Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 28. 15h:08' EZ A 1. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD 2. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat legkorábban a 2. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 |
ext | visszadátumozás kérelem |
vi 3 1 90 | viselkedésed: 3 1 90 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [-361,-63] Félig kiégett területen vagy. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy grákó denevér. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [-360,-62] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy lila brekk volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kf 4 1 | kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe |
vi 4 3 40 | viselkedésed: 4 3 40 |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Meglengetve a botot a másikra rontasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [-358,-60] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő rambó bogár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rambó bogár megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bottal kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [-357,-60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Szomjúságodat oltod. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gonyolék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra ugrasz. Bottal kegyetlenül megütöd a gonyolék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 18 | elkészíted a 18. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 6 | elkészíted a 6. tárgyat |
kt 19 2 | elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot) |
kf 18 19 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ba 66 71 746 | nem támadod a 66. szörnyet a 71. szörnyet a 746. szörnyet |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
Erő: | 17 | Szint: | 2 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 71/36 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 8/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
9,15 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. pszi: | 1 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 1 | 17. vitalitás: | 1 | 18. bányászat: | 1 |
19. testépítés: | 1 | 20. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
1 | * | bot (#4) | 2 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | |
1 | * | parittya (#18) |
Összsúly: 3.90 kg | Megterheltség: 8% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | parittya (#18) |
-364 | -363 | -362 | -361 | -360 | -359 | -358 | -357 | -356 | -355 | -354 | |
-66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|