0. forduló, 2. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 28. 15h:08'
EZ A 1. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
2. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat legkorábban a 2. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254

MOKESZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-363,-65] koordinátán.

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

vi 3 1 90 viselkedésed: 3 1 90
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 90 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-362,-64] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy gonyolék. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.


(Továbbmész...) [-361,-63] Félig kiégett területen vagy. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy grákó denevér. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [-360,-62] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy lila brekk volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 80.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 72.]

kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

vi 4 3 40 viselkedésed: 4 3 40
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[-359,-61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szárnyas gömböc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Meglengetve a botot a másikra rontasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rambó bogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [-358,-60] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő rambó bogár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rambó bogár megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy démontetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bottal kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [-357,-60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Szomjúságodat oltod. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gonyolék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Bottal kegyetlenül megütöd a gonyolék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 42.]

kt 18 elkészíted a 18. tárgyat
Begyűjtöttél 1 parittyát. [6 pontot használtál fel, van még 36.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-356,-59] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.

[10 pontot használtál fel, van még 26.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kőkést. [3 pontot használtál fel, van még 23.]

kt 19 2 elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kerek követ. [2 pontot használtál fel, van még 21.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-355,-58] Továbbra is dombság.

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

ba 66 71 746 nem támadod a 66. szörnyet a 71. szörnyet a 746. szörnyet
BA 66 parancs tárolva. BA 71 parancs tárolva. Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 116 pontot. A következő körben tehát 127 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez az 1. fordulód.

Erő: 17 Szint: 2 Merészség: 4/5 Magasság: 246 cm
IQ: 15 Támadás: 1 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 1 Menekülés: 40 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 71/36 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 5 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 TP-t kaptál. Jelenleg 55 TP-d van. A következő szinthez még 45 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
9,15 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. pszi: 1 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. vitalitás: 1 18. bányászat: 1
19. testépítés: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bot (#4) 2 * kerek kő (#19) 1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18)

Összsúly: 3.90 kg Megterheltség: 8%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 2 kerek kő (#19) 1 kőkés (#6)
1 parittya (#18)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-364 -363 -362 -361 -360 -359 -358 -357 -356 -355 -354
-66
-65
-64
-63
-62
-61
-60
-59
-58
-57
(-362,-64) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), gonyolék (#13)
(-361,-63) grákó denevér (#25), homokvarány (#16)
(-360,-62) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), lila brekk (#11)
(-359,-61) szárnyas gömböc (#12), rambó bogár (#14)
(-358,-60) rambó bogár (#14), démontetű (#15)
(-357,-60) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), patak, gonyolék (#13)
(-356,-59) olvasztókemence (#86)
(-355,-58) érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Mindenkinek: 2-4 szinten még nem nagyon ajánlom senkinek, hogy a merészségét 4-5 fölé, menekülés%-át 45 alá vegye, ugyanis ilyesmibe már haltak bele. Előfordulhat, hogy találsz egy jellempróbát, de mire odamész, már nincs ott: valaki elvitte előled. Jellempróbázni tehát nagy népsűrűségű helyen kockázatosabb.

Üzenet küldése a karakternek