Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jún. 22. 15h:30' EZ A 10. FORDULÓD EZ A 10. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 5 | képesség-növelés 5 |
lm 1 | mozogsz 1 |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a démontetű testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [23,6] Dombos vidékre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy homokvarány közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a homokvarány bal első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [24,7] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy csodabogár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csodabogár testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A csodabogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 4 3 | elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot) |
kt 10 2 | elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gonyolék testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [22,9] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ez Moisma erdejének nyugati határa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csodabogár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a csodabogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csodabogár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [21,10] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy lebegő gomba. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a lebegő gomba puha kalapját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 92 2 | elkészíted a 92. tárgyat (2 darabot) |
kf 78 | kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
DÁRDA (10. TÁRGY) Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó... |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
Erő: | 17 | Szint: | 5 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 84/61 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
20,35 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 4 | 5. harcművészetek: | 5 (+1) | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 8, 9. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | mászókarom (#78) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 2 | * | dárda (#10) | ||
17 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
5 | + | deus ex machina (#1) | 12 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 2 | királygyík bőr (#44) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 18 | varányszem (#30) |
Összsúly: 32.69 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | kerek kő (#19) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | dárda (#10) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 2 | varányszem (#30) |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | kavadu (#19) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) |
surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | gyíkember (#51) | gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | bíborgörény (#84) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | sünmedve tüske (#14) |
vadász tatu bőr (#15) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | mászókarom (#78) |
olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | madártoll (#112) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | rókafarok (#124) | oltár (#146) | világítótorony (#156) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) |