| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. márc. 20. 8h:36' EZ A 10. JÁTÉKHETED, 10. FORDULÓD 11. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat legkorábbana 11. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 SZÁMLA : XXXX |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [20,1] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy királygyík nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a királygyík bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a királygyík testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges óriás sáska trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kt 19 2 | elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot) |
| kt 17 1 | elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot) |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| kt 19 2 | elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot) |
| kt 17 1 | elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot) |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [19,4] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy királygyík. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a királygyík fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A királygyík lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| kt 17 2 | elkészíted a 17. tárgyat (2 darabot) |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [19,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [19,7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
| kt 17 2 | elkészíted a 17. tárgyat (2 darabot) |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY) Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak. |
TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted! |
| Erő: | 14 | Szint: | 4 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 11 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 54/54 év |
| Egészség: | 16 | Életpont: | 88/59 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
| Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 3 (+1) | ||
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 2 |
| 4. vadászat: | 2 | 5. bányászat: | 1 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| Összsúly: 22.25 kg | Megterheltség: 58% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
| Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 4 | kerek kő (#19) | 2 | királygyík bőr (#44) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
| 2 | varányszem (#30) | |||||||
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | ||||
| goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | ||||
| gyilkos mókus (#29) | woor-antilop (#31) | lebegő gomba (#39) | tigroszlán (#43) | bakkura (#52) | ||||
| tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | kőkalapács (#13) |
| vadász tatu bőr (#15) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | víz (#27) |
| ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) |
| fáklya (#36) | gumifa (#38) | királygyík bőr (#44) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
| szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) |
| xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | oltár (#146) |
| tatu ködmön (#255) | malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |