9. forduló, 11. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 20. 11h:55'
EZ A 10. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,0] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.)

kt 19 2 elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kerek követ. [2 pontot használtál fel, van még 147.]

flh 3 10 felt. lőfegyver haszn. 3 a 10. tárggyal
Ok, FLH 3 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 8 mozogsz északra
[24,-1] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba).

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 137.]

kt 18 elkészíted a 18. tárgyat
Begyűjtöttél 1 parittyát. [6 pontot használtál fel, van még 131.]

flh 1 19 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal
Ok, FLH 1 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 115.]

kt 10 2 elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 95.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 mozogsz északkeletre
[25,-2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csontlepke lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tanya (507. épület.).
Találkozol Prom Forn. Felszerelését egy bo-skorpió trófea színesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Shindaranne. Egy bőrpáncélt visel. Ruházatát egy tigroszlán trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 85.]

be 507 bemész az 507. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok, amiért ilyen jól teljesítetted a küldetést! Amennyiben van kedved hozzá, esetleg volna egy újabb "megbízás". - bólintásodra több se kell a gazdának. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)]
- Egy nagyobb manó tanyát találtak a fiamék innét nem messze. Ezek a manók égették fel a szomszéd falut néhány hete. Hálásak lennénk, ha bosszút állnál értük - nekünk sem fegyverzetünk, sem harci tapasztalatunk nincs ehhez. Látva elszántságodat, a gazda elővesz egy hevenyészett térképet. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 2 jóságpont jár.]

1 2
4
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 4. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 80.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[26,-2] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.


(Továbbmész...) [27,-3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csodabogár került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csodabogár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csodabogár bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+21 életerő.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-1 életpont.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Találkozol egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Felszerelését egy kavadu trófea ékesíti. Bal kezében egy kőkést tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jimmy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 20.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[28,-2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy bo-skorpió! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo-skorpió testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy démontetű közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [29,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 24 kísérletezel a 24. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 148 pontot. A következő körben tehát 148 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Ez a 10. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 11 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 Életpont: 96/46 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 50 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 207 TP-t kaptál. Jelenleg 1139 TP-d van. A következő szinthez még 861 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 lőfegyverek: 1 (+1) dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); dárda (#10) (3 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. felderítés: 1 5. harcművészetek: 5 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer), lebegő gomba (#39) (csak egyszer), kavadu (#19) (csak egyszer), bolhakutya (#17) (csak egyszer), rambó bogár (#14) (csak egyszer), gonyolék (#13) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 0, max: 12)
Igaz Barátok (9141. KT)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 2 * dárda (#10) 1 kerek kő (#19)
1 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 8 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 * vizestömlő (#3) [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41) 4 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 3 madártoll (#112)
1 rókafarok (#124) 18 + sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 8 varányszem (#30)

Összsúly: 19.08 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dárda (#10) 1 kerek kő (#19) 1 parittya (#18)
6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(24,-1) 19. jellempróba
(25,-2) tanya (#507), oltár, 10. jellempróba, csontlepke (#746), Prom Forn (3137. kalandozó), Shindaranne (5423. kalandozó)
(27,-3) oltár, csodabogár (#755), sünmedve (#33), Jimmy (1133. kalandozó)
(28,-2) gumifa (#38), 9. jellempróba, bo-skorpió (#54), démontetű (#15)
(29,-2) oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Vicsorgó Eksztázis 10. fordulója
Ez a referencialista tartalmazza azoknak a szörnyeknek, tárgyaknak és parancsoknak a listáját, amelyeket mostanáig megismertél. Minden tizedik fordulóban kapsz egy ilyet. SZÖRNYEK: Ezek azok a szörnyek, amelyekről kaptál E.F.-et, tehát megtámadhatod őket. TÁRGYAK: Ezek azok a tárgyak, amelyekről tudod, hogyan kell elkészíteni, és/vagy E.F.-et kaptál róluk. UTASÍTÁSOK: Ez csak egy kis emlékeztető, segítség ahhoz, hogy tudjad, milyen parancsokból állíthatod össze a fordulódat, és hogyan kell ezeket használni. A szögletes zárójelben írt paramétereket nem kötelező kiírni.

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) lebegő gomba (#39)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) gyíkember (#51) bo-skorpió (#54) gátvakond (#57)
gitonga (#76) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) veszett rozmár (#639)
csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) dárda (#10) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) kavadu lebeny (#24) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) grákóbőr (#41) királygyík bőr (#44)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) tigroszlán fog (#63) szöges páncél (#65) szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) olvasztókemence (#86) mély kút (#93) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) púderszikla (#118) púderkő (#119) rókafarok (#124) oltár (#146)
vaskohó (#155)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek