TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2023. dec. 21. 2h:17'
EZ A 1381. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
1382. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1007
SZÁMLA : XXXX
|
FLIORENTINA KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
| * 1. KP: v 71 0 0 |
elmormolod a 71. varázslatot |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]
| * 2. KP: v 26 0 0 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]
| * 3. KP: h 1100 0 0 |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
| * 4. KP: p 73 0 0 |
használod a 73. pszi képességet |
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 261.]
| m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Yasmina szobrát. (ld. enc.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Quirov bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 méregfog. Szereztél 67 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [36 pontot használtál fel, van még 225.]
| be 697 |
bemész a 697. épületbe |
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 651737 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit? [5 pontot használtál fel, van még 220.]
| pki 25000 |
kiveszel a bankból 25000 aranyat |
Kiveszel a bankból 25000 aranyat. A számládon van még 626737 arany. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| pki 25000 |
kiveszel a bankból 25000 aranyat |
Kiveszel a bankból 25000 aranyat. A számládon van még 601737 arany. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| pki 25000 |
kiveszel a bankból 25000 aranyat |
Kiveszel a bankból 25000 aranyat. A számládon van még 576737 arany. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ea 64 2 |
eladod a 64. tárgyat 2 |
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ea 107 3 |
eladod a 107. tárgyat 3 |
Eladtál 3 rövid íjat. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ve 287 1 |
megveszed a 287. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 Tharr Keresztjét. 750 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ve 363 12 |
megveszed a 363. tárgyat 12 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ve 176 30 |
megveszed a 176. tárgyat 30 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ve 229 1 |
megveszed a 229. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 obszidián karkötőt. 45 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ve 451 1 |
megveszed a 451. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 zangrozi csizmát. 187 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 220.]
| ve 295 1 |
megveszed a 295. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 elit csatavértet. 45 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Holmiját egy királygyík cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[18 pontot használtál fel, van még 202.]
| be 711 |
bemész a 711. épületbe |
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 197.]
| fa 287 1961 1 |
feladod a 287. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 Tharr Keresztjét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 194.]
| fa 363 1961 12 |
feladod a 363. tárgyat az 1961. kalandozónak (12 darabot) |
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 194.]
| fa 176 1961 15 |
feladod a 176. tárgyat az 1961. kalandozónak (15 darabot) |
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 194.]
| fa 229 1961 1 |
feladod a 229. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 obszidián karkötőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 191.]
| fa 451 1961 1 |
feladod a 451. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 zangrozi csizmát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 188.]
| fa 295 1961 1 |
feladod a 295. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 elit csatavértet. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 185.]
| fa 1264 1961 1 |
feladod az 1264. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 vadászkést. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 182.]
| fa 111 1961 1 |
feladod a 111. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 hosszú íjat. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 179.]
| fa 129 1961 30 |
feladod a 129. tárgyat az 1961. kalandozónak (30 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 30 sallank nyilat. Ennek elküldése 61 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 176.]
| fa 266 1961 1 |
feladod a 266. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 kvazár sisakot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 173.]
| fa 1527 1961 1 |
feladod az 1527. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 Jerome köpenyét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 170.]
| fa 1578 1961 1 |
feladod az 1578. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 grifftoll kesztyűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 167.]
| fa 397 1961 1 |
feladod a 397. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 zafír erőövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 164.]
| fa 1552 1961 1 |
feladod az 1552. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 saválló fülbevalót. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 161.]
| fa 853 1961 1 |
feladod a 853. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 kreiton fókuszt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 158.]
| fa 1528 1961 1 |
feladod az 1528. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 varkaudar szimbólumot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 155.]
| fa 1579 1961 1 |
feladod az 1579. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 griff nyakéket. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 152.]
| fa 309 1961 1 |
feladod a 309. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 arany papi karkötőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 149.]
| le 223 |
leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
| fa 223 1961 1 |
feladod a 223. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 smaragd védőgyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 146.]
| fa 254 1961 1 |
feladod a 254. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 regeneráló gyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 143.]
| fa 1100 1961 1 |
feladod az 1100. tárgyat az 1961. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 1 Éjmágus tükrét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 140.]
| fa 1618 1961 10 |
feladod az 1618. tárgyat az 1961. kalandozónak (10 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 10 fenőkövet. Ennek elküldése 39 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 137.]
| fa 305 1961 25 |
feladod a 305. tárgyat az 1961. kalandozónak (25 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 25 varázskövet. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 134.]
| fa 313 1961 4 |
feladod a 313. tárgyat az 1961. kalandozónak (4 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Puszta részére szánod. Átadsz 4 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 131.]
| * 1. BP: h 147 0 0 |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 128.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 88.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 125 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 48.]
| tf 4 18 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért |
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[18 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 24, 21.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 272 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
YASMINA SZOBRA (2778. TEREPTÁRGY)
Egy mérethű, elf nőt ábrázoló szobrot látsz a téren. A kezében lant, a hátán íj, a ruházata a 20-30 évvel ezelőtti első túlélők felszerelését mutatja. A szobor talapzatán egy felirat: Yasmina emlékére. Na, így már képbe kerülsz, tudod kit ábrázol a szobor. Yasmina az első túlélők egyike volt, aki a világégés után a félszigetre érkezett. A bárdversenyek egyik alapítója volt. Fontos szerepet játszott a később érkező túlélők segítésében, illetve az első Közös Tudatok megalapításában. A hírek szerint nem rég hunyt el. Ez a szobor méltó emléket állít neki. |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY)
Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY)
A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli! |
KARAKTERLAP
Fliorentina, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia elsőáldozója vagy. A Naplovagok (#9108) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.
| Erő: |
20 (30) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
141 cm |
| IQ: |
20 (27) |
Támadás: |
38 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
| Ügyesség: |
21 (28) |
Védekezés: |
39 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
3/3 év |
| Egészség: |
24 (31) |
Életpont: |
421/421 |
Jellem: |
jó (228) |
Tul. pont: |
-6 |
| Szerencse: |
28 (39) |
Varázspont: |
498/14 |
Pénz: |
73444 arany |
Kép. pont: |
-6 |
| Tudatpont: |
10/9 |
Pszi pont: |
218/82 |
|
|
EFejl: |
1 |
Eddig összesen 633 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
1 154 TP-t kaptál. Jelenleg
88 000 TP-d van. A következő szinthez még
32 000 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar felderítő,
ekharion bébi,
hadroszaurusz. A 101. fordulódban 576737 arany került a bankszámládra. 576737 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/52 |
szúrófegyverek: |
13/81 |
vágófegyverek: |
1/0 |
| ütőfegyverek: |
21/21 (+2%) |
lőfegyverek: |
1/26 |
dobófegyverek: |
22/28 (+2%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 73,60 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 125,51 |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
| SZÁMLÁLÓK |
| Max életkor 108 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
8/61 |
2. nyomkövetés: |
23/3 |
3. lopás: |
1/0 |
| 4. mászás: |
3/4 |
5. csapdakészítés: |
11/43 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
1/0 |
| 7. gyógyítás: |
7/98 |
8. titkosírás: |
1/0 |
9. felderítés: |
6/18 |
| 10. szörnyidomítás: |
2/35 |
11. teológia: |
10/20 (+6%) |
12. taumaturgia: |
28/35 (+2%) |
| 13. zene: |
2/49 |
14. szörnyismeret: |
5/99 |
15. pszi: |
*22/100 (+5%) |
| 16. zárnyitás: |
1/0 |
17. vadászat: |
10/69 |
18. bányászat: |
5/22 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
| segítesz max. 80 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid |
| éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 7. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) |
| lángcsóva (#31), agybénítás (#114) |
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) |
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Építs számomra újabb oltárt. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 43, 46, 192. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 6, 14, 16, 47. |
| HŐSTETTEID |
| A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 94, az összesen kapott pontszám: 9400. |
| Miniesemény statisztikák |
| Jelenlegi miniesemény: |
| Megölt szörnyek: 50. Szerzett pont: 5600. Beállított erő: 0 Összpont: 5600 |
| Összsúly: 108.79 kg |
Megterheltség: 155% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
| Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
| 58 |
|
|
|
|
|
| 59 |
|
|
|
|
|
| 60 |
|
|
|
|
|
| 61 |
|
|
|
|
|
(72,59) Quirov (#975), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Yasmina szobra (#2778), orgyilkos (#131)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)