101. forduló, 103. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 1. 12h:11'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mágusköpenyt (1042 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szivárványszív (eladási ár: 5000 arany, ebből a kezelési költség: 500 arany), 1 Fekete Kehely (eladási ár: 4150 arany, ebből a kezelési költség: 415 arany) ellenértékét.
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+93 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
H 396 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
V 15 396 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

flh 10 108 felt. lőfegyver haszn. 10 a 108. tárggyal
Ok, FLH 10 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

flh 14 176 felt. lőfegyver haszn. 14 a 176. tárggyal
Ok, FLH 14 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

flh 6 189 felt. lőfegyver haszn. 6 a 189. tárggyal
Ok, FLH 6 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,70] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Borzas Ámlin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 12.} Itt csata lesz.

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontlepke áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus. {támadása: 22.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 370 (limit: 1140), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22861.
A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke kastély (551. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfival. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy boszorkánykendőt, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy élőholt sullár trófea, egy Thargodan csontváz trófea és egy dermesztő lidérc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kőszáli disznó. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kovács János. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [10 pontot használtál fel, van még 235.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [150 tapasztalati pontot kaptál.] Majd előveszi a következő térképet, és eléd teríti. Ez talán már egy kicsit keményebb feladat lesz.

5 11
6
8
10
1 2 7
9
3
12
4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 34. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, délre 15 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 230.]

kt 176 10 elkészíted a 176. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 vashegyű nyilat. [80 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[72,70] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az emberevő jobb vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával felnyársalod az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szintszívó. {támadása: 9.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,70] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gonyolék irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,70] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőszáli disznó került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átszúrod a kőszáli disznó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 17.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 mozogsz keletre
[75,70] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

jlk 1217 jelszó kimondása 1217
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a massza nyúlánk csőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza bal vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a massza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mancsával a massza végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr, egy nyu-shuriken, egy mérg. ubuk tüske, egy nyílvessző, 2 arany és egy bumeráng. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 95.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[75,71] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a láplidérc jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a láplidérc jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 372 (limit: 1140), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22975.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,72] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Felfedeztél egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 75.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ezt a nyakkendőt csak közvetlenül a haláluk előtt szokták az emberek hordani.
[5 pontot használtál fel, van még 70.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[77,73] Még mindig füves síkságon vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,74] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,75] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy sullár vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy vaskohót. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bibircsók-óriás. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával felnyársalod a vadtroll bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [30 pontot használtál fel, van még 40.]

ek 7 16 4 t. energia kisütése: 7 16 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 zárnyitás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 40.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 12 1 mozogsz 12 1
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi bal karját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a zombi bal lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [35 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 10 513 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: szk 42 0 0 keresed a 42. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

Erő: 16 (28) Szint: 18 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 38 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 19 (31) Védekezés: 28 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 (26) Életpont: 437/393 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 288/133 Pénz: 10494 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 15/6
Eddig összesen 966 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 419 TP-t kaptál. Jelenleg 291 539 TP-d van. A következő szinthez még 48 461 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/24 szúrófegyverek: 16/31 (+64%) vágófegyverek: 12/10
ütőfegyverek: 15/69 lőfegyverek: 9/78 (+30%) dobófegyverek: 13/8 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << ryuku szablya (#695) << Brod buzogánya (#1735)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -9.); nyílvessző (#108) (10 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,75 mezőn táborozol, a 34. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/12 (+60%) 2. nyomkövetés: 17/47 (+45%) 3. mászás: 8/88
4. csapdakészítés: 8/52 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/15 (+12%) 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/82 (+11%) 8. felderítés: 3/55 (+7%) 9. szörnyidomítás: 7/64
10. teológia: 6/66 11. taumaturgia: 3/44 12. harcművészetek: 23/0
13. zene: 3/20 14. szörnyismeret: 6/49 15. pszi: 2/64 (+4%)
16. zárnyitás: 5/37 (+409%) 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 10/54 (+33%)
19. főzés: 5/78 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 50, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 373 (limit: 1140), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23032.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 101.13 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 madártoll (#112) 3 nyílvessző (#108) 20 pirkit (#153)
8 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 3 aurach fog (#657)
1 bumeráng (#249) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 kaja (#2)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170) 2 szvó-ektoplazma (#151)
3 ugh méreg (#166) 10 vashegyű nyíl (#176) 34 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
69
70
71
72
73
74
75
76
(71,70) szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely, északi aurach (#350), csontlepke (#746), élőholt mágus (#175), Kovács János (2334. kalandozó)
(72,70) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, emberevő (#119)
(73,70) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(74,70) mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), kőszáli disznók (#34), fémbontó szójer (#150)
(75,70) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Leah oltár, 40. jellempróba, érclelőhely, massza (#217)
(75,71) mélységi grittangok (#103), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(76,72) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 36. jellempróba
(77,73) csontlepke (#746), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár
(78,74) Fairlight oltár
(79,75) a 34. labirintus bejárata, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska, bibircsók-óriás (#120), vadtroll (#70), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek