Karakterszám: |
7254 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
104 |
Játékhét: |
124 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
4 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. okt. 29. 14h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. nov. 1. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
FÉNYSZÍV KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Polipka a"Jel Hordozója", egy leereszkedõ
mosolyú, fensöbbségének tudatában kacsóját nyújtó isten- nõ. A Halhatatlanok
klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe
tartozik. Felszerelése: a harcos szöges öve, a kalmár nyaklánca, a sas
köpenye, bronzmedál, a merénylõ könnyû láncinge, óriás fülbevaló, a bölcsesség
ezüst fejpántja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra
ezüst nyaklánca, fekete nadrág, a küzdelem ezüst fülbevalója, vörös karkötõ,
a puhányság köve, suhanó csizma, kék gömb, a gyorsaság hosszú íja, zsugorító
gyûrû, a bûz kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja,
a tökéletesség malachit karkötõje, görényfarok. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A barlangod padlójára pottyant
a
vörös karkötõ de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
A baráti üdvözlések után vendégül látod Polipka a"Jel Hordozója"-át, esztek-isztok
a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel!
Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok
van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia
alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni
tudtok... Végül Polipka a"Jel Hordozója" megköszöni a vendéglátást, és
"látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság) Elmédben
elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a taalru herceg.
[ld. enc.]
**
2. NAP ** Szövetsétek már elég érettnek érzi magát arra, hogy legendás
fenevadat hívjon ki. Miután elegendõen összegyûltök, hosszas utazásba kezdtek,
hogy felkutassátok a torzszülött búvóhelyét. Mindenki rettenetesen izgatott,
hiszen lehet, hogy Monokonstrumatik Abarrun túl kemény dió lesz a számotokra!
Amikor végre megtaláljátok a rejtekhelyét, még egyszer ellenõrzitek, hogy
mindenki itt van-e: Fusta de Muerte, Dominia, Lepkevadász, Swami Belananda
Yogi, Cerberus, Liendra, Adrenalin, AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA, Obir.
Ellenfeletek egy Monokonstrumatik Abarrun (#300).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy tûzgolyó varázslatot.
Obir
67 sebzést kap. Fusta de Muerte
62 sebzést kap. Dominia
sebzõdik 65
ép-t.
41 ép-t sebzõdtél. Lepkevadász
62 ép-t sebzõdik. Swami Belananda
Yogi
sebzõdik 44 ép-t. Cerberus
sebzõdik 58 ép-t. Liendra
47 sebzést kap.
Adrenalin
sebzõdik 49 ép-t. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA
50 ép-t sebzõdik. Obir
ledönt a torkán egy zöld folyadékot. Obir ellõ egy elemi védelem varázslatot.
( +15 tûzimmunitás, +15 hidegimmunitás, +15 savimmunitás, +15 elkt.immunitás,
+15 imm.mérg.gázra.) Swami Belananda Yogi felhörpint valamilyen kék italt.
Swami Belananda Yogi elmormol egy esszenciaelnyelés varázslatot. Adrenalin
ledönt a torkán egy piros folyadékot. Adrenalin elmormol egy villámpajzs
varázslatot. Cerberus felhajt valamiféle fehér italt. Heves kézmozdulatok
közepette Cerberus elmormol egy villámpajzsot. Liendra felhörpint valamilyen
fehér italt. Liendra ellõ egy villámpajzs varázslatot. Dominia varázshatalma
segítségével elmond egy sárkányleheletet. ( +20 tûzlehelet, +20 jéglehelet,
+20 savlehelet, +20 elektr.lehelet, +20 mérg. lehelet.) Dominia lenyel
egy fehér italt. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA elindul a Monokonstrumatik Abarrun
felé. Fusta de Muerte elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Lepkevadász
megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. A Monokonstrumatik Abarrun irányába
mozogsz. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Fusta
de Muerte a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lepkevadász a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(22
ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(3 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a Monokonstrumatik Abarrun
elmormol egy elektromos kezet. Fusta de Muerte
35 sebzést kap.
Sebzõdsz
5 ép-t. Lepkevadász
35 ép-t sebzõdik. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA
sebzõdik 8
ép-t. Obir a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Adrenalin a Monokonstrumatik
Abarrunt rohamozza. Swami Belananda Yogi elindul a Monokonstrumatik Abarrun
felé. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Liendra megközelíti
a Monokonstrumatik Abarrunt. Dominia elindul a Monokonstrumatik Abarrun
felé. Obir a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a
Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lepkevadász a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Fusta de Muerte a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(21 ép-t sebeztél).
Illatozol
(3 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmond egy elektromos kéz varázslatot.
Obir
sebzõdik 35 ép-t. Fusta de Muerte
35 ép-t sebzõdik. Dominia
10 sebzést
kap.
5 életpontnyit sebzõdsz. Lepkevadász
sebzõdik 35 ép-t. Swami Belananda
Yogi ellenállt a varázslatnak. Cerberus: a varázslatnak nincs hatása. Liendra
ellenállt a varázslatnak. Adrenalin: a varázslatnak nincs hatása. AZ UTOLSÓ
IGAZI NINJA
8 sebzést kap. Fusta de Muerte maradék erejét is elvesztve
elterül. Lepkevadász ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Obir a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Megtámadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(25 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja
(2 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy elektromos kéz! Obir
35 sebzést kap. Dominia
10 ép-t sebzõdik.
5 életpontnyit sebzõdsz. Swami Belananda Yogi immúnis a varázslatra. Cerberus
immúnis a varázslatra. Liendra: a varázslatnak nincs hatása. Adrenalin
ellenállt a varázslatnak. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA
8 ép-t sebzõdik. Obir a
Monokonstrumatik Abarrunt támadja. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Swami
Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Megtámadod a Monokonstrumatik Abarrunt.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat
rá
(3 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
Obir menekül, menti az irháját.
*** 5. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elõhív egy elektromos kéz varázslatot.
Dominia
10 ép-t sebzõdik.
5 ép-t sebzõdtél. Swami Belananda Yogi: a varázslatnak
nincs hatása. Cerberus: a varázslatnak nincs hatása. Liendra ellenállt
a varázslatnak. Adrenalin immúnis a varázslatra. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA
8 ép-t sebzõdik. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Adrenalin a
Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(23 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(4 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 6. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy elektromos kezet. Dominia
10 ép-t sebzõdik.
5 ép-t sebzõdtél.
Swami Belananda Yogi ellenállt a varázslatnak. Cerberus: a varázslatnak
nincs hatása. Liendra: a varázslatnak nincs hatása. Adrenalin: a varázslatnak
nincs hatása. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA
sebzõdik 8 ép-t. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Megtámadod a Monokonstrumatik
Abarrunt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(22 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(4 sebzés). A Monokonstrumatik Abarrun
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Obir: 293/137, Fusta de
Muerte: 107/132, Dominia: 637/105, Lepkevadász: 28/132, Swami Belananda
Yogi: 350/44, Cerberus: 459/58, Liendra: 454/47, Adrenalin: 239/49, AZ
UTOLSÓ IGAZI NINJA: 488/90.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Swami Belananda Yogi részesedése:
egy kés.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: Abarrun fülbevalója. A kincs a szövetség kincstárába kerül,
onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda
pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét,
tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben
híre megy! (+30% jóllakottság.) **
13. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Csillag
Rynn, egy színváltó hajú, szemû és bõrû, kecses testû, öntudatos, szép
nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a sólyom
bíbor láncinge, az elefánt díszes karkötõje, a szakács üstje, ezüst nadrág,
a torony ónixgyûrûje, az élet ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a sólyom
díszes köntöse, az enyészet sárgaréz nyaklánca, a tudás zafírja, az enyészet
csizmája, a sólyom ezüst fejpántja, az elefánt nagy pajzsa, Ödlerkbél íj,
az enyészet ezüst nyaklánca, a ragadozó hosszú lándzsája, a tökéletesség
csonttõre, az enyészet sárga öve. Már amikor belép, akkor látod arcán,
hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Rögtön
visszavágsz: "Te ocsmány féreg!" A következõt mondja neked: "Kívánom, hogy
te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Ezt kiáltod vissza: "Bár nem
ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Jól odamondtál neki! Csillag Rynn
csak hápog. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+9% lélekenergia.)
*** 1.5. ***
Adrenalin (#8587) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Cerberus 3 legenda pont árán megvásárolta
az Abarrun fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
**
26. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke
szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának muzsikus
rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség
kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a természet háromszögszimbóluma, a tûz
ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin
ezüstöve, a káosz nagyhatalmú sisakja, a bûz díszes karkötõje, a tûz malachit
karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, a tûz fogazott
kardja, a sólyom tõre, a gyorsaság vándorcsizmája, a sólyom márványgyûrûje.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába
keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik
vagy másik mellett. A hosszú parti végül véget ér. Muninn megköszöni a
vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod,
mi az a tenyészmanifesztáció.
[ld. enc.]
Felépült
a fókuszgömb.
*** 36. nap *** Kiáltozást, fegyvercsörgést hallasz a távolban, melyeket
szinte elnyomnak fülsiketítõ vadállati üvöltések. Ismerõsnek tûnik ez
az artikulálatlan bömbölés, de semmilyen általad ismert torzszülött nem
lehet ilyen hangos! Ekkor rémülten futó véres, megtépázott galetkiket
látsz, akik a borzalomtól eltorzult arccal ordítják:
- ORGLINGOK, JÖNNEK
AZ ORGLINGOK!!!
Nem akarsz hinni a fülednek, ezek a nyomorultak, akik
galetkiknek merik magukat nevezni, mindenféle csúszómászó orlingok elõl
futnak? Szégyen! Torkodon kitörni készül a gúnyos nevetés, mikor rémálomba
illõ teremtményeket pillantasz meg a menekülõk után lódulni. Ez hihetetlen!
Egy gigászi, arany fényben izzó orgling szolga egyetlen ütéssel péppé
lapítja a Katona klán egyik kiképzõ tisztjét, mellette egy hasonlóan
hatalmas, ezüst aurával körülvett orgling kutya tépi a menekülõket, s
közben bûzös irhájáról szikrázva pattognak le a varázslók lövedékei. Te
is legszívesebben sikoltozva futnál messze, de büszkeséged nem engedi.
Harcba szállsz a többiek oldalán, s az egyre gyûlõ galetkik áradata lassan
legyûri a tomboló szörnyeket. De milyen áron! Széttépett, megcsonkított
galetkik borítják a földet mindenütt, a templom papjai pedig alig gyõzik
a jajgató sebesülteket gyógyítani. Mindenütt hitetlenkedõ galetkik kérdezgetik
egymást, hogy mi történhetett, s közben idegesen pislognak a legyõzött
szörnyek hatalmas, bûzlõ tetemei felé. Ekkor dobszót hallasz, s a szint
egyik elöljárója lép közétek.
- Halljátok galetkik a Császár szavát!
Amit ma itt láttatok, az nem volt elszigetelt jelenség, az orglingok támadásait
minden szintrõl jelentették, és mindenütt óriásira növelt, a varázslatoknak
sokkal jobban ellenálló példányokkal találtuk magunkat szembe. Ezeket
a támadásokat, - melyekben csak néhány teremtmény vett részt - sikeresen
visszavertük, de az elszenvedett áldozatok hihetetlenül magasak. A teremtményeket
az akadémikusok és tudósok átvizsgálták, és a náluk talált tárgyak alapján
és boncolásuk során megállapították, hogy egy eddig ismeretlen fûfélébõl
- amit Orglinggyökérnek neveztek el - és valamiféle mágikus tárgyakból
készített varázsitalokat ittak, melyek hihetetlenül megnövelték az orglingok
méretét és harci képességeit. Feltételezzük, hogy sámánjaik és varázslóik
készítették a kotyvalékokat, de az Orglingyökér váratlan megjelenése
- amit még a legjobb gyógyfûszakértõk sem láttak soha - az Ellenség munkájára
utal.
A bejelentést követõ döbbent csendben folytatja:
- Sajnos további
támadások várhatók, ezért mindenkire szükség van! Ezennel a Császár hajtóvadászatot
hirdet az orglingok ellen! Minden szinten magas jutalomban részesülnek
a legtöbb orglingot elejtõ galetkik. De kérlek vigyázzatok, csak a legmerészebbek
és legjobbak bocsátkozzanak harcba velük! Másrészt az Akadémia és a Tudósok
klánja szintén jutalmat ír ki azoknak, akik az orgling varázsitalok tanulmányozása
során legtovább jutnak! Most menjetek és készüljetek fel a harcra!
Szívedben
némi félelemmel és izzó gyûlölettel gondolsz az átkozott orglingokra és
megfogadod, hogy keservesen megbánják még, hogy kidugták a redves szaglószervüket
a bûzhödt csatornáikból! ÿ
**
40. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 elonotichlant.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
**
41. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Árkon Át Szóló, egy szigorú tekintetû,
nagy mancsokkal rendelkezõ, igen veszélyes férfi. [aura: IQ: 9.] A Mutánsok
klánjának fatty rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt
tárgyai: Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca,
a gepárd vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, a bérmágus malachit karkötõje,
az erõ nehéz nyílpuskája, a teknõs könnyû pikkelyvértje, a kobra halotti
maszkja, ozin fülkarika, a gladiátor csatos öve, a mágus malachit karkötõje,
a tudás gyûrûje, a gepárd zöld köntöse, a kígyó karikaszimbóluma, a pontosság
márványgyûrûje, Groark talizmánja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a boltos.
[ld. enc.]
*** 1.30. ***
Elkh Alhan Dozo (#2507) kilépett a szövetségbõl.
**
44. NAP ** Elkh Alhan Dozo visszavonta tõled a szavazatát.
**
47. NAP ** Cinca-Nyuszi kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3893
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3893 9 parancsot.
**
48. NAP ** Nem átall háborgatni
Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára
éhes férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A következõket
látod nála: bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, kék gömb, Örökkévalóság Smaragdja, a sebesség sárgaréz
nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a sün malachit karkötõje,
a harcos sárgaréz nyaklánca, a harcos könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika,
ében láncing, a mutáció gyémántja, a tudós márványgyûrûje, a gyorsaság
utazóköpenye, pajzs, a harcos halotti maszkja. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Rögtön visszavágsz:
"Hogy az orglingok vinnének el!" A következõt mondja neked: "Háljon veled
minden kerti törpék öreganyja!" Nem késel a válasszal: "Olyan fancsali
a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Így szól hozzád: "Hogy árasztaná
el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak
hívsz!" Így válaszolsz: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet
eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb,
undorítóbb és persze butább, mint te!" Nem késel a válasszal: "Te tapírfejû
elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek, hogy folyton a saját mocskodban
fetrengesz." Lélekszívó nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében.
Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+9% lélekenergia.)
*** 2.11. ***
Vampírssonn Báró (#4700) kilépett a szövetségbõl.
**
58. NAP ** Felkeresi barlangodat
Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke
szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. [aura: 1-es ellenáll.megtörése.]
A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik.
Felszerelése: a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a természet
háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge,
szivárványkristály, Xantin ezüstöve, a káosz nagyhatalmú sisakja, a bûz
díszes karkötõje, a tûz malachit karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing,
ében nyílpuska, a tûz fogazott kardja, a bölcsesség csepp fülbevalója,
a sólyom tõre, a gyorsaság vándorcsizmája, a sólyom márványgyûrûje. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Vendéged végül
hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) Ismét
tanultál valamit - megtudod, mi az a zombi herceg.
1 [ld. enc.]
**
61. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
drágakõ.
**
61. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Büdös Vörös, egy büdös vörös mágikus
aurával borított büdös vörös férfi. [aura: IQ: 18.] A Mágusok klánjának
varázslatmondó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt
tárgyai: a mágia csepp fülbevalója, az enyészet csonttõre, ezüst nadrág,
szürke maszk, a szakács üstje, ezüstmedál, a sebesség csontamulettje, kék
gömb, a harcos köpenye, az ellenállás csatos öve, hosszú íj, nagy pajzs,
az entek csizmája, ében láncing, az enyészet karikaszimbóluma, zsugorító
gyûrû. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Így köszön: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Ezt kiáltod vissza:
"Sarjadjon fû a hátadon!" Ezt mondja neked: "Olyan csúnya vagy, hogy alig
látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Így válaszolsz: "Na, ilyen
is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Büdös Vörös csak annyit
nyög ki: "Te... !" Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+9%
lélekenergia.)
**
68. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 54 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
*** 3.24. ***
Radírrágó X-Péter (#2887) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 6.22. ***
Liendra (#3244) kilépett a szövetségbõl.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 22804.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve
7084.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*dec. 18.* Fenrokhazant Tsinborongi csatában legyõzte Gargoylest.
*dec.
22.* Le Henger Elek felköltözött a következõ szintre.
*jan. 6.* Pindurutalagala
teljesítette a 22. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*jan. 19.*
Magmatikus Bûzfelhõszáj és Meteor a Gyõzõ megküzdöttek egymással, és Magmatikus
Bûzfelhõszáj gyõzött.
*feb. 3.* Mocsáry Nyerõce egy új varázsitalt talált
fel, melynek neve "védelem itala."
*feb. 23.* Pindurutalagala és Lélekszívó
megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött.
*már. 12.* Muninn
szolgálatába állt egy nekropoid.
*máj. 4.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus
párviadalban legyõzte Hegyesfülû Thort.
*jún. 2.* Tintilla, a Derûs transzformáció
tulajdonsága 15 lett, elsõként a szinten.
*júl. 14.* Tintilla, a Derûs
pszionikus párviadalban legyõzte Suttyogó a cselest.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*dec. 12.* Bastard egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "hõsiesség
itala."
*dec. 16.* Fortiant legyõzte harcban egy Thunil Baltarog.
*jan.
16.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*feb. 11.* Köpködõ
Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Ankheget.
*már. 12.* Theo csatában
legyõzte Hydront.
*ápr. 1.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy orgling
szolga.
*máj. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Maláta
Vilmost.
*jún. 1.* Köpködõ Méregzsák és Sivir pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*jún. 2.* Alba Regina és Szarkaagyú Siraka
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*jún. 2.* Alba Regina
szolgálatába állt egy mutilátor kölyök.
Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél.
Felveszed a vörös karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz,
kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Ahogy belépsz a terembe, rögtön érzed
a mágia tömény jelenlétét. A terem egy sarkában valami döbbenetes dolgot
pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ golyók tömege egy széles és vastag
függönyt alkot, amely a magasból lóg alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig
valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek látszik, de rögtön életre kel
benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent? Érdemes lenne valamikor megvizsgálni.
(270. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Kincsvadász, egy ásóját lázas tekintettel forgató, magában
motyogó, szikár férfi. [aura: IQ: 23.] A Tudósok klánjának oktató rangú
tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: Akadémiai
nyaklánc, a tudás zafírja, a lich karikaszimbóluma, a Kõ Kardja, bronzmedál,
a lich csepp fülbevalója, a szívósság díszes karkötõje, az egyensúly gyûrûje,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a merénylõ vas lemezpáncélja, a lich
díszes fejpántja, a sas csatos öve, a bérmágus zöld köntöse, ozin fülkarika,
spanyolcsizma. Üdvözlõ mondatod: "Te sehonnai bitang!" Dühösen kiabálja
vissza: "Te göthös hernyó!" Nem habozol, máris mondod: "Ha öt szemed lenne,
akkor sem látnál tovább az orrodnál!" Azonnal visszavág: "Hogy szorulna
beléd örökre, amit megettél!" Nem habozol, máris mondod: "Azt mondják rólad,
hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben."
Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Kincsvadász csak tátog válasz helyett.
Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+46% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta,
hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal
együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél
1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan
megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet
add le legkésõbb 2004. nov. 22. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov.
27-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 29-én postázzuk annak, aki
nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS
változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal
szolgák nélkül indulsz!
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +23 hírnevet kaptál. A kör során összesen 153 sebzést okoztál,
és 66 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
7 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 201 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
463 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas, aranysárkány nõ
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád.
Ez a 104. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 / 4.95 |
[2] IQ: |
11 / 1 |
[3] ügyesség: |
7 (9) / 1.80 |
[4] egészség: |
10 / 7.45 |
[5] mágia: |
10 / 5.97 |
[6] gyorsaság: |
10 (5) / 7.69 |
[9] Méret/ép: |
108 (114) / 114 |
Min. méret: |
99 |
Barlangméret: |
108 |
|
|
Varázspont: |
124 / 124 |
Képességpont: |
27 / 92% |
Hõsi pont: |
34 (5) |
Tám.bónusz: |
12% |
Véd.bónusz: |
42% |
Galetki erõ: |
460 / 284 |
Hírnév : |
1596 |
Jóllakottság: |
163% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
99 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
53 (0) |
Torzsz. csaták: |
516 (1) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
463 (1) |
Leölt torzszülött: |
716 (1) |
Pszi csaták: |
20 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
5
(0) |
Ájulások száma: |
52 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (28)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 38%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogasd meg a klánépületet, amikor
pontosan 333 TVP-d van. 2.) Hajtsd végre a 42-es Klánkalandot (KK 42)!
(összesen 35 TVP-t igényel) 3.) Ölj öt kék ekindát, csakis lehelettel.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
16 (24) / 12.75 |
[15] regeneráció: |
6 (11) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
8 (10) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
10 (11) / 7.75 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (3) / 0.40 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (5) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (4) / 0.20 |
[25] illat: |
5 / 1.26 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.75 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 3.79 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.40 |
[48] mászás: |
5 / 4.80 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 4.06 |
[51] transzformáció: |
5 / 1.20 |
[52] auraészlelés: |
7 / 2.20 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.86 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.79 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.30 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.90 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.40 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
8 / 1.55 |
[61] pszi energia: |
9 / 1.55 |
[62] lopás: |
6 / 4.45 |
[63] éberség: |
4 / 2.34 |
[64] átokszórás: |
13 (15) / 4.05 |
[65] álcázás: |
8 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.80 |
[67] régészet: |
6 / 2.95 |
[68] zene: |
5 / 3.30 |
[69] tanulás: |
5 / 1.20 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
9 / 1.40 |
[72] építés: |
8 / 3.44 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
8 / 3.10 |
[101] szakért.: |
6 / 5.54 |
[102] paraliz.méreg: |
3
(5) / 0.56 |
fog |
[103] méret: |
6 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.08 |
[105] kontaktméreg: |
10 (12)
/ 0 |
farok |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
3 / 0.82 |
[108] bénító méreg: |
3 (5)
/ 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[37] egokínzás: |
4 / 2.64 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.12 |
[163] kineport: |
6 / 0.80 |
[146] kontakt.õseiddel: |
10 / 6 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.06 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0 |
[128] pszi csáp: |
5 / 0.54 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 / 0.26 |
[132] tudati méreg: |
5 / 0.28 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.18 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jégvirág, a hártyás lemúr |
45/45 |
140% |
40% |
12 / 10.63 |
harcol |
[2] Pierre, a kõzúzó |
36/36 |
147% |
39% |
4 / 3.03 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 5 |
vd |
ism 15 |
p |
|
2. Makró |
z 19 20 |
x 20 |
ism 20 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 255. |
1: tûzlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha
ellenfeled #300. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 30 50;
VI erõ:100% ép:10%;
PV 4 6 5 8;
BA 15049;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület),
#10 (8. épület), #11 (9. épület), #25 (7. épület), #329 (103. forduló),
#398 (103. forduló), #339 (103. forduló), #375 (103. forduló), #270
(104. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 4. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 7069, 3947, 7254, 6796. Szövetségetek jelenlegi
legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
11 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a légzés vándorcsizmája (#27671) |
* |
1 a regenerálódás lovagi lemezpáncélja
(#24402) |
* |
1 a sün zöld köntöse (#25001) |
* |
1 a tûz ezüst fejpántja (#22257) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
* |
1 Xantin
ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a mutáció gyémántja (#162) |
* |
1 a regenerálódás csepp fülbevalója
(#24656) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tûz amulettje (#22345) |
|
1 a yeti márványgyûrûje (#26426) |
|
2252
arany (#1) |
* |
1 az angyalok ónix karkötõje (#28243) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
12 drágakõ (#2) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja (#433)
|
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 vörös
karkötõ (#281) |
Felszerelés |
|
12 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Varázsitalok és füvek |
|
12 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
21 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
7 hónakkupók
(#30) |
|
7 hõsiesség itala (#52) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
11 mátekel gomba (#21)
|
|
8 mézfû (#29) |
|
14 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
13 ragálygomba (#26) |
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
8 sötét mák (#23) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
20 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
7 bolhedor szárny (#15) |
|
9 ekinda haj (#147) |
|
13 elektronit (#141)
|
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
31 mandibula (#157)
|
|
10 molad púp (#16) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
12 nohnetár gumó (#212)
|
|
14 nordkristály (#146) |
|
16 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
5 yeti csont (#160) |
|
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 aranydukát (#437).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng
Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál
kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az
ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési
lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön,
középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat
kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A
találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való
jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én!
A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÖRÖS KARKÖTÕ (281. TÁRGY) Ez a karkötõ csodálatosan szép - felszínén
a bíbortól a világosvörösig fortyognak, váltakoznak a színek szemet gyönyörködtetõ
formában. Annyira tetszik neked, hogy rögtön fel is öltöd, a világ semmi
kincséért nem cserélnéd el. Igaz is, mágikus képességekkel ruház fel -
ad +4% támadást, és +2 rezisztanciát. Viszont ami számodra talán kevésbé
feltûnõ, hihetetlenül hergeli a torzszülötteket! Egyrészt, elõfordulhat,
hogy egy-egy csatában a szokásosnál több torzszülött támad rád, másrészt,
a veled harcoló torzszülöttek minden tulajdonságukra és képességükre bónuszt
kapnak. Mondani sem kell, a vörös karkötõ nem átadható, legfeljebb kineporttal
szabadulhatsz meg tõle...
TAALRU HERCEG (107. LÉNY) A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése
szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû
test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben,
jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl
és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több
energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru
herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet
gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette,
ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.
MONOKONSTRUMATIK ABARRUN (300. LÉNY) A mélységi gnómok közül az egyik
legõsibb, egyesek szerint már több, mint kétezer éves. Az egykori hírneves
építészt a felszíni háborúk, a számûzetés, majd a galetki társadalom kialakulása
és a többi faj kiközösítése elkeserítette, megtörte, talán mondhatjuk azt
is, hogy beleõrült az örökkévalóságba és magányba. Mágikus tudását most
már csak pusztítátsra használja, már ha néha-néha erõt vesz a letargián,
ami tespedésbe taszítja, és amelynek köszönhetõen egy mély üregben kuksol,
várva a véget.
ABARRUN FÜLBEVALÓJA (393. TÁRGY) Ez az aranyból készült fülbevaló igazi
gnóm mestermunka, apró, tökéletesre formázott zafír gömb fókuszálja a belérejtett
mágiát. Ha viseled, elemi varázslataidra +1 szintet kapsz, IQ-d és mágiád
megnõ kettõvel. Ezenfelül kapsz +1 áttörést is, azaz ellenfeleid rezisztanciája
eggyel kevesebbnek számít.
TENYÉSZMANIFESZTÁCIÓ (122. PSZIONIKUS LÉNY) A mutánsok olyan titkos és
bizarr rítusokat végeznek testükkel, amely még egy, a testének alakításához
szokott galetkit is elborzaszt. Nem csoda, hogy az ilyen szertartások -
különösen, ha komolyabbak - olyan mértékben szennyezik az asztrális teret,
hogy nevenincs borzalmakat vonzanak az asztrál legtávolabbibb csücskeibõl.
Mondani sem kell, az ilyen teremtmények néha bizarr és döbbenetes pszionikus
képességekkel rendelkeznek.
BOLTOS (138. ELLENFÉL) Milyen régóta vágysz már rá, hogy alaposan megverhesd
a boltost! Ez a sunyi galetki hányszor átvert és kihasznált már, itt az
ideje, hogy visszaadd a kölcsönt. Persze, apró probléma, hogy milyen könnyen
tudsz majd vele a jövõben üzletelni? És ez a puhány vajon tényleg nem ért
a harchoz, vagy azért mégiscsak volt valami oka, amiért megkapta a jogot,
hogy õ vezesse a boltot? Mindegy, egy ilyen szórakozás mindent megér.
ZOMBI HERCEG (140. LÉNY) A halálon túli élettel játszadozó nekromanták
hamar ráébredtek, hogy igazán hatalmas élõhalottakat olyan halandók holttestébõl
hozhatnak létre, amelyek életükben is nagyhatalmú lények voltak. A zombi
"hercegek" persze nem igazi hercegek voltak életükben, de általában majd
mindegyik nagyhatalmú, legalább 7-8. szintig eljutó galetki volt. Amikor
a nekromanták megunják játékszerüket, vagy esetleg kiderül, hogy nem képesek
irányítani teremtményüket, a zombi hercegek beszabadulnak valamelyik szint
csatornarendszerébe, hogy a halandók húsával táplálkozva, egyre hatalmasabbra
növekedjenek.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. nov. 27. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid nem vesznek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag
harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget
akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és
tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.