Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Illuzionisták
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Így, sok évvel a Világégés után, a mágia korában, mikor már lépten-nyomon bárki a legbölcsebb varázslók nyomdokaiba léphet, nem meglepő, hogy a nagyobb városok főterein az emberfia illuziókkal kenyerüket kereső kalandozókba botolhat. Ez a régen titkolt mesterség úgy néz ki újra divatba jöhet a ghallaiak köreiben.
Nézz szét a galériában!
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. augusztus 4., Tata
Hatalom Kártyái verseny - 2024. július 25., Phantom 2.
Hatalom Kártyái verseny - 2024. július 28., Phantom 2.

A lista folytatása...
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (17)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3219)
Jégmágus kt. alakulna (9372)
Legendás cél: 1000 lap (20)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (228)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8187)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Don Hernan Cortes 104. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:40'
EZ A 227. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
228. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1005
SZÁMLA : #7694
ZSETONOK : 329
Extra forduló: 12

DON HERNAN CORTES KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,42] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 umbatari karkötõt (80 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 33 kaja (eladási ár: 80 arany, ebbõl a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. A táborozás 3. napján találkozol Whai Linggal. Raia hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségbõl. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak elõre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlõvé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+65 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: viselkedésed: 3 4 30
Mostantól elõvigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 3. A szörnyeket és az ellentétes jellemû kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerõd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 7 13 1
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 harcmûvészetek.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 240.]


kf 278 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

h 1 1 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[95,42] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,42] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelõ, így jár mind ki hiszi õ nagymenõ. Tour-Mix. " Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [93,42] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Mandibulakaszával felnyitod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [38 pontot használtál fel, van még 202.]

vtn 78 varázslat tanulás: a 78. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láth. észlelése. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 167.]

tv 78 támadó/véd. varázslat a 78. varázslatot
A listába csak támadó/védekezõ varázslatok kerülhetnek (láth. észlelése nem az.) [0 pontot használtál fel, van még 167.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: idõcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 132.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, városi teleport (#96) 110 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

m 6 mozogsz nyugatra
[92,42] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (569. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 119.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelõs hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerõsként üdvözöl, majd hellyel kínál. Röviden mesélsz kalandjaidról. Röviden beszámolsz kudarcodról. A lény iszonyatosan dühös lesz, és csak hajszál híja, hogy nem büntet ott helyben halállal. Gyengén makogsz, hogy megpróbálsz jobban teljesíteni, mire a csuklyás gyorsan kivezet. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[92,43] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Õsi Hajnal Lovagjai,Igazság hõs harcosai, Õk gyõzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (575. épület.).

(Továbbmész...) [92,44] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Mallon. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyû: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mallon fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mallon bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A Mallon egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nodonrod kitûzõ (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 645 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevõ eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre õrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+71 életerõ.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Száradjon le az összes Elenios hívõ keze! -E.X.- " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nõjének dicsõítésére! -G. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölõ? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemû árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bõre. Tharr ministránsa. Egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût és egy obszidián karkötõt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Fürge Calver. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) [93,44] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [64 pontot használtál fel, van még 50.]

m 8 mozogsz északra
[93,43] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy Quirov. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a Quirov testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 ökölvívás). Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következõ épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemû, kecskeszakállas ember férfival. Fairlight eljövendõ papja. Egy bakkura csizmát, egy bundás kabátot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Kid Cloudkicker. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [8 pontot használtál fel, van még 42.]

be 581 bemész az 581. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erõtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hûvös fogad, valószínûleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett õrködõ kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elõ. - Miben állhatok rendelkezésére? Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 1131 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit? [5 pontot használtál fel, van még 37.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
(Csak 398 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1529 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sajnálom, hogy nem sikerült a feladatot még teljesítened - mondja. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 32.]

m 2 mozogsz keletre
[94,43] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 24.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ. - Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 24 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, monstrum vállvédõ (#1577) 360 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: ásó 5 ap /db, bronzpenge 12 ap /db, bumeráng 4 ap /db, csontkés 2 ap /db, csontszurony 2 ap /db, ubuk dobónyíl 5 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl 7 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db, tankány karom 10 ap /db, teknõcpajzs 15 ap /db, ubuk tüske 1 ap /db, vassisak 18 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 19.]

ea 126 eladod a 126. tárgyat
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, párducbõr (#1066) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: acélpengõke 3 ap /db, álompor 1 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, bronzkulcs 9 ap /db, cru formázó minta 25 ap /db, csuklyavirág 1 ap /db, dorony tüdõ 8 ap /db, fekete gyöngy 6 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gyenge méreg 1 ap cseppje, gyöngymangó 2 ap /db, huhogó bibe 8 ap /db, ilkin érc 3 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kötél 1 ap /db, kvazár 11 ap /db, lajhár csont 3 ap /db, lapkorong 2 ap /db, lapockacsont 4 ap /db, madártoll 1 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, nektoraf faggyú 3 ap /db, óndarab 2 ap /db, pirkit 2 ap /db, pular kristály 8 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, rézdarab 1 ap /db, rézkulcs 6 ap /db, sallank karom 2 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, súlyzó 9 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, szárnyas hernyó 2 ap /db, ugh méreg 2 ap cseppje, uzbány csõr 6 ap /db, varkaudar csont 4 ap /db, vasérc 2 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zöld üveg 3 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 14.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élõk sorából. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Találkozol Fénysugárral. Elenios eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy csontváz lord trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Egy vörösbegy repked körülötte. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 9.]


* 1. BP: viselkedésed: 1 10 90
Mostantól nagyon félõs vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elõl is elbújsz. Merészségi szinted ettõl kezdve 1. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerõd az eredeti érték 90 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 9.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 132 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 14, 2. Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az elõzõ; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következõkkel. (+1 max. életerõ.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következõ körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UMBATARI KARKÖTÕ (278. TÁRGY)
Az umbatari karkötõ nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejû tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötõ elkészítésekor egy süvítõ rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségébõl, és átadják a viselõjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötõt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel.

LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedõ kalandozókat észlelni. Bár nem látod õket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bõven elég ahhoz, hogy felismerd õket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak elõled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következõ forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül.

IDÕCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepõen egyszerûen megidézhetõ varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idõ folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsõbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt elõléptetés fõgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális fõgnómok (a kalandozóknak köszönhetõen ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idõ után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy fõgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint õ, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyûjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét fõgnómként valaha elérhetett volna.

NODONROD KITÛZÕ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi õrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentõl függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitûzõt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitûzõ láttán, potom pénzért elenged a városi õrség - persze minél tehetõsebbnek mutatkozol, annál többet fognak tõled legombolni.)

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedõ, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az õ posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tûzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltûnhessen a keletiek szeme elõl. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.



KARAKTERLAP
Don Hernan Cortes, egy szõke hajú, szürke szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Fairlight tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (44). Ez a 104. fordulód.

 Erõ:21 (24)  Szint:15  Merészség:1/4 Magasság:168 cm 
 IQ:28  Támadás:14  Agresszió:10 Testsúly:83 kg 
 Ügyesség:20 (23)  Védekezés:31  Menekülés:90 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:17  Életpont:250/119  Jellem: semleges (+15) Tul. pont:
 Szerencse:18 (20)  Varázspont:304/263  Pénz:132 arany Kép. pont:
 Tudatpont:7/4   Pszi pont:131/247      EFejl:
Eddig összesen 343 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2215 TP-t kaptál. Jelenleg 82558 TP-d van. A következõ szinthez még 37442 TP szükséges. Trófeáid: kérõdzõ etra, arató csattanat, nukleáris cickány. A 104. fordulódban 1529 arany került a bankszámládra. 1529 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 17 (+1)   szúrófegyverek: 6   vágófegyverek: 7
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 1   dobófegyverek: 13 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12   2. nyomkövetés: 19   3. lopás: 1
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 4   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 33   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 5
  10. teológia: 8   11. taumaturgia: 17   12. versengés: 1
  13. harcmûvészetek: 14   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 2
  16. pszi: * 19   17. zárnyitás: 2   18. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 54 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar mágus (#128) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szeppent rákfatty (#186), gyilkos tetû (#116), xirnox (#122), pszi elementál (#221), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tüskepajzs (#30), örvénykerítés (#42), elektromos pajzs (#51)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élõ hegyi rákot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1   mászókarom (#78)
1 * tankány karom (#237) 1 * teknõcpajzs (#417) 1 * vassisak (#160)
1 * zafír erõöv (#397)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzpenge (#126) 3   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11)
1   csontszurony (#12) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 4 * mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6   orgyilkos tõr (#225)
1   ubuk dobónyíl (#138) 4   ubuk tüske (#131)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   ezüst karkötõ (#158) 1   nodonrod kitûzõ (#1533)
1 * umbatari karkötõ (#278) 1 * villám szimbólum (#145)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
3   fáklya (#36) 2   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   nagy bronzkulcs (#185) 1   rézkulcs (#75) 1   súlyzó (#347)
1   tüskecsapda (#242) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
1   sullár hólyag (#168) [benne 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 12]
1   uzbány csõr (#169) [benne 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
1 + vizestömlõ (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
1   zöld üveg (#82) [benne 1 csepp ragasztó (#83), fér még: 19]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 8   álompor (#396) 1   cru formázó minta (#300)
1   csuklyavirág (#133) 1   dorony tüdõ (#212) 1   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 1   gyöngymangó (#135) 1   ilkin érc (#232)
4   kaktusztüske (#114) 2   kvazár (#244) 3   lajhár csont (#236)
1   lapkorong (#80) 1   lapockacsont (#33) 21   madártoll (#112)
2   móri gyümölcs (#116) 2   nektoraf faggyú (#667) 2   óndarab (#85)
8   pirkit (#153) 2   pular kristály (#239) 3   rézdarab (#70)
1   sallank karom (#128) 2   smirglilevél (#29) 15   sünmedve tüske (#14)
1   szárnyas hernyó (#69) 1   varkaudar csont (#1113) 5   vasérc (#152)

Összsúly: 65.57 kgMegterheltség: 96%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
342 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 3 kaja (#2)
2 kaktusztüske (#114)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415) 1 nodonrod kitûzõ (#1533)
3 orgyilkos tõr (#225) 3 spiritusz (#170) 6 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(92,42) orgyilkos (#131), sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata
(92,43) orgyilkos (#131), jósda (#575)
(92,44) Mallon (#960), fogadó # (#611), oltár, Fürge Calver (1187. kalandozó)
(93,42) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), orgyilkos (#131)
(93,43) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor
(#486), Quirov (#975), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(93,44) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587)
(94,43) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Lulu King (5271. kalandozó), Fénysugár (5985.
kalandozó)
(95,42) mély kút (#93), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Tharr oltár




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.