9. forduló, 11. forduló, Tillantha összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. márc. 26. 17h:21'
EZ A 10. FORDULÓD
EZ A 10. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

TILLANTHA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [16,-12] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű pincsi. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy evaporőr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod az evaporőr testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 137.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[17,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bolhakutya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bolhakutya bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a bolhakutya kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bolhakutya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [17,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő grákó denevér nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a grákó denevér testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [17,-9] Még mindig bozótos. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges grákó denevér trófeát, és kinyersz egy alkalmas sünmedve trófeát. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 100.]

go 22 gonoszkodsz: 22
Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 90.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[16,-9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bolhakutya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a bolhakutya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+12 életerő.) Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [15,-9] Még mindig füves síkságon vagy. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drótszőrű pincsi lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű pincsi bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 52.]

go 9 gonoszkodsz: 9
Rögtön eszedbe jut Calligula arénája! Sajnos nincs nálad semmi, amit tökaratónak használhatnál. Marad a futball-edzés! Több teljes erejű rúgás után sem akar a foci elszállni. A labda már a jajgatást is abbahagyta, a lábad is nagyon piros lett valamilyen folyadéktól, ezért a játék unalmassá válik. Továbbmész. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 42.]

m 4 mozogsz délre
[15,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy démontetű került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke mágustorony (501. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 33.]

go 23 gonoszkodsz: 23
Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[15,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,-10] Továbbra is síkságon vagy. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


Összefutsz @PeremPap#val. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol @Rihe Rongy a szabóóal. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 5.]

go 3 gonoszkodsz: 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 2 100 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 150 pontot. A következő körben tehát 150 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

RAGADOZÓ (4. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A humanoidok igen esetlen teremtmények: zajosak, lassúak, ügyetlenek. Nem csoda, hogy csak különböző eszközökkel képesek jó vadászeredményt elérni. Te azonban már olyan tökélyre fejlesztetted alakváltó képességedet, hogy képes vagy egy félig emberszerű, félig tigroszlán alakot felölteni, ha vadászni akarsz. Ez a képességed automatikusan megnöveli az élelemszerzés parancs hatékonyságát.

KARAKTERLAP

Tillantha, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 10. fordulód.

Erő: 13 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 161 cm
IQ: 15 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 12 Életpont: 89/54 Jellem: gonosz (16) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 59 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 127 TP-t kaptál. Jelenleg 551 TP-d van. A következő szinthez még 449 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 2

15,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 19

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 180 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. nyomkövetés: 2 2. gyógyítás: 7 3. vadászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 * kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 * vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 bordacsont (#16) 18 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41)
1 kavadu lebeny (#24) 1 mákrózsa virág (#56) 1 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 1 tükör (#43) 5 varányszem (#30)

Összsúly: 16.20 kg Megterheltség: 39%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 152 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kerek kő (#19) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bordacsont (#16) 12 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41)
1 kaja (#2) 5 sünmedve tüske (#14) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(15,-10) 3. jellempróba, @PeremPapa (1755. kalandozó), @Rihe Rongy a szabó (5182. kalandozó)
(15,-9) 9. jellempróba, drótszőrű pincsi (#22)
(15,-8) szürke mágustorony (#501), 23. jellempróba, oltár, démontetű (#15)
(16,-12) drótszőrű pincsi (#22), evaporőr (#69)
(16,-9) bolhakutya (#17), oltár
(17,-11) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 17. jellempróba, bolhakutya (#17)
(17,-10) grákó denevér (#25)
(17,-9) 22. jellempróba, sünmedve (#33)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Tillantha 10. fordulója
Ez a referencialista tartalmazza azoknak a szörnyeknek, tárgyaknak és parancsoknak a listáját, amelyeket mostanáig megismertél. Minden tizedik fordulóban kapsz egy ilyet. SZÖRNYEK: Ezek azok a szörnyek, amelyekről kaptál E.F.-et, tehát megtámadhatod őket. TÁRGYAK: Ezek azok a tárgyak, amelyekről tudod, hogyan kell elkészíteni, és/vagy E.F.-et kaptál róluk. UTASÍTÁSOK: Ez csak egy kis emlékeztető, segítség ahhoz, hogy tudjad, milyen parancsokból állíthatod össze a fordulódat, és hogyan kell ezeket használni. A szögletes zárójelben írt paramétereket nem kötelező kiírni.

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22)
öreg varázsló (#23) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) bo-skorpió (#54) gátvakond (#57) evaporőr (#69) csodabogár (#755)

Tárgyak

kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5) kőkés (#6)
kőhegyű lándzsa (#7) dárda (#10) sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) kavadu lebeny (#24) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) grákóbőr (#41) tükör (#43) krómkaktusz (#46)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77) olvasztókemence (#86)
mély kút (#93) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) púderszikla (#118) púderkő (#119)
oltár (#146)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó

Üzenet küldése a karakternek