| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. szept. 30. 9h:14' EZ A 148. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD 149. játékheted kezdete: okt. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| cir | vándorcirkusz látogatása |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| fkt 190 4 1 | felt. készítesz a 190. tárgyat (4 darabot) |
| kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
| kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
| kf 397 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
| flh 16 190 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 190. tárggyal |
| m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal karját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a ryuku futárbérenc nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. Mosolyogva kidobod a nevetséges erszényes elkarog trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku futárbérenc trófeát. 1107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [105,94] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek.
(Továbbmész...) [106,94] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
| kt 29 33 | elkészíted a 29. tárgyat (33 darabot) |
| p 72 | használod a 72. pszi képességet |
| fkt 189 3 1 | felt. készítesz a 189. tárgyat (3 darabot) |
| tv 34 38 | támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot a 38. varázslatot |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [106,96] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a proteinfecske testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy kisebb quwarg isten vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérg. vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött.
(Továbbmész...) [106,97] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy varkaudar mágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
| kt 138 1 | elkészíted a 138. tárgyat (1 darabot) |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar jobb vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák nyakát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a szutykos remák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Mosolyogva kidobod a nevetséges mocsári ácsorgó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szutykos remák trófeát. 1274 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj. Messze hajítod a vacak kis élőholt mágus trófeát, és kiszedsz egy varkaudar íjász trófeát. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
| hu 94 714 10 | hulladék: 94 714 10 |
| v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
| 93 | |
|
|
|
|
|
|
| 94 | |
|
|
|
|
|
|
| 95 | |
|
|
|
|
|
|
| 96 | |
|
|
|
|
|
|
| 97 | |
|
|
|
|
|
|
| 98 | |
|
|
|
|
|
|
| 99 | |
|
|
|
|
|
|
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
| ve 94 9 | megveszed a 94. tárgyat 9 |
| ve 10 2 | megveszed a 10. tárgyat 2 |
| fkt 249 4 1 | felt. készítesz a 249. tárgyat (4 darabot) |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
| RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
BEOMLOTT QUWARG GÖDÖR (2096. TÁRGY)A korábbi hatalmas quwarg gödör a kapu bezárásakor beomlott, helyét egy lyukakkal, alagutakkal átszőtt mélyedés foglalja el. Talán érdemes lenne körülnézni ezekben az alagutakban, hátha maradt valami érdekes bennük. |
VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba. |
| VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY)Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY)Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
| NYU SHURIKEN (157. TÁRGY) A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy. |
VARKAUDAR (64. FAJ)A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
| VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
| LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY) Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet. |
VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY)A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
| Erő: | 19 (21) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 27 (29) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 268/142 | Jellem: | jó (166) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 225/65 | Pénz: | 1555 arany | Kép. pont: | 4 |
| Tudatpont: | 12/4 | Pszi pont: | 53/5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 19/67 (+12%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 8/42 (+35%) |
| lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 16/85 (+9%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 97,107 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 107,98 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/13 | 2. nyomkövetés: | 15/90 (+19%) | 3. mászás: | 11/95 |
| 4. csapdakészítés: | 9/39 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/79 | 6. gyógyítás: | 24/93 |
| 7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 4/23 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
| 10. teológia: | 11/61 (+22%) | 11. taumaturgia: | 11/38 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 1/20 |
| 13. versengés: | 5/25 | 14. harcművészetek: | 20/3 | 15. zene: | 1/95 (+11%) |
| 16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 8/42 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
| 19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 11/57 (+11%) | 21. főzés: | 7/38 (+14%) |
| 22. csapatmunka: | 2/21 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 10 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 4 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| surranó kígyó (#30) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Ninett Mada (#4647) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | lángcsóva (#31) | >> | ragyás burástya (#111) | |
| tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| a Mester hívása (143) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyalog-galopp (169) |
| legjobb védekezés (186) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| tolvajfelismerés (243) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1234 TU szükséges.) |
| Összsúly: 86.03 kg | Megterheltség: 89% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranytoll (#572) | 1 | bronzpajzs (#89) | 4 | fabontó (#106) | |||
| 1 | fáklya (#36) | 1 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | |||
| 2 | kerek kő (#19) | 2 | lajhár csont (#236) | 6 | magszim bél (#103) | |||
| 1 | orgyilkos tőr (#225) | 12 | pirkit (#153) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
| 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | ubuk tüske (#131) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
| 6 | vasérc (#152) | 8 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 45 | arany (#50) | 9 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
| 5 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | remák szív (#264) | |||
| 28 | smirglilevél (#29) | 5 | tinta (#101) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
| 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 96 | 97 | 98 | |
| 106 | |
|
|
| 107 | |
|
|
| 108 | |
|
|