| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. márc. 26. 17h:21' EZ A 10. FORDULÓD EZ A 10. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
| e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod az evaporőr testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
| f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
| m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bolhakutya bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a bolhakutya kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bolhakutya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [17,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő grákó denevér nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a grákó denevér testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [17,-9] Még mindig bozótos. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges grákó denevér trófeát, és kinyersz egy alkalmas sünmedve trófeát. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
| go 22 | gonoszkodsz: 22 |
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a bolhakutya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [15,-9] Még mindig füves síkságon vagy. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drótszőrű pincsi lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű pincsi bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| go 9 | gonoszkodsz: 9 |
| m 4 | mozogsz délre |
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| go 23 | gonoszkodsz: 23 |
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [15,-10] Továbbra is síkságon vagy. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
| go 3 | gonoszkodsz: 3 |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| tf 2 100 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
EVAPORŐR (69. SZÖRNY)Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják. |
| GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
| SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY) Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod. |
| RAGADOZÓ (4. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A humanoidok igen esetlen teremtmények: zajosak, lassúak, ügyetlenek. Nem csoda, hogy csak különböző eszközökkel képesek jó vadászeredményt elérni. Te azonban már olyan tökélyre fejlesztetted alakváltó képességedet, hogy képes vagy egy félig emberszerű, félig tigroszlán alakot felölteni, ha vadászni akarsz. Ez a képességed automatikusan megnöveli az élelemszerzés parancs hatékonyságát. |
| Erő: | 13 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 15 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 12 | Életpont: | 89/54 | Jellem: | gonosz (16) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 4 |
| lőfegyverek: | 2 | ||||
| 15,17 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 19 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 180 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. nyomkövetés: | 2 | 2. gyógyítás: | 7 | 3. vadászat: | 2 (+1) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| Fegyverek és lövedékek | ||||||||
| 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | ||
| 1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | ||
| Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
| 1 | kaja (#2) | |||||||
| Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
| 1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] | |||||
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
| 3 | bordacsont (#16) | 18 | drótszőr (#37) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
| 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
| 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | 5 | varányszem (#30) | |||
| Összsúly: 16.20 kg | Megterheltség: 39% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 152 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | kerek kő (#19) | 8 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | bordacsont (#16) | 12 | drótszőr (#37) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
| 1 | kaja (#2) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | varányszem (#30) | |||
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |
| -13 | |
|
|
|
|
| -12 | |
|
|
|
|
| -11 | |
|
|
|
|
| -10 | |
|
|
|
|
| -9 | |
|
|
|
|
| -8 | |
|
|
|
|
| -7 | |
|
|
|
|
| lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
| homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) |
| öreg varázsló (#23) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) |
| woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
| tigroszlán (#43) | bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | evaporőr (#69) | csodabogár (#755) |
| kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
| kőhegyű lándzsa (#7) | dárda (#10) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
| parittya (#18) | kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) | víz (#27) | ököl (#28) |
| smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
| drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | krómkaktusz (#46) |
| mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | olvasztókemence (#86) |
| mély kút (#93) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
| oltár (#146) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
| Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó |