0. forduló, 2. forduló, Kish Melton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 9. 20h:03'
EZ A 1. FORDULÓD
EZ A 1. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

KISH MELTON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,-3] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Ez részben magas egészségednek köszönhető. (ld. enc.)

h 3 használod a 3. tárgyat
Megforgatod a vizestömlőt a fejed fölött: az éles játékba való átkerüléskor a Klasszikus TF versenyben fogsz részt venni! [Visszadátumoztunk 1 évvel.] (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 114.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

gy 13 gyógyítás 13 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+3 életerő.) [13 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 mozogsz északkeletre
[8,-4] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfigyelsz egy különösen éles kődarabra. (ld. enc.)
Találkozol egy rövid, fekete hajú, szürke szemű, szakállas törpével. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy bőrpajzsot látsz. Szöges páncélt és bőrsisakot visel. Integetve üdvözöl.
- Hahó! A nevem Aranykezű Bergin. - ezalatt összehúzott szemmel végigmér. Nem sokan úszták meg a kontinens lakói közül a pusztító tüzet. Erre röviden elmeséled neki történetedet. A nagyszakállú törpe bólint, megértése jeléül. - Nos, valóban nehéz lehetett a túlélés. Itt, a félszigeten szerencsére van bőven ennivaló, némi ügyességgel tudsz magadnak megfelelő felszerelést szerezni. Javaslom, hogy haladj kelet felé, mert arra több az erdő, az élelem, kisebb városokat is fogsz találni. Vigyázz azonban, mert a vadonban él néhány nagyon veszélyes szörny. És óvakodj a sötétség szolgáitól! Végezetül egy információ: ha mész keletre 21, északra 3 mérföldet, eljutsz egy varázslóhoz. - mohó kérdésedre, hogy a mágus tud-e Téged tanítani, nemet int a másik. - valószínűleg tud azonban valamilyen hasznos feladatot adni Neked. Nos, most már mennem kell. Viszlát! - azzal búcsút int, és tovább folytatja útját.
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy homokvarány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a homokvarány bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 91.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kőkést. [3 pontot használtál fel, van még 88.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[7,-5] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lila brekk lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. (ld. enc.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Mordragh III. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy göndör aranyhajú, csillogó szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szájkarate Szorin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @C. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Red. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy szőke, göndör hajú, csillogó szemű, bajuszos troll férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Troppauer Hümér. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[8,-5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy démontetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel megütöd a démontetű bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [9,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szárnyas gömböc. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [9,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rambó bogár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a rambó bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Mohón iszol belőle. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 48.]

m 6 5 8 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra
[8,-3] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy rambó bogár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz egy tűzbokrot. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [7,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
Találkozol egy barna, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Zom II. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy kontyos ősz hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Pokol Pál. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű alakváltó férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Mad Titan Thanos. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [7,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz @Katyusa IVval. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol @IIOOval. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 18.]

f 4 6 kísérletezel a 4. tárggyal a 6. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 18.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Sejtéseid támadnak a harcban ejtett sebekről. (ld. enc.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 118 pontot. A következő körben tehát 136 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged.

KLASSZIKUS TF
Sikeresen beneveztél a Klasszikus TF versenyre! A normál TF-hez képest a következő eltérő szabályok vannak:
- A 10. forduló után, amikor átrakod az éles játékba a karaktert, visszadátumozunk 1 évvel, vagyis rögtön kapsz több, mint 50 extra fordulót.
- Az ingyenes 10 forduló után a következő 50 fordulód ára egységesen 10 zsetonba kerül a normál ár helyett (de a fordulót csak e-mailben kérheted, és nem léphetsz 20-nál több parancsot tartalmazó fordulót vagy beállítás fordulót).
- Nem használhatók azok a parancsok, amik a TF Freeben sem. Azaz: A, AA, FA, FAA, PBE, L, FL, VE, TK, IN, FU.
- Az eldobott, elrejtett tárgyak nem kerülnek le a térképmezőkre. Klasszikus karakter nem vehet fel eldobott, vagy eldugott tárgyat sem rálépéssel, sem KUT-tal, sem FV paranccsal.
- Klasszikus karakter nem léphet KT-ba, nem alapíthat KT-t. Ezt kompenzálva, ha a klasszikus vége után tovább játszik a karakterrel, és belép egy KT-ba, fixen 14 MXTU-val indul.
- Amikor egy klasszikus karakter rálép egy mezőre, a rálépés előtt minden szörnyet törlünk a mezőről, kivéve a szörnyfészkeket. A klasszikus karakter fordulója kezdetekor is törlünk minden szörnyet arról a mezőről, ahol táborozott.
- A klasszikus karaktereknek nem fejlődik a fegyverszakértelme, ha játékos karakterrel csatázik. Illetve, ha egy klasszikus karakter megöl egy bármely másik karaktert, akkor nem veszi el annak tárgyait.
- A bűvölés varázslatot nem használhatja klasszikus karakter. Minden klasszikus karakter megkapja az Isteni küldetés varázslatot akkor, amikor a TF Freeből átkerül az éles játékba. A varázslat csak akkor íródik ki a karakterlapon, ha már tud varázsolni.
- Klasszikus karakter számára nem vehető bónusz. - Az első 60 fordulóban teljes az ÉP- és VP-regeneráció, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta.
- A 10+50 forduló lelépésére 3 hónapod van. A 3 hónap elteltével futtatunk egy olimpiát az összes Klasszikusban résztvevő karakter számára. Az olimpiára a H 1 50 paranccsal tudsz nevezni, ugyanúgy, mint egy normál olimpiára. Amit még a 60. forduló vége előtt kell kiadnod. Nem lesznek kategóriaőrök, csak egyetlen kategória lesz, speciális díjakkal, és a dobogós hely nem zár ki a normál olimpia egy kategóriájából sem!
- A 60. fordulód lelépése után nem kell megvárnod a Klasszikus TF végét és az Olimpiát, tovább játszhatsz a karaktereddel a normál játék szabályai szerint, szabadon adhatsz át tárgyakat, használhatsz 40 soros és beállítás UL-t, normál árat fizetsz stb. Ráadásul kapsz újabb 1 év lemaradást. A Klasszikus TF és az Olimpia jutalmait viszont csak annak lezárulása után kapod meg.
A Klasszikus TF-ről további, pontosabb leírást és szabályokat a honlapon találsz!

KŐKÉS (6. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéken gyakran találni éles köveket. Egy kis pattintgatás, csiszolgatás, és máris egy hatékony kőkéshez jutottál. Kőkést a KT 6 paranccsal, 3 pontért lehet készíteni. Bár használhatod d4 sebzésű vágófegyverként, természetesen másra is alkalmas... Sok szörnynek a részeit ugyanis csak valamilyen éles fegyverrel lehet kinyerni. Ezért nem árt, ha MINDIG van nálad egy kőkés vagy valamilyen más éles fegyver. A kőkést (és más, kisebb fegyvereket) használhatod másodlagos, azaz balkezes fegyverként. Ha erre lehetőség van, az a fegyvernél mindig le lesz írva. Egy másik feltétele ennek az, hogy a fegyver-szakértelmed legalább 6. szinten legyen arra a fegyverre. Ha egy fegyvert bal kézben használsz, természetesen mindig kisebb hatásfokkal tudod használni, mint jobb kézből. Ahhoz, hogy egy fegyvert bal kézbe vegyél, a KF parancsot kell rá kiadnod olyankor, amikor van már valami a jobb kezedben. Persze, bármit a bal kezedbe vehetsz (így ezt biztosan nem fogják tőled ellopni), de nem tudod harcban használni. Megjegyzés: az öklöd (ökölvívás esetén) nem használható balkezes fegyverként.

LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén).

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

RÁT-FA (77. NÖVÉNY)
A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsű fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak. Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de sohasem kel ki. A táplálékot a levegőből nyerik, apró élőlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál, és szárnyas hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyűjthető egy rát-fáról.

HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK
Most, hogy az első csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következőképpen kell érteni: pl. a d6 sebzésű fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez előtt egy szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésű fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésű fegyvernél jobb a d6+2 sebzésű, és még jobb a 3d4 sebzésű. Ököllel alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintű harcművészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet megsebzel valamennyire, de utána vagy ő, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhető tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni legyőzni. Ha ennyiből sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielőtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyűjtesz még némi tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhető, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus használatát is meg kell tanulnod.

KARAKTERLAP

Kish Melton, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Ez az 1. fordulód.

Erő: 13 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 10 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 58/16 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 5 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 TP-t kaptál. Jelenleg 24 TP-d van. A következő szinthez még 6 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3

7,21 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 9

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 124 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 1
4. harcművészetek: 1 5. vadászat: 1

Összsúly: 0.90 kg Megterheltség: 2%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kőkés (#6) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

6 7 8 9 10
-6
-5
-4
-3
-2
-1
(7,-5) lila brekk (#11), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), @Mordragh III (1112. kalandozó), Szájkarate Szorin (1568. kalandozó), @C (4285. kalandozó), @Red (5384. kalandozó), @Troppauer Hümér (5727. kalandozó)
(7,-3) @Katyusa IV (2512. kalandozó), @IIOO (4314. kalandozó)
(7,-2) @Zom II (3406. kalandozó), @Pokol Pál (5004. kalandozó), @Mad Titan Thanos (5772. kalandozó)
(8,-5) démontetű (#15)
(8,-4) egy törpe férfi, homokvarány (#16)
(8,-3) rambó bogár (#14), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(9,-4) szárnyas gömböc (#12), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(9,-3) rambó bogár (#14), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska

Üzenet küldése a karakternek