Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. júl. 13. 5h:59' EZ A 1113. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD 1114. játékheted kezdete: júl. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4073 |
* 1. KP: h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
* 2. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
gyk 322 1 | gyakorolsz a 322. tárggyal 1 pontért |
gyk 189 1 | gyakorolsz a 189. tárggyal 1 pontért |
h 569 138 | használod az 569. tárgyat |
be 596 | bemész az 596. épületbe |
be 596 | bemész az 596. épületbe |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
vtn 30 29 | varázslat tanulás: a 30. varázslatot |
tv 30 29 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 29. varázslatot |
be 562 | bemész az 562. épületbe |
mak 1 | makró 1 |
h 634 0 0 | használod a 634. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
be 562 2 0 | bemész az 562. épületbe |
be 562 6 0 | bemész az 562. épületbe |
kf 2439 2694 2539 | kézbeveszed/felveszed a 2439. tárgyat a 2694. tárggyal a 2539. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 634 0 0 | használod a 634. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
be 562 2 0 | bemész az 562. épületbe |
be 562 6 0 | bemész az 562. épületbe |
kf 2439 2694 2539 | kézbeveszed/felveszed a 2439. tárgyat a 2694. tárggyal a 2539. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 634 0 0 | használod a 634. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
be 562 2 0 | bemész az 562. épületbe |
be 562 6 0 | bemész az 562. épületbe |
kf 2439 2694 2539 | kézbeveszed/felveszed a 2439. tárgyat a 2694. tárggyal a 2539. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 634 0 0 | használod a 634. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
be 562 2 0 | bemész az 562. épületbe |
be 562 6 0 | bemész az 562. épületbe |
kf 2439 2694 2539 | kézbeveszed/felveszed a 2439. tárgyat a 2694. tárggyal a 2539. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 634 0 0 | használod a 634. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
be 562 2 0 | bemész az 562. épületbe |
be 562 6 0 | bemész az 562. épületbe |
kf 2439 2694 2539 | kézbeveszed/felveszed a 2439. tárgyat a 2694. tárggyal a 2539. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 634 0 0 | használod a 634. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
be 562 2 0 | bemész az 562. épületbe |
be 562 6 0 | bemész az 562. épületbe |
kf 2439 2694 2539 | kézbeveszed/felveszed a 2439. tárgyat a 2694. tárggyal a 2539. tárgyat |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
mak 1 10 | makró 1 10 |
h 211 | (makró mentése:) használod a 211. tárgyat |
t | (makró mentése:) támadod parancsok törlése |
t 290 | (makró mentése:) támadod a 290. szörnyet |
t 776 | (makró mentése:) támadod a 776. szörnyet |
t 7168 | (makró mentése:) támadod a 7168. szörnyet |
t 203 | (makró mentése:) támadod a 203. szörnyet |
t 204 | (makró mentése:) támadod a 204. szörnyet |
t 91 | (makró mentése:) támadod a 91. szörnyet |
t 101 | (makró mentése:) támadod a 101. szörnyet |
t 355 | (makró mentése:) támadod a 355. szörnyet |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,20] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az agyagelementál fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megérinted az agyagelementál jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel megdöfködöd az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod az agyagelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [99,21] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Elenios nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ez egy jó lehetőség jellempontok gyűjtésére. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy álomvirágot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy ovimon-bokor van. Délre egy szekérkaraván van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
t 0 0 0 | támadod parancsok törlése |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
t 776 0 0 | támadod a 776. szörnyet |
t 7168 0 0 | támadod a 7168. szörnyet |
t 203 0 0 | támadod a 203. szörnyet |
t 204 0 0 | támadod a 204. szörnyet |
t 91 0 0 | támadod a 91. szörnyet |
t 101 0 0 | támadod a 101. szörnyet |
t 355 0 0 | támadod a 355. szörnyet |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hattyúkirály testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a hattyúkirály testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a hattyúkirály testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a hattyúkirály nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a hattyúkirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
t 0 0 0 | támadod parancsok törlése |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
t 776 0 0 | támadod a 776. szörnyet |
t 7168 0 0 | támadod a 7168. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi szamár jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a hegyi szamár bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a hegyi szamár hosszú fülét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hegyi szamár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírtőrrel megdöfködöd a hegyi szamár fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a hegyi szamár hosszú fülét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a hegyi szamár rúgása elől. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
t 203 0 0 | támadod a 203. szörnyet |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az agyagelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az agyagelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
t 204 0 0 | támadod a 204. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a bazaltelementál fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával a bazaltelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a bazaltelementál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 7, összesen: -2 ÉP}
t 91 0 0 | támadod a 91. szörnyet |
t 101 0 0 | támadod a 101. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a sullár farkát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sullár hólyagot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
t 355 0 0 | támadod a 355. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel megbököd a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel jól megszurkálod a nektoraf jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
97 | 98 | 99 | 100 | |
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|
19 | |
|
|
|
20 | |
|
|
|
21 | |
|
|
|
22 | |
|
|
|
23 | |
|
|
|
[99,37] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 1 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
t 0 0 0 | támadod parancsok törlése |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
t 776 0 0 | támadod a 776. szörnyet |
t 7168 0 0 | támadod a 7168. szörnyet |
t 203 0 0 | támadod a 203. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 1 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel többször eltalálod az agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megérinted az agyagelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírtőrrel megdöfködöd az agyagelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}
t 204 0 0 | támadod a 204. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 1 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a bazaltelementál nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 13, gyógyulás: 7, összesen: -6 ÉP}
t 91 0 0 | támadod a 91. szörnyet |
t 101 0 0 | támadod a 101. szörnyet |
t 355 0 0 | támadod a 355. szörnyet |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 8, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a hattyúkirály testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,36] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a nektoraf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel jól megszurkálod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a nektoraf bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
t 0 0 0 | támadod parancsok törlése |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 8, összesen: -5 ÉP}
t 776 0 0 | támadod a 776. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hattyúkirály tollfedte szügyét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel megdöföd a hattyúkirály hosszú nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a hattyúkirály testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a hattyúkirály nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
t 7168 0 0 | támadod a 7168. szörnyet |
t 203 0 0 | támadod a 203. szörnyet |
t 204 0 0 | támadod a 204. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál jobb vállát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a bazaltelementál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel megdöfködöd a bazaltelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a bazaltelementál testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
t 91 0 0 | támadod a 91. szörnyet |
t 101 0 0 | támadod a 101. szörnyet |
t 355 0 0 | támadod a 355. szörnyet |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi szamár testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a hegyi szamár testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a hegyi szamár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A hegyi szamár feléd rúg, de nem talál el. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a hegyi szamár testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a hegyi szamár fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hegyi szamár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az agyagelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírtőrrel megdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [103,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sullár hólyagot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
t 0 0 0 | támadod parancsok törlése |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
t 776 0 0 | támadod a 776. szörnyet |
t 7168 0 0 | támadod a 7168. szörnyet |
t 203 0 0 | támadod a 203. szörnyet |
t 204 0 0 | támadod a 204. szörnyet |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a bazaltelementál nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a bazaltelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). Vámpírtőrrel jól megszurkálod a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a bazaltelementál bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}
t 91 0 0 | támadod a 91. szörnyet |
t 101 0 0 | támadod a 101. szörnyet |
t 355 0 0 | támadod a 355. szörnyet |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a démontetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel felnyársalod a rambó bogár bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a rambó bogár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a démontetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+0 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel felnyársalod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a szárnyas gömböc bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel felnyársalod a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
e 13 | élelemszerzés 13 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a démontetű jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a démontetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A rambó bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
MALOMKŐ (1205. TÁRGY) Nos, itt van előtted valami a malom szerkezetéből, valami, aminek a súlya a nehezékével vetekedik. Upsz, most, hogy megpróbáltad megemelni, be kell vallanod, még annál is sokkal nehezebb. Mi lett volna, ha a molnár nem a legkisebb darabot adta volna oda a malomkövek közül? Képtelen ötletnek tűnik első hallásra, de talán dobófegyverként használhatnád! Az biztos, hogy akire ez ráesik, ha nem lapítja össze azonnal, akkor is megérzi. A malomkő fix 50 sebzést okoz, a vele való támadásra -20-as módosító jár. Persze nem egyszerű elhajítani, akinek az alapereje nem legalább 99-es, vagy dobófegyver szakértelme 40 alatt jár, minden bizonnyal hiába próbálkozik vele. Ezenkívül minden fordulód végén megemelgeted párszor a malomkövet, izmaid pedig recsegve fognak duzzadni ilyenkor (erőd kb. 1%-ot fejlődik minden egyes alkalommal). Ehhez nem is kell parancsot kiadnod, karaktered automatikusan tenni fogja a dolgát. |
SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása. |
VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
TÜSKEPAJZS (30. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ez a védekező varázslat tökéletes immunitást nyújt az energiatüskék varázslat ellen. Ezenkívül a harc időtartamára eggyel megnöveli a védettségedet. Elmondása 4 VP-be kerül, és 0 TVP-be, mint a legtöbb harcban használatos varázslat. A tüskepajzs szabad szemmel láthatatlan, így ellenfeled nem fogja tudni, hogy lőhet-e rád energiatüskét, vagy sem. |
ENERGIATÜSKÉK (29. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez az egyik legalapvetőbb támadó varázslat. Elmondásakor apró, vakítóan fehér tüskék repülnek ki az ujjadból, pontosan belecsapódva az ellenfeled sebezhető pontjaiba. Bár megidézése mindössze csak 5 varázspontba kerül, magas taumaturgia szakértelemmel már igencsak veszélyes varázslat lehet. Sebzése természetesen nem növekszik a végtelenségig, kb. 10-es taumaturgiánál tetőzik. Sok védekező varázslat, mint például a tüskepajzs, tökéletes védelmet nyújt eme egyszerű támadás ellen (de, mivel a tüskepajzs láthatatlan, ezt csak a varázslat ellövésével tudod eldönteni). A varázslat elmondásakor szükséges, hogy legyen nálad egy kaktusztüske, amely a tüskék becsapódásakor füstté válik. |
ÉPÍTKEZÉS Előfordul, hogy megtudod az F paranccsal vagy valahogy máshogy, hogy hogyan kell valamit megépíteni. Ez majdnem ugyanúgy megy, mint a KT parancsnál, csak itt az építés (ÉP) parancsot kell kiadnod. Paraméterei az építendő dolog, és hogy hány pontot költesz az építésre. Gyakran fogsz ugyanis olyan dolgokat kitalálni, amelynek építése nagyon sok pontba kerül, ezeket csak több kör alatt, vagy ami kézenfekvőbb, néhány barátod segítségével érdemes megépíteni. Mindig meg lesz adva, hogy az adott dolog megépítése hány pontba kerül. Ha az építésére összesen ennyi pontot költöttek, akkor elkészül. Az építésre költött pont nem kidobott energia, mert tapasztalati pontot kapsz érte. Példa: a 86. építmény felhúzása 70 pontba kerül. Te kiadod az ÉP 86 40 parancsot, ezzel megkezded az építkezést, és több mint feléig el is készülsz vele. Barátod kiadja ugyanott az ÉP 86 30 pontot, és már fel is épült a dolog. |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
JELLEMJÁTÉK A kezdetek kezdetén mindenki semleges jellemű, tiszta lappal indul. De erre a lapra a legtöbben előbb-utóbb írni kezdenek... A Túlélők Földjében a jellemek egyszerűek: a semlegesen kívül van jó és gonosz, mint a sakkban a fehér és fekete. A jellemet ún. jellempontok befolyásolhatják: a jó, pozitív, erkölcsös cselekedet a "fény", a gonosz, negatív tettek a "sötétség" felé. Ha elég sok gonoszság-pontot kaptál, jellemed gonoszra, ha elég sok jóság-pontot, jellemed jóra vált. Egyszerűbb, mint a valós életben, de a mesék világában pont megfelelő. Kezdetben akár megteheted azt is, hogy hol jó, hol gonosz dolgokat művelsz, így "egyensúlyban" tartva a jellemedet. Előbb-utóbb azonban elkövetkezik az idő, amikor egy isten követőjévé válsz. Minden isten előírja, hogy követői jók, gonoszak vagy semlegesek legyenek. Ha már egy ilyen isten hitének terjesztőjévé váltál, az általa adott varázslatokat használod, kellemetlen következményei lehetnek, ha az általa meghatározott jellemtől eltérsz. Jellempontokat sokféle módon kaphatsz: gonoszság-pontot sikeres lopásért, vagy a házakban lakók megtámadásáért, jóság pontot bizonyos küldetések teljesítéséért, hogy csak néhány példát említsünk. Kezdetben azonban a legjobb lehetőségek az általad választott jellem kialakítására az ún. jellempróbák. Ezekben a helyzetekben általában arról dönthetsz, hogy segítesz valakinek, aki bajbajutott (pozitív reakció), kihasználod a helyzetét, kirabolod, megölöd, stb. (negatív reakció), vagy nem szólsz bele a dologba (semleges reakció). Ha segíteni akarsz, akkor vissza kell menned, ahol az eseményt tapasztaltad, és a SE (jellempróba száma) parancsot kiadnod. Pl. SE 1. Ha gonoszkodsz inkább, a GO (jellempróba száma) parancsot használd. A SE parancs sokszor több-kevesebb TVP-be kerül, és gyakran valamilyen tárgy is kell hozzá. A GO parancs mindig 10 TVP-be kerül, és nem kell hozzá semmi a sötét lelkeden kívül. A semleges reakcióhoz nem kell semmit sem csinálnod: a jellemed is marad, ami volt. Előfordulhatnak olyan szituációk, amikor a következő pillanatban történhet valami, de persze ha a következő fordulóban térsz vissza, és akkor szólsz közbe (mert csak akkor tudsz) akkor is működik a dolog. Ez a játék természete (értsd levelezős) miatt van. |
SZERENCSE Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít. |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
TRÓFEÁK Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket. |
Erő: | 14 (30) | Szint: | 9 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 10 (24) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 14 (28) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 (29) | Életpont: | 413/433 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 12 (37) | Varázspont: | 252/13 | Pénz: | 31637 arany | Kép. pont: | 8 |
Pszi pont: | 8/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 (+8) | dobófegyverek: | 7 (+7) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (2 -6.); ében dobónyíl (#849) max. 2 db (7 -10.); ében dobónyíl (#849) max. 5 db (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
103,38 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 114 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 (+1) | 3. csapdakészítés: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 1 | 5. taumaturgia: | 2 (+2) | 6. pszi: | 1 |
7. vadászat: | 5 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
manaelementál (#290) (csak egyszer), hattyúkirály (#776) (csak egyszer), hegyi szamár (#7168) (csak egyszer), agyagelementál (#203) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), sullár (#101) (csak egyszer), nektoraf (#355) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
171, 173, 174, 177, 178, 179, 180. |
HŐSTETTEID | ||
2019. I. félévének Vlagyimir díjas szakácsa vagy. | ||
2019. II. félévének Vlagyimir díjas idomára vagy. | ||
A második Végzet Vermében 22 szintet teljesítettél. | ||
2020. I. félévének Vlagyimir díjas tudósa vagy. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 207642. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 44448 | ||
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 642, az összesen kapott pontszám: 35300. | ||
2023. I. félévének Vlagyimir díjas hajósa vagy. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, t, t 290, t 776, t 7168, t 203, t 204, t 91, t 101, t 355. |
Összsúly: 112.27 kg | Megterheltség: 61% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 301 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 390 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
363 | arany (#50) | 1 | célzóvíz (#1945) | 2 | ében dobónyíl (#849) | |||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fáklya (#36) | 2 | gyíkfű (#201) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
29 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | 1 | rézdarab (#70) | |||
17 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | univerzum nektárja (#634) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | Martian tekercse (#569) | 7 | sáfránykő (#979) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | hattyútoll (#1222) | 52 | kaja (#2) | 1 | két kard szimbólum (#144) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | sullár hólyag (#168) | 138 | víz (#27) |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
35 | |
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|