Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 7. 15h:24' EZ A 546. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD 547. játékheted kezdete: jún. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku légiós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
t 102 | támadod a 102. szörnyet |
ek 35 5 | t. energia kisütése: 35 5 |
ek 7 4 4 | t. energia kisütése: 7 4 4 |
kb 108 34 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (34 darabot) |
m 3 8 8 | mozogsz délkeletre, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A korinthai amőba csápol, de mindhiába. A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 787 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bolhakutya nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony taraját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 8 1 | mozogsz délkeletre, északra, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [91,80] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [94,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kolompár Elvira előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Penelopé Morphilia, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy garokk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a garokk testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a garokk testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kf 812 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
id 82 999 | idomítod a 82. szörnyet 27 pontért |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 5 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
k 6 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
ŐRÜLT VARÁZSLÓ (255. ELLENFÉL) A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe őrülhet bele egy varázsló. Hogy őszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megőrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tűzviharral vagy savesővel burkolva be a békés járókelőket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi őrség. |
BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY) A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken. |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd! |
FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor. |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 29 (46) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 97/97 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 220/188 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 562/64 | Pénz: | 645 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 35/5 | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/84 (+18%) | szúrófegyverek: | 21/22 (+14%) | vágófegyverek: | 5/0 |
ütőfegyverek: | 2/15 | lőfegyverek: | 18/42 (+51%) | dobófegyverek: | 3/87 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/49 | 2. nyomkövetés: | 32/31 (+64%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 10/33 (+419%) | 5. csapdaészlelés: | 2/54 | 6. gyógyítás: | 30/39 |
7. titkosírás: | 4/82 | 8. felderítés: | 2/18 | 9. szörnyidomítás: | 1/81 (+27%) |
10. teológia: | 3/94 (+13%) | 11. taumaturgia: | 26/18 (+98%) | 12. versengés: | 8/23 (+8%) |
13. harcművészetek: | 1/50 | 14. szörnyismeret: | 7/4 (+30%) | 15. vadászat: | 9/55 |
16. bányászat: | 1/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
móleon (#68) (csak egyszer), purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | Tharr Keresztje (#287) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 16 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
2 | pirkit (#153) | 7 | ubuk tüske (#131) | 3 | uzbány csőr (#169) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) | ||||
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | ||||
woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | ||||
manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | ||||
görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | ||||
Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | ||||
gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | ||||
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | ||||
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | ||||
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | ||||
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | ||||
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | ||||
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | ||||
árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | ||||
bundás csirmáz (#93) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | ||||
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | ||||
griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | ||||
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | ||||
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) | ||||
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | ||||
sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | ||||
acéldarázs (#140) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | ||||
autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | purifikátor (#157) | velociraptor (#161) | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | ||||
élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) | ||||
diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) | ||||
Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | élőholt sullár (#216) | ||||
massza (#217) | északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | szubreális vámpír (#223) | alanori csatamén (#233) | ||||
káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) | Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) | sivatagi doareg (#240) | ||||
vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | hegyi góliát (#244) | Rughar familiárisa (#245) | ||||
nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) | taalru (#249) | noth szellem (#250) | ||||
zombi mester (#251) | hordóagyú mameluk (#254) | őrült varázsló (#255) | tüskés gigaféreg (#256) | őrjáratozó katona (#274) | ||||
manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | ||||
ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | ||||
vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | $dárda (#10) |
csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
$krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) |
virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | vashegyű lándzsa (#182) | $nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | trófea nyaklánc (#196) | karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) |
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) |
ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | smaragd védőgyűrű (#223) |
orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | tatu dob (#234) | tankány karom (#237) |
smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | bájital (#261) | kvazár sisak (#266) | gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) |
gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | sárga erőöv (#276) | umbatari karkötő (#278) |
Mágikus Koponya (#279) | tyrex csont (#280) | Fekete Kehely (#283) | Szent Kulacs (#285) | Sheran főzete (#286) |
Tharr Keresztje (#287) | bíbor erőöv (#291) | arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | optiri agysisak (#315) |
varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | pukkanó tűcsapda (#336) | királyi korona (#338) | rézgolyó (#343) |
lovagi tabard (#349) | esszenciakristály (#350) | tolmokov-koktél (#351) | káosz szimbólum (#361) | phua-kúp (#372) |
fekete tű (#374) | fény szentélye (#376) | moa zafír (#381) | natali kő (#388) | halcsont (#390) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) |
réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | kígyóbőr öv (#410) | vérvörös köpeny (#412) | aranypikkely (#415) |
teknőcpajzs (#417) | era formázó minta (#418) | fpi formázó minta (#419) | agyartőr (#420) | Vlagyimir szobra (#433) |
bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | ónix masszavadító (#438) | Muezli aranykeze (#442) | krapixlon fürdőruha (#454) |
Urgod kesztyűje (#462) | Dantor amulettje (#468) | dizen kulcs (#472) | törpe bakancs (#475) | drakolder szem (#478) |
cápaölő tőr (#480) | egykezes súlyzó (#483) | barátság szent tüze (#484) | Szent Pöröly (#485) | sörsátor (#486) |
sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | kdole (#501) | bolondok aranya (#506) | Luthius karkötője (#527) |
Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | gnóm nyílpuska (#546) | nyílpuska lövedék (#547) | tünde íj (#553) |
főnixtoll (#563) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) |
rinóbőr öv (#685) | ryuku sisak (#688) | ryuku nadrág (#691) | ryuku kopja (#694) | ritualista amulett (#708) |
etra hályog (#712) | művészi porolit (#720) | vortex talizmán (#812) | korinthai talizmán (#814) | csodák kútja (#1096) |
varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar csont (#1113) | moa varázsdoboz (#1133) | varkaudar pálinka (#1137) | Khór maszkja (#1138) |
vark. pecsétgyűrű (#1171) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | Ramirez feszítővasa (#1261) | méregfog (#1553) |
monstrum vállvédő (#1577) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | illatos rózsaszál (#1595) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |