103. forduló, 105. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 1. 9h:35'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,3] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 acélpengőkét (39 arany kikiáltási áron), 1 bronzhegyű lándzsát (24 arany kikiáltási áron), 2 darázsszárnyat (49 arany kikiáltási áron), 5 dözmöng szivet (389 arany kikiáltási áron), 3 fabontót (39 arany kikiáltási áron), 1 kis vaspajzsot (39 arany kikiáltási áron), 1 mandibulakaszát (24 arany kikiáltási áron), 1 mérg. ubuk dobónyilat (16 arany kikiáltási áron), 4 ramit követ (16 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 aranytűt (5 arany), 3 ezüsthegyű nyilat (30 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 acélpengőke (eladási ár: 59 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 hebrencs csapda (eladási ár: 59 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 20 sünmedve tüske (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 2 szuperkötél (eladási ár: 203 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 6 tigroszlán fogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

kf 194 kézbeveszed/felveszed a 194. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

dd 5 48 95 eldobod az 5. tárgyat a 48. tárgyat a 95. tárgyat
Elhajítasz 6 bunkót. Elhajítasz 1 antilopbőrt. Elhajítasz 1 bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

dd 44 15 eldobod a 44. tárgyat a 15. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. Elhajítasz 2 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

v 15 209 2 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új szuperkötél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 232.]

v 15 135 4 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új gyöngymangó. [-28 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 212.]

ef 1 energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 2626 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

m 7 7 4 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délre
[68,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,1] Belemész a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben. Teljesítettél egy isteni küldetést!


(Továbbmész...) [67,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[24 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[68,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a manifesztátor fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [68,4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [69,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 mozogsz délre
[69,6] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. (ld. enc.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [11 pontot használtál fel, van még 116.]

kt 207 1 elkészíted a 207. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 ovimon-bogyót. [1 pontot használtál fel, van még 115.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[69,7] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.
(Feltételes támadás:) Egy grákó denevér! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [69,8] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 sallank nyilat.

(Továbbmész...) [68,8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét bal hátsó lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 85.]

f 209 272 kísérletezel a 209. tárggyal a 272. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szuper dobóhálót. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

kt 273 elkészíted a 273. tárgyat
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. [20 pontot használtál fel, van még 55.]

f 273 kísérletezel a 273. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz szuper hálócsapdát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

v 15 207 4 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 112 keresed a 112. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sóhajtó doronyt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 20.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) A rajtad lévő árnykarkötő hatása csökken (a következő fordulóban már csak 2 pluszt ad).
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.

NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY)
Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs.

SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA)
A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 221/158 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 64/21 Pénz: 997 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 12/8 EFejl: 30
Eddig összesen 543 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2209 TP-t kaptál. Jelenleg 63978 TP-d van. A következő szinthez még 11022 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, Jerome, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/75 (+15%) vágófegyverek: 16/50 (+8%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 18/21 (+15%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); ubuk tüske (#131) (4 .); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); mérg. ubuk tüske (#137) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/65 (+28%) 2. nyomkövetés: 18/14 (+4%) 3. mászás: 4/75
4. csapdakészítés: 7/24 (+11%) 5. csapdaészlelés: 4/63 6. gyógyítás: 32/45
7. titkosírás: 2/80 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 1/49
10. teológia: 3/52 (+16%) 11. szerencsejáték: 1/21 12. versengés: 1/63
13. harcművészetek: 17/0 14. szörnyismeret: 8/2 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 14/90

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), móleon (#68), törpemammut (#115), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
Túlélő Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Sylvestris (#1905), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Tündér Lala (#2116), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

Összsúly: 66.74 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 6 bunkó (#5)
1 evaporőr háj (#105) 1 királygyík bőr (#44) 2 madártoll (#112)
2 ragasztó (#83) 2 sallank karom (#128) 6 tüske (#22)
2 vadász tatu bőr (#15) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 nyílvessző (#108) 1 ovimon-bogyó (#207)
2 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168) 1 szuper dobóháló (#273)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(67,2) nyuhaj karbinok (#110)
(68,2) nyuhaj karbin (#110)
(68,3) manifesztátor (#124)
(68,4) alpesi tehén (#91), Tharr rúnaköve
(68,8) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, piromenyétek (#99), proteinfecske (#139)
(69,5) vérszomjas csüldő (#114)
(69,6) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(69,7) grákó denevér (#25)
(69,8) sullárok (#101), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek