103. forduló, 105. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 10. 15h:08'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: okt. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,109] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 dözmöng szivet (310 arany).
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ftv 61 154 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 161 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

flh 12 188 felt. lőfegyver haszn. 12 a 188. tárggyal
Ok, FLH 12 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

fse 9 felt. segítség 9 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 34 109 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 109. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 31 111 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 111. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

fkt 19 4 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ba 104 nem támadod a 104. szörnyet
BA 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
EF 16 502 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 33 158 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 33 97 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 97. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

fkt 43 3 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

vi 7 viselkedésed: 7
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[99,110] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy móricserjét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.


(Továbbmész...) [98,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag " Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [97,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ez Valik erdeje. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density sivatag " Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Hohó, valamit találtál! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[41 pontot használtál fel, van még 190.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[97,113] Továbbra is síkságon vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density sivatag " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mély szakadékot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [96,114] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy ragyás burástya!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bronzkulcsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy drasmólyom. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [95,113] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Mandibulakaszával felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy díszes rézpajzs (ld. enc.), egy ubuk dobónyíl, 4 nyílvessző és egy kígyóbőr kesztyű. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy mély kút van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérg. vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött. [104 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[96,113] Továbbra is síkságon vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Északra fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy márványtornyot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag "
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.


(Továbbmész...) [97,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

[49 pontot használtál fel, van még 37.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 19 (23) Szint: 17 Merészség: 7/4 Magasság: 134 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 266/260 Jellem: jó (181) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 225/50 Pénz: 857 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 16/4 Pszi pont: 53/8
Eddig összesen 509 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 974 TP-t kaptál. Jelenleg 224 528 TP-d van. A következő szinthez még 35 472 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 63. fordulódban 21 arany került a bankszámládra. 33 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/89 (+8%) szúrófegyverek: 2/15 vágófegyverek: 9/49 (+34%)
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 17/93 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,114 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 16/24 3. mászás: 12/8 (+13%)
4. csapdakészítés: 9/63 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 24/93
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 4/95 (+22%) 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 12/37 (+30%) 11. taumaturgia: 11/67 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/31
13. versengés: 7/61 14. harcművészetek: 20/3 15. zene: 2/14 (+11%)
16. szörnyismeret: 3/20 17. pszi: 8/69 (+9%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 4/7 20. bányászat: 11/68 (+11%) 21. főzés: 7/80 (+14%)
22. csapatmunka: 2/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 4 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Ninett Mada (#4647), trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mosolygó rettenet (#97) vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1152 TU szükséges.)

Összsúly: 104.30 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 fáklya (#36) 12 pirkit (#153)
6 vasérc (#152) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzkulcs (#76) 1 díszes rézpajzs (#84)
8 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
11 madártoll (#112) 2 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 nyílvessző (#108)
1 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138) 5 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100
108
109
110
111
112
113
114
115
(95,113) Raia rúnaköve, 33. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262)
(96,113) márványtorony (#175), 39. jellempróba, Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)
(96,114) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), érclelőhely, drasmólyomok (#60), alpesi tehén (#91)
(97,112) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), 47. jellempróba
(97,113) Chara-din monolitja (#534)
(97,114) 28. jellempróba
(98,111) 23. jellempróba, oltár
(98,114) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár
(99,110) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534), oltár

Üzenet küldése a karakternek