1. forduló, Yagmur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 25. 18h:35'
EZ A 0. FORDULÓD
Ez a forduló 40 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BEVEZETŐ


Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik", vagyis a belépő fordulód a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy forduló, másrészt ettől már ez a forduló is érdekes lesz.
Ahhoz, hogy első Utasítás Lapodat ki tudd tölteni, először ismerkedj meg az alap parancsokkal! Az Utasítás Lap elküldéséhez keresd meg a Számlainformációk oldalon a karaktered, majd az UL írás linkre kattintva már írhatod is UL-ed.
Ha elküldted az első UL-ed, erre fogod válaszként megkapni az első igazi fordulódat, amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a forduló végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket a forduló közben kaptad.
Egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, sem az M, sem a K paranccsal.
A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több típust bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy kőkalapács (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.), bányászat 1. szint (ld. enc.).

MEGÉRKEZÉS


Dornodon gyilkos tűvarázslatai még a Vashegyek járatait is sterilre söpörték. Csak a legmélyebben dolgozók, a mithrilt keresők közül maradtak néhányan valahogy életben, köztük Te is. Két választásod volt: vagy ott maradsz a népedet gyászolni, és ott halsz meg, ahol ők, vagy elindulsz az utolsó reménysugarat követve... A döntés nem volt könnyű, de meghoztad. És most úgy tűnik, jól választottál, mert kezdenek megmutatkozni az élet első jelei.

YAGMUR KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani.

kf 13 1 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 13 1 gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 mozogsz északkeletre
[1,-1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy lebegő gomba. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy démontetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal eltalálod a démontetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+3 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[2,-2] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Sehol egy patak, egy virág. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szárnyas gömböc. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [3,-1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Néhol apró életjeleket tapasztalsz: egy-egy fűszál, egy légy, egyébként semmi. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő démontetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal eltalálod a démontetű jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal megcsapod a démontetű bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy lebegő gomba. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[4,0] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy homokvarány volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [5,0] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy homokvarány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy homokvarány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 mozogsz keletre
[6,0] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy sebesült démontetű. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szárnyas gömböc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[7,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy démontetű. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy mély kutat. (ld. enc.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
Találkozol egy szőke, copfos hajú, zöld szemű elf nővel. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Gicus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű troll férfival. Bőre sárga. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Üszöktul Ugmah. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, félszemű árnymanó férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Osama. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Jan Valek. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 114 pontot. A következő körben tehát 114 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

BÁNYÁSZAT
A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY)
Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne).

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk.
A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. játékhétt‹l 100. játékhétig - 25 játékhét.
* 101. játékhétt‹l 200. játékhétig - 20 játékhét.
* 201. játékhétt‹l 300. játékhétig - 15 játékhét.
* 301. játékhétt‹l 400. játékhétig - 10 játékhét.
* 401. játékhétt‹l 500. játékhétig - 5 játékhét.
* 501. játékhétt‹l 600. játékhétig - 3 játékhét.
* 601. játékhétt‹l - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Yagmur, egy vörös, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 0. fordulód.

Erő: 13 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 117 cm
IQ: 9 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 65/31 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 TP-t kaptál. Jelenleg 5 TP-d van. A következő szinthez még 25 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 1 (+1)

7,114 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 695 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 (+1) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. vadászat: 1 (+1) 5. bányászat: 1 (+1)

Összsúly: 2.10 kg Megterheltség: 5%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8
-3
-2
-1
0
1
2
(1,-1) lebegő gomba (#39), démontetű (#15)
(2,-2) szárnyas gömböc (#12)
(3,-1) démontetű (#15), lebegő gomba (#39)
(4,0) homokvarány (#16)
(5,0) homokvarány (#16)
(6,0) démontetű (#15), szárnyas gömböc (#12)
(7,1) démontetű (#15), mély kút (#93), @Gicus (1299. kalandozó), @Üszöktul Ugmah (1555. kalandozó), Osama (2510. kalandozó), @Jan Valek (5545. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek