varacskos hátát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az uzbány nyakát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
GYÖNGYSOR (192. TÁRGY) Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY) Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY) Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
Erő: | 18 (22) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 97/97 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 230/146 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 610/42 | Pénz: | 349 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 35/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/2 | szúrófegyverek: | 21/57 (+7%) | vágófegyverek: | 7/14 (+24%) |
ütőfegyverek: | 6/12 (+12%) | lőfegyverek: | 20/21 (+20%) | dobófegyverek: | 6/77 (+290%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 .); bumeráng (#249) (5 .); nyílvessző (#108) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/49 | 2. nyomkövetés: | 33/99 (+40%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 6/53 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/54 | 6. gyógyítás: | 30/41 (+2%) |
7. titkosírás: | 4/82 | 8. felderítés: | 2/18 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 4/46 (+13%) | 11. taumaturgia: | 30/10 (+91%) | 12. versengés: | 8/39 |
13. harcművészetek: | 6/40 | 14. szörnyismeret: | 7/58 (+18%) | 15. vadászat: | 9/55 |
16. bányászat: | 1/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
móleon (#68) (csak egyszer), purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
190 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 10 | kaja (#2) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulakasza (#127) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
25 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | 1 | tankány karom (#237) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 3 | uzbány csőr (#169) |