| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. okt. 10. 15h:08' EZ A 150. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD 151. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
| * 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| t 154 1 | támadod a 154. szörnyet |
| kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
| ftv 61 154 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 154. szörnyet |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| flh 12 188 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 188. tárggyal |
| fse 9 | felt. segítség 9 pontért |
| ftv 34 109 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 109. szörnyet |
| ftv 31 111 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 111. szörnyet |
| fkt 19 4 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (4 darabot) |
| ba 104 | nem támadod a 104. szörnyet |
| bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
| ftv 33 158 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet |
| ftv 33 97 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 97. szörnyet |
| fkt 43 3 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (3 darabot) |
| vi 7 | viselkedésed: 7 |
| m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [98,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag " Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [97,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ez Valik erdeje. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density sivatag " Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű támad rád.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 5 7 | mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [96,114] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [95,113] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Mandibulakaszával felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
| m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [97,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Továbbmész...) [98,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
| ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
| DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
| Erő: | 19 (23) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 27 (31) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
| Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 266/260 | Jellem: | jó (181) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 225/50 | Pénz: | 857 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 16/4 | Pszi pont: | 53/8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 19/89 (+8%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 9/49 (+34%) |
| lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 17/93 (+36%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 98,114 mezőn táborozol |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/29 | 2. nyomkövetés: | 16/24 | 3. mászás: | 12/8 (+13%) |
| 4. csapdakészítés: | 9/63 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/79 | 6. gyógyítás: | 24/93 |
| 7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 4/95 (+22%) | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
| 10. teológia: | 12/37 (+30%) | 11. taumaturgia: | 11/67 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 1/31 |
| 13. versengés: | 7/61 | 14. harcművészetek: | 20/3 | 15. zene: | 2/14 (+11%) |
| 16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 8/69 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
| 19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 11/68 (+11%) | 21. főzés: | 7/80 (+14%) |
| 22. csapatmunka: | 2/21 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 9 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 4 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
| surranó kígyó (#30) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Ninett Mada (#4647), trikornis (#104) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | mosolygó rettenet (#97) | vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | |
| tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| a Mester hívása (143) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyalog-galopp (169) |
| legjobb védekezés (186) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| tolvajfelismerés (243) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1152 TU szükséges.) |
| Összsúly: 104.30 kg | Megterheltség: 104% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 12 | pirkit (#153) | |||
| 6 | vasérc (#152) | 11 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
| 8 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
| 11 | madártoll (#112) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | smirglilevél (#29) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
| 108 | |
|
|
|
|
|
|
| 109 | |
|
|
|
|
|
|
| 110 | |
|
|
|
|
|
|
| 111 | |
|
|
|
|
|
|
| 112 | |
|
|
|
|
|
|
| 113 | |
|
|
|
|
|
|
| 114 | |
|
|
|
|
|
|
| 115 | |
|
|
|
|
|
|